Olen miettinyt, että kävisin ennustajalla
Onko nuo aivan huuhaata? Kysyisin milloin aika jättää minusta ja saanko elämäni raiteille.
Kommentit (68)
Älkää menkö. He varmasti tietävät, mutta demonien , eli langenneiden, pahojen henkien avulla. Ennustukset ovat kuin kirouksia, eli saatanan suunnitelmia joita sitten alat toteuttamaan kun alistut sanomalle. Eivät itse tajua olevansa vihollisen välikappaleina. Raamatussa kielletään ennustelu, noituus ja kaikkia okkultismi.Etsikää ennemmin Jumalan valtakuntaa ja Hänen suunnitelmaa sinun elämällesi! Pyhän Hengen armolahja on profetoiminen, Herra voi puhua tulevasta omilleen seurakunnassa. Mutta se ei ole itsetarkoitus, vaan suhde Jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään vastuullinen selvänäkijä ei kerro sinulle koska sinusta aika jättää. Mutta voi kertoa mitä vahvuuksia sinulla on, ja mitä sinun kannattaisi tehdä että saisit elämäsi raiteilleen.
Olen kokeillut kun olin umpikujassa elämässäni, en uskonut, mutta kaikki on mennyt kuin kerrottiin.
Komppaan tätä, itsekin luen korteista ja tärkeintä on opetella lukemaan kortteja niin, että niistä ei jää pelon tunne asiakkaalle. Pitää myös muistaa se, että ne kortit kertovat hyvin pitkälti mikä on tämän hetkisten energioidesi perusteella se todennäköisin tulevaisuus. Me kaikki voimme kuitenkin muuttaa toimitapojamme ja manifestoida juuri sellaisen tulevaisuuden kuin haluamme. Eli hyvä lukija neuvoo aina miten sen negatiivisen pystyy kääntämään positiiviseksi.
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetis 20 kirjoitti:
Onkohan Oulun seudulla hyviä ennustajia? :D
Mä kävin Tuirassa Valo Ilona -nimisessä paikassa ja niin kävi kaksi kaveriakin. Yksi oli todella vakuuttunut ja kävi myöhemmin jossain hoidoissakin siellä. Minuun ei oikein tehnyt vaikutusta ja toinen kaveri oli sitä mieltä, että ihan hukkaan meni. Oli kuitenkin ihan mukavan oloinen nainen ja asialliset toimitilat, eli pelätä ei tarvitse.
Paljonko maksoi käynti? Luolassa olisi toisaalta vakuuttavampi asioida.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ensin mitä saat irti ilmaisesta astrologisesta luonteenkuvauksesta. Huom, tämä on vedic astrology eli analyysissä seurataan taivaankappaleiden todellisia tänhetkisiä paikkoja.
https://www.astromitra.com/online_horoscope/free-birth-chart.php
Teen sitten kun palsta sulkeutuu, ja AV-mammojen nukkumaanmenoaika lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Osaako ap englantia? Tiedän kaksi osaavaa ammattilaista.
Valitettavasti enkku on aika hataraa. :/
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö. He varmasti tietävät, mutta demonien , eli langenneiden, pahojen henkien avulla. Ennustukset ovat kuin kirouksia, eli saatanan suunnitelmia joita sitten alat toteuttamaan kun alistut sanomalle. Eivät itse tajua olevansa vihollisen välikappaleina. Raamatussa kielletään ennustelu, noituus ja kaikkia okkultismi.Etsikää ennemmin Jumalan valtakuntaa ja Hänen suunnitelmaa sinun elämällesi! Pyhän Hengen armolahja on profetoiminen, Herra voi puhua tulevasta omilleen seurakunnassa. Mutta se ei ole itsetarkoitus, vaan suhde Jumalaan.
Ystävä oli riippuvainen näistä selvänäkijöistä ja nyt sitten maksaa jättivelkoja. Ja paha henki lopulta ilmestyi hänelle! Älkää menkö!
Älä koskaan kysy kuolemasta. Vastuullinen näkijä ei siitä sinulle edes puhu. Aitoja näkijöitä on, minullekin on nähty paljon sellaista mitä ei voi vain arvata tai päätellä.
Kannattaa pyytää ammattiastrologia tekemään syntymäkartta ja siitä analyysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään vastuullinen selvänäkijä ei kerro sinulle koska sinusta aika jättää. Mutta voi kertoa mitä vahvuuksia sinulla on, ja mitä sinun kannattaisi tehdä että saisit elämäsi raiteilleen.
Olen kokeillut kun olin umpikujassa elämässäni, en uskonut, mutta kaikki on mennyt kuin kerrottiin.
Komppaan tätä, itsekin luen korteista ja tärkeintä on opetella lukemaan kortteja niin, että niistä ei jää pelon tunne asiakkaalle. Pitää myös muistaa se, että ne kortit kertovat hyvin pitkälti mikä on tämän hetkisten energioidesi perusteella se todennäköisin tulevaisuus. Me kaikki voimme kuitenkin muuttaa toimitapojamme ja manifestoida juuri sellaisen tulevaisuuden kuin haluamme. Eli hyvä lukija neuvoo aina miten sen negatiivisen pystyy kääntämään positiiviseksi.
Olisi ihan kokemus käydä ahdistuneena ja masentuneena ennustajan luona joka ennustaa täysin rehellisesti sen hetkisten enrgioiden perusteella. :D
Jos vakavissani olen, niin jotain toivonkipinää lähtisin ensisijaisesti hakemaan sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon Jumalaan ja olen Häntä rukoillut, mutta samalla turvaudun ennustuksiin, koska en saa Jumalalta vastakaikua ja vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin pelottavaa. Yksi ystävä kävi väriterapiassa. Siellä ilmestyi Jeesus joka ojensi punaista huivia. Myöhemmin ystävä tuli uskoon ja silloin tajusi että se ei ollukkaan Jeesus vaan paha henki joka oli ottanut Jeesuksen hahmon vain. Brr! New agessa ja kaikessa okkultismissa, myös joogassa ja meditaatiossa avataan itseä pahoille hengille. Ovat vaarallisia!
Voin katsoa korteista vaikka heti. Mitä haluat ap tietää?
Vierailija kirjoitti:
Älä koskaan kysy kuolemasta. Vastuullinen näkijä ei siitä sinulle edes puhu. Aitoja näkijöitä on, minullekin on nähty paljon sellaista mitä ei voi vain arvata tai päätellä.
Niin, en varmaan kysy, mutta voisiko ennustajan olemuksesta päätellä jotain, jos vaikka kysyisinkin ja kuolema olisi lähettyvillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin pelottavaa. Yksi ystävä kävi väriterapiassa. Siellä ilmestyi Jeesus joka ojensi punaista huivia. Myöhemmin ystävä tuli uskoon ja silloin tajusi että se ei ollukkaan Jeesus vaan paha henki joka oli ottanut Jeesuksen hahmon vain. Brr! New agessa ja kaikessa okkultismissa, myös joogassa ja meditaatiossa avataan itseä pahoille hengille. Ovat vaarallisia!
No niin, hihhuli, iltalääkkeiden aika.
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en varmaan kysy, mutta voisiko ennustajan olemuksesta päätellä jotain, jos vaikka kysyisinkin ja kuolema olisi lähettyvillä?
Ehkä, mutta älä silti kysy.
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa. Kerrot vaan huolesi täällä niin kyllä me av-mammat sulle ennustetaan.
T. Palstan päivystävä ennustaja ja selvännäkijä
Masennus, kehonkuvanvääristymä, tunteiden puuttuminen, rakkaudettomuus, työttömyys ja näköalattomuus.
Vedin sulle nopeasti kortin yleiseksi neuvoksi ennen kuin palsta menee kiinni. Sait Miekkojen Kolmosen, täältä löytyy neuvoja mitä kannattaa tehdä kun saa tuon kortin
https://www.sunnuntainoita.com/three-of-swords
https://www.biddytarot.com/tarot-card-meanings/minor-arcana/suit-of-swo…
Vierailija kirjoitti:
Voin katsoa korteista vaikka heti. Mitä haluat ap tietää?
Varmaan ensisijaisesti haluaisin tietää järjestyykö asiani, tulenko aidosti rakastamaan itseäni ja muita, onko olemassa valoa pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta älä silti kysy.
En kysy, mutta silti kiehtoo kysyä ja tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, hihhuli, iltalääkkeiden aika.
Kesätuuraajat eivät ymmärrä, että pitää oikeasti valvoa, että ne iltalääkkeet menevät suuhun eivätkä villatakin taskuun.
Paljonko maksoi käynti? Luolassa olisi toisaalta vakuuttavampi asioida.