Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vantaan Pähkinärinne asuinpaikkana?

Vierailija
26.07.2022 |

Olen isomman kämpän ostamista harkinnut ja pähkinärinne olisi yksi kiinnostava aluea. Tällä hetkellä on esim. yksi varsin kiva kämppä Lammastie 11:ssa myynnissä. Oikotien mukaan kyseisestä talosta on ollut melkein kaikki asunnot (ehkä osa samoja?) myynnissä viimeisten muutaman vuoden aikana. Onko tuohon ympäristöön tullut jotain merkittäviä muutoksia, vai onko nuo ollut aiemmin vuokrataloja ja laitettu sitten myyntiin vai miten tuollaisen myyntibuumin voi selittää? Näyttäisi olevan ihan lammen vieressä niin uskaltaako kyseistä paikkaa suositella kukaan?

Hintataso on pähkinärinteessä sopiva ja itse pidän nukkumalähiöistä, mutta kokemus paikasta perustuu vain muutamiin vierailuihin, eikä nyt sikaa haluaisi säkissä ostaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä siellä pyörii joku alaikäisistä koostuva porukka joka heittelee kivillä, uhkaa väkivallalla ja pahoinpitelee muita. Meidän lapset ei uskalla mennä ulos, ja poliisi ei tunnu tekevän mitään.

Vierailija
22/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala paikka. Kuolisin masennukseen jos joutuisin asumaan siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuo se paikka jossa joskus meinattiin käydä, mutta joukkoliikennevälineet ei kunnolla kulkeneet sinne.

Vierailija
24/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni lampi muistaakseni Lammaslampi. Vähän palveluja. Aikaisemmin kuljin sieltä kautta bussilla runsaasti muuta kuin suomea puhuvia kulki bussilla. Myös muuten toisenlainen vaatetus kuin minulla. Katsoin kauan sitten asuntoja sieltä mutta alue ei minua miellyttänyt, hankin omakotitalon. Kulje ja katsele koko alue ennenkuin teet päätöksiä, voi olla sinulle sopiva korkeita kerrostalosa siinä ison tien varressa.

Vierailija
25/29 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin 3 vuotta siellä, luonnonläheinen paikka, tosin nyt on rakennettu kerrostaloja lisää.

Vierailija
26/29 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä riehuu nyt ainakin yksi alaikäisten porukka hakkaamassa eläkeläisiä ja lapsia.

Kannattaa olla varovainen

Vierailija
27/29 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjässä ja kaukana kaikesta, ei palveluita, huonot liikenneyhteydet ja matka kestää

Vierailija
28/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kohtuullinen perusmesta. Miinusta ettei radan varrella. Ulkoilumahdollisuudet hyvät.

Mutta runkolinja saatiin, yhteydet parantui entisestään.

Vierailija
29/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinärinteessä tuli asuttua vuosia. Sinänsä ihan ok, rauhallinen alue ja hyvät ulkoilualueet ja lasten leikkipaikat mm. lammella. Mutta jos käyt julkisilla tai autolla töissä kannattaa huomioida että Vihdintie on todella tukkoinen ruuhka-aikana ja hermot menee matkan tekoon. Muutenkaan julkiset yhteydet ei hääppöiset. Lampeen en kyllä menisi uimaan!