Itku tuli, kun tajusin, että omistamme diesel-auton rahoitusyhtiön kautta
Jälleenmyyntiarvo on nolla vaikka vain muutaman vuoden vanha. Ja maksettavaa riittää. Itku tuli.
Kommentit (13)
Ja pöh. Notkahdus on tilapäinen.
Sitä paitsi kukaan ei omista autoa rahoitusyhtiön kautta. Joko te omistatte tai rahoitusyhtiö omistaa.
Autoa ostaessa ei ikinä kannata miettiä jälleenmyyntiarvoa.
Käyttöarvo on kuitenkin erittäin merkittävä vain muutaman vuoden vanhalla autolla. Pyyhi siis itkuiset silmäsi ja iloisena uuteen päivään. Vielä monta trollausta tehtävänä kuitenkin.
Älä välitä, mulla on vanha auto, 6koneella ja bensiiniä menee.
nytkö se sinulle selvisi? onko sika miehesi ottanut autolainaa. kyllä miehen pitää uusi auto ostaa sinulle käteisellä. vaihda heti köyhä luuserimiehesi rikkaanpaan elättäjään.
Kannattaa ajella autolla mahdollisimman kauan, niin saatte käyttöä ostoksellenne. Hulluinta on vaihdella autoa parin vuoden välein ja aina kuitata ne kalleimmat kilometrit itselleen.
Rahoitusyhtiöhullu taas itkuntuhruisine silmineen. Mutta hei, voin vaihtaa dieselautonne savuloheen, sopiiko?
Eikä ole jälleenmyyntiarvo nolla. Ja kannattaako olla noin pessimisti muutenkin, ettehän te sitä autoa jälleenmyyntiarvon takia ostaneet vaan matkustus- ja kuljetustarpeeseen. Minä ainakin nautin siitä että mulla on auto jolla pääsen kätevästi joka paikkaan, enkä murehdi mitään jälleenmyyntiarvoja.
Provo, mutta autoa vaan tarvitaan, että voisi elämässä tehdä mitä haluaa. Käyttöarvonhan takia niitä enimmäkseen ostetaan.
Varmaan sama tyyppi, jonka mielestä bensan tankkaaminen isoilla summilla on seksikästä.
Ap taitaa olla se sama vámmaínen joka ei ymmärrä rahataloudesta mitään mutta kirjoittelee tänne aloituksia joissa muka hihittelee verhon raosta kun naapurin uusi auto ei olekaan naapurin oma. Nyt on uusi näkökulma samaan asiaan.
Todella hirveä kohtalo diesel-autojen omistajilla. Autoliikkeet eivät näistä enää hyvitä mitään. Monille jää luu käteen.
Pidempään sen arvo säilyy kuin sähköautolla.