Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapuri uhkaa tehdä ilmoituksen, mitä teen?

Vierailija
26.07.2022 |

muutin ekaa kertaa omilleni, naapuri valitti siitä että ''paiskon ovia''.
sanoin anteeksi ja että en tiennyt mutta hän kiroili asiasta ja uhkasi tekevänsä valituksen isännöitsijälle.

olen yrittänyt olla mahdollisimman hiljaa, ja pyysin anteeksi ja että yritän olla varovaisempi.
mutta mitä teen jos hän tekee valituksen?
häädetäänkö mut? en tiedä mitä tehdä, hän pelottaa minua

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ininä ja kuuntele naapuriasi. Älä paiski niitä ovia ja äläkä aiheuta häiriötä. Nämä kun teet niin naapurin valittaja toivottavasti jättää sinut huomiotta.

Vierailija
2/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskotko ovia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopetat ovien paiskomisen, naapuri tuskin tekee valitusta. Ja vaikka hän tekisin valituksen, yhdestä huomautuksesta ei vielä saa häätöä.

Vierailija
4/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi naapuri voi sinulle häätöä hankkia. Valitus pitää tulla vähintään kolmelta eri naapurista ennen kuin voit saada edes varoituksen.

Voi olla, että se kyttääjä kuulee jonkun muun kaappien paiskonnan, mutta valittaa sinulle, koska olet uusi ja nuori. Tai sitten siellä ei kukaan paisko ovia, kunhan se tyyppi vain haluaa kiusata sinua.

Vierailija
5/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpiveto paiskaa oven kiinni, niin käy meille kaikille joskus ja se on pelkkä vahinko. Ei sinua häädetä ja voit ilmoittaa isännöitsijälle, että naapuri käyttäytyy epäasiallisesti. Tarvittaessa ilmoitat poliisille,  jos naapuri on uhkaava.

Vierailija
6/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paiskotko ovia? 

olen yrittänyt olla mahd. hiljaa ja en odottanut mitään tällaista. yritän aina sulkea hiljaa mutta olen aika heikko ja ovet on aika jäykkiä mulle, käytävässä kaikuu ja en saa millään ovia auki tai kiinni ilman että se kaikuu. 

Vierailija
7/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Living on the edge kirjoitti:

Läpiveto paiskaa oven kiinni, niin käy meille kaikille joskus ja se on pelkkä vahinko. Ei sinua häädetä ja voit ilmoittaa isännöitsijälle, että naapuri käyttäytyy epäasiallisesti. Tarvittaessa ilmoitat poliisille,  jos naapuri on uhkaava.

olin menossa ulos, hänellä oli ovi auki ja läpiveto paiskasi oven kiinni sen yhden kerran, se oli kyllä kova mutta en ehtinyt ottaa kiinni. 

Vierailija
8/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset anteeksipyytelijät juuri ovat niitä kynnysmattoja. Sinun seuraava tehtäväsi on valittaa naapurin ovien paiskomisesta isännöitsijälle.

Tee se!

Vierailija
9/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paiskotko ovia? 

olen yrittänyt olla mahd. hiljaa ja en odottanut mitään tällaista. yritän aina sulkea hiljaa mutta olen aika heikko ja ovet on aika jäykkiä mulle, käytävässä kaikuu ja en saa millään ovia auki tai kiinni ilman että se kaikuu. 

Älä turhaan varo liikaa, elämisestä kuuluu ääniä ja ne on sallittuja. Monessa kerrostalossa naapurin äänet väkisinkin kuuluu toiseen kämppään ja se on aivan ok

Vierailija
10/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta se ovien paiskominen

Vierailija
11/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksi naapuri voi sinulle häätöä hankkia. Valitus pitää tulla vähintään kolmelta eri naapurista ennen kuin voit saada edes varoituksen.

Voi olla, että se kyttääjä kuulee jonkun muun kaappien paiskonnan, mutta valittaa sinulle, koska olet uusi ja nuori. Tai sitten siellä ei kukaan paisko ovia, kunhan se tyyppi vain haluaa kiusata sinua.

Oho onpa taas asenne, onko juolahtanutkaan mieleesi että sinä maksat vaan oman seinien sisustasta ja se naapuri maksaa samoin omastaan myös. Et voi siis asua siinä toisen asunnossa kolinoinesi vaan ne kuuluu vaan sinun asuntoosi kuten sen toisen kolinat hänen maksettavanaan.

Ja kyllä jos jatkat voi tulla poliisi -kolme kertaa riittää siihen.

Vierailija
12/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tehnyt mitään väärää jos et kerran ole ovia paiskonut. Läpiveto pläjäytys voi sattua kelle vaan eikä ole kenenkään vika.

Älä seuraavaksi pyytele anteeksi mitään mihin et ole syyllinen.

Vierailija
13/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paiskotko ovia? 

Älä turhaan varo liikaa, elämisestä kuuluu ääniä ja ne on sallittuja. Monessa kerrostalossa naapurin äänet väkisinkin kuuluu toiseen kämppään ja se on aivan ok

hänen asunnostaan kuuluu kiroilua paljon, jos valitan hänestä pelkään että joudun ongelmiin hänen kanssaan. haluan vain asua rauhassa ja selvittää asiat rauhallisesti. 

Vierailija
14/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lopeta se ovien paiskominen

hanki oma elämä

Vierailija
15/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Living on the edge kirjoitti:

olin menossa ulos, hänellä oli ovi auki ja läpiveto paiskasi oven kiinni sen yhden kerran, se oli kyllä kova mutta en ehtinyt ottaa kiinni. 

Tee valitus isännöitsijälle. Rappuun tuulettaminen on kiellettyä.

Vierailija
16/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paiskotko ovia? 

Kyllä yhteisasumisessa vaan pitää varoakin. Ei pidä olettaa että muita kiinnostaa kuunnella sun elämääsi, etkä voi maksattaa muilla elämääsi. Hän maksaa jo omastaan. Törkeä asenne sinulla. Tahattomat kolinat eri juttu ja vessat jne.

Vierailija
17/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin elämän äänet saa kuulua. Jos et tahallaan montaa tuntia niitä paisko, niin ei huolta. https://www.isannointiliitto.fi/artikkeli-2/naapurisopu/

Naapuri kuulostaa inhottavalta tyypiltä. On varmaan jo ehtinyt valittaa monesta ihmisestä ja isännöitsijä osaa suhtautua häneen sen mukaisesti. Jos yhteydenotto tulee, voit puolustaa itseäsi ja kertoa asian oikean laidan.

Onnea uuteen kotiin ja tsemppiä, toivottavasti tutustut niihin mukavampiinkin naapureihin <3

Vierailija
18/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tehnyt mitään väärää jos et kerran ole ovia paiskonut. Läpiveto pläjäytys voi sattua kelle vaan eikä ole kenenkään vika.

Älä seuraavaksi pyytele anteeksi mitään mihin et ole syyllinen.

Juuri näin ja jos valitus jatkuu ilmoita häiriköstä isännöitsijälle ja taloyhtiön hallitukselle

Vierailija
19/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paiskotko ovia? 

hänen asunnostaan kuuluu kiroilua paljon, jos valitan hänestä pelkään että joudun ongelmiin hänen kanssaan. haluan vain asua rauhassa ja selvittää asiat rauhallisesti. 

Sieltä kuuluu kiroilua koska välinpitämättömyyttäsi aiheutat stressin toiselle. Lopeta ja muuta paikkaan jossa saat mekkaloida jos se kiinnostaa. Älä maksata toisilla omia mölyjäsi.

Vierailija
20/58 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miks mun edellinen juttu tästä poistettiin, mutta jos tää poistetaan taas kohta, niin kiitos kaikista vastauksista, helpottaa tietää ettei mua häädetä ihan heti, tuli ihan sellain tunne että en voi tehdä asialle mitään. -op

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän