Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä meillä on nätti keittiö. Kauneinta siellä on ehkä tuo saareke

Vierailija
27.07.2022 |

Ja työtasot. Tasot ovat vahattua tammea ja reunoihin on ajettu sellainen nätti koristeleikkaus, vähän kuin jossain antiikkipöydissä tms. Saareke on muutenkin vaan niin kiva, sen päälle on kiva laittaa erilaisia astioita tarpeen mukaan esim hedelmille, leivälle tms. Tekee kodikkuutta.
Tuo keittiö on ollut nyt kolme vuotta ja aina vaan se tuntuu yhtä ihanalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutasot on epäkäytännöllisiä keittiössä. Sopii sellaisiin missä ei juuri ruokaa tehdä.

Vierailija
2/5 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään erityisesti meidän olohuoneestamme. Hankimme uudet sohvat vuosi sitten ja ne olivat erityisen onnistunut ostos. Lisäksi valaistus ja värimaailma toimivat todella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun keittiössä on kaunis paistipannu ja aito alkuperäinen pattihella.

Vierailija
4/5 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi joka rakastaa kotiaan. Ostohetkellä mietin että väritön ja kalsea, mutta sisustamalla olen saanut sopivasti väriä. Olen tätä ennen asunut lähinnä 70-80-luvulla rakennetuissa vuokrakämpissä, joten -96 rakennettu, hyvin hoidettu talo, jota voi laittaa mieleisekseen, on luksusta. Usein istuskelen sohvalla ja ihailen kotiani.

Vierailija
5/5 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi joka rakastaa kotiaan. Ostohetkellä mietin että väritön ja kalsea, mutta sisustamalla olen saanut sopivasti väriä. Olen tätä ennen asunut lähinnä 70-80-luvulla rakennetuissa vuokrakämpissä, joten -96 rakennettu, hyvin hoidettu talo, jota voi laittaa mieleisekseen, on luksusta. Usein istuskelen sohvalla ja ihailen kotiani.

Eikö olekin mukava tunne. Varsinkin pimeään vuodenaikaan nautin kodistani (ja siitä keittiöstä) erityisesti, kun olen sisustanut lämpöisillä aika tummilla sävyillä. Koti tuntuu ihanan turvalliselta pesältä🥰 ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi