Muistellaan mieleen jääneitä mainoslauseita:
Kommentit (767)
Jaffat tulloo ja helemat paukkuu.
Kun meillä menee hyvin, niin teilläkin menee hyvin
Vierailija kirjoitti:
Hei me tienataan tällä!!!
Otettiin niskalenkki markkinavoimista!
Vierailija kirjoitti:
Moi, Lahtelaista!
Aikoinaan Kainuun Prikaatissa oli semmoinen marssilaulu, jossa hoettiin "Lahden A janottaa, kohta sitä saa".
Kun olin siellä muutaman kerran päivystäjänä, yhtenä tehtävänäni oli valvoa että poistumiskieltoa eli "pekkaa" saaneet varusmiehet kävivät kuittamassa allekirjoituksella läsnäolonsa varuskunnassa. Joku aiempi päivystyjä oli laittanut ison lakritsimainostarran poistumiskieltokirjan kanteen, jossa kyseinen mainoshahmo totesi : "Ei ole Pekkaa parempaa".
Siihen aikaan ei ollut vielä mitään somekohuja.
Vierailija kirjoitti:
Yksi risti kaksi, pennit miljoonaksi.
Yksi risti kaksi, pennit miljoonaksi.
Veikkaus on joka viikko.
Palautuspäivä keskiviikko.
-----
Rahapeli Lotto antaa voitot onnenluvuillaan.
Kuusi neljäst'kymmenestä joka viikko arvotaan.
-----
Vain veikkaamalla voit voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Montas soit?
Yheksän!
Saa Koskea (Wihurinkosken olut)
Saint Paulia kukka on nimeltään
kuivakka ilmeeltään
Sen vieressä fiikus rehottaa
mustassa mullassaan
Saint Paulia perää oikeuttaan
yllyttää mukaan muut
Ei enää korviketta!
huutaa kukkain suut
Honkkari, Honkkari, tekemisen meininki!
Vierailija kirjoitti:
Bootsi mainos
Miehille jotka kulkevat omia polkujaan
Camel bootsit,-80 luku.
Vierailija kirjoitti:
OT
Muitasiko joku muukin?
Helikopteri pörrää niemennokan yläpuolella. Alhaalla saunamökin edessä puolialaston lihava mies juoksentelee pelkkä pyyhe lanteillaan paniikissa kopterin luomassa ilmavirtassa.
Mainostettiin joko ensimmäisiä Nokian kännyköitä tai jotakin palveluntarjoajaa (Radiolinja?).
Näitä oli muistaakseni muutama erilainen. Olen yrittänyt etsiä netistä, mutta tuloksetta.
/OT
Tässä ainakin mainoskatko missä radiolinjan mainos. Oliko näitä? Muistan vahvasti itsekin nämä mies saaressa-mainokset ja 90-luvun lopulla pyörineitä.
Donna lattiavaha kiiltää kuukausia.
Aamutee, iltatee sekä kello viiden tee, Lipton tee, Lipton tee, Lipton tee.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT
Muitasiko joku muukin?
Helikopteri pörrää niemennokan yläpuolella. Alhaalla saunamökin edessä puolialaston lihava mies juoksentelee pelkkä pyyhe lanteillaan paniikissa kopterin luomassa ilmavirtassa.
Mainostettiin joko ensimmäisiä Nokian kännyköitä tai jotakin palveluntarjoajaa (Radiolinja?).
Näitä oli muistaakseni muutama erilainen. Olen yrittänyt etsiä netistä, mutta tuloksetta.
/OT
Tässä ainakin mainoskatko missä radiolinjan mainos. Oliko näitä? Muistan vahvasti itsekin nämä mies saaressa-mainokset ja 90-luvun lopulla pyörineitä.
Kiitos, juuri näistä on kysymys.
Tieto siitä, että kyseessä on Radiolinja, joka oli periaatteessa olemassa 1991-2004, helpottaa mahdollisten klippien löytämistä.
Ja radiolinjan sloganhan oli tuo Jotta suomalaiset voisivat puhua enemmän.
Nokialaiset kuulemma väänsivät talon sisällä omansa muotoon Connecting people, disconnecting families.
Sanokaa Fazer, kun haluatte hyvää.
Ei kyllä koskaan lapsena saatu sitä namia, vaikka kuinka fazerillattiin vanhemmillemme mainoksen jälkeen, suklaat pysyivät tv-ruudun väärällä puolella :(
Sähkökone ajaa tarkasti, mutta Gillette vieläkin tarkemmin.
Gillette-mies sai lännentyylisen kaksintaistelun voittajana pusun tarkkailijanaiselta.
Pikkutyttö toivoi synttärilahjaksi Tampaxia.
Häneltä kysyttiin, miksi
Hän sanoi, että siinä mainoksessa sanotaan, että sitten voit ratsastaa, uida, ulkoilla, harrastaa mitä vain.Tämä tarina on tosi.
Sitten mikä oli se vaippamainos, missä vauva sanoi,että ennen minä join ja pissasin jne.
Naurettiin, että mainos olisi sopinut vaikka puliukolle.
Vierailija kirjoitti:
DNA:lla oli samantyylinen mainos jossa mies kuivasi tukkaansa helikopterin ilmavirralla. Naapurin eläkeläispariskunta kyyläsi ja toinen totesi "Aika kallista", ja toinen "Elämä on."
Kokoomus. "Se oikea työväenpuolue".
Keihäänheittäjä Seppo Räty esiintyi aikoinaan TV-mainoksessa, jossa hän sanaili muistaakseni jotensakin tähän tapaan:
-- Urheiluohjelmat minä katson suorana televisiosta, mutta oopperat minä nauhoitan xxxx-videokasetille.
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000000499272.html