Muistellaan mieleen jääneitä mainoslauseita:
Kommentit (767)
-Kapanteri.- kirjoitti:
"Meillä ei törsätä rahaa autoon. "
Pisteet sille, joka muistaa merkin.
Käsille kuin käsille paljon sitruunaa. Sitruuna on aine joka kädet kaunistaa. Lemonjuice & glyserin sitä sisältää, eikä enää karheutta käsihinne jää.
Meillä ei munista kiskota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruis-Antero, siinä on reikä!
Kuten teillä muillakin anteroilla.
Missä päin tällainen mainos on tullut ja tv:ssa vai radiossa? Mä en ole koskaan nähnyt/kuullut.
Ruis-Antero oli yhtenään telkkarissa joskus 90-luvulla, muistan kun lapsena sille naurettiin. Ja kaikki hoki sitä.
Moskvitsh Elite - Eniten Suomen teille levinnyt auto
Huomisen turvaa Kokoomus! Radiomainos v. 1988
Lopril katopriili on diureetin turbo
Caffino - kahvi hieno
Costa Rica - kahvi vahva
Laitoin saunan päälle.
Ja olutta on.
Minä tarjoan.
Turun sinappia, miksi ei heti sanoa?
Hän on kissa joka elää täyttä elämää.
Ajatar on forumissa, forumissa mannerheimintiellä, auki joka päivä kello kahdeksaan, ajatar on forumissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruis-Antero, siinä on reikä!
Kuten teillä muillakin anteroilla.
Missä päin tällainen mainos on tullut ja tv:ssa vai radiossa? Mä en ole koskaan nähnyt/kuullut.
Ruis-Antero oli yhtenään telkkarissa joskus 90-luvulla, muistan kun lapsena sille naurettiin. Ja kaikki hoki sitä.
Muistan, et Ruis-Anteromainoksessa oli jotain alieneita, jotka ihmetteli ufossaan vihreän valon ympäröiminä voileipää, jossa oli reikä!
Tuntuuko sinusta joskus siltä, että tekisi mieli nostaa jalat ylös? Se voi olla oire pinnallisosta laskimotukkotulehduksista. Liikunta auttaa vaivoihin, mutta niiden hoitoon on myls lääke. Hirudoid Forte.
On jäänyt mieleen joku mainos, jossa Anna Hanski laulaa sössöttäen:
Jossetsä soita, mä niin suhun turhaudun, jossetsä soita, kauniit vaatteet päälle turhaan puin...
Tais olla sitten joku puhelinmainos?
Anttila, Seppälä, Pukevat ja Maxi
Kaikkea riittää kerrottavaksi
Kauppoja monta, niin uskomatonta
On ahdettu neljään kerrokseen
Tule hei, tule Iiitäääkeskukseen!
Nuori öky? Nöyrä kyky! (Joku kokoomuslainen vaaliehdokas aikoinaan, en muista kuka.)
Yks kakkaa, kaks kakkaa
Muuta sitten ei tarvitakkaan!
Muista Biolan
Minä tarjoan!