Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin loukattu olo kun lapsen isovanhemmat ei välitä

Vierailija
26.07.2022 |

En vaan olisi omista vanhemmistani uskonut. Juuri eläkkeelle jääneitä, terveitä ihmisiä. En mitään hoitoapua odotakaan 100 kilometrin välimatkan takia, mutta ei edes viestiä koskaan tule missä kysyisivät lapsen tai minun kuulumisia. Yhden kerran ovat käyneet lapsen syntymän jälkeen ja hän täyttää pian vuoden. Jos itse lähetän kuvia, vastaukseksi tulee joku peukku korkeintaan, juttu ei jatku. Soittaa en edes viitsi kun on aina niin kiire esimerkiksi siskoni lapsia katsomaan. Ja sen verran vielä sanon että oon mm ilmaiseksi työskennellyt vanhempieni firmassa silloin tällöin viime vuosien ajan, koska pitäähän omaa perhettä auttaa! Nyt loppui mun osalta sitten kaikki apu kun en takaisin saa mitään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan isovanhemmat on syvältä. Mitä ap. niitä haikailet. Ajattele jos ne boomerit lukee jopa tämän palstan juttuja mummoista jne, ei ihme jos eivät ole tyrkyllä.

Väärää ruokaa, väärät lahjat, väärät tavat, nukutaan väärin, leikitään väärin - kuka oikeasti haluaa olla missään tekemisissä lastenlastensa kanssa?

Tämmöistähän se on. Niri nari vali vali. Onneksi nykyään riittää vanhemmallekin polvelle ihan omia menomahdollisuuksia.

Vierailija
22/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, mutta yllättävän yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan isovanhemmat on syvältä. Mitä ap. niitä haikailet. Ajattele jos ne boomerit lukee jopa tämän palstan juttuja mummoista jne, ei ihme jos eivät ole tyrkyllä.

Väärää ruokaa, väärät lahjat, väärät tavat, nukutaan väärin, leikitään väärin - kuka oikeasti haluaa olla missään tekemisissä lastenlastensa kanssa?

Miksi pitää väkisin tehdä väärin?

Vierailija
24/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuulostaa aika nillittäjältä. Ei isovanhemmat halua sellaista katella

Vierailija
25/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy meilläkään... Tosin äiti taitaa korkata työpäivän jälkeen heti muutaman keppanan ja isä juo eläkkeellä ollessaan pitkin päivää. Alkkiksia, joten ehkä parempikin, ettei käy... Äidin juopottelu on tullut vähän yllärinä, mutta olen tässä parin vuoden sisällä huomannut, että alkoa kuluu arkenakin...

Vierailija
26/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eniten ap:ta harmittaa, ettei hän saa nyhdettyä rahaa isovanhemmilta

Vierailija
27/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi mitään yhteyttä toistaiseksi. Katsoisin kaipaavatko missään vaiheessa.

Jos siinä menee vuosia, niin sitten osaat vetää johtopäätökset.

Vierailija
28/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap kuulostaa aika nillittäjältä. Ei isovanhemmat halua sellaista katella

Nillittäjältä? Kyllä minusta vaikuttaa oudolta, ettei vanhempia kiinnosta edes lapsenlapset. Jos siis ei ole mitkään riitaisat välit. Kyse taitaa olla laiskuudesta ja välinpitämättömyydestä vaan. Kyllä sitä aletaan sitten elämän loppupuolella poraamaan, kun kukaan ei enää käy...

Vierailija
29/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torjunta tuntuu aina pahalle, ja torjuntahan tuo selvästi on. Oletko katsonut kuinka kauan menee yhteydenotosta, jos et itse laita mitään viestiä? Eipä sille mitään voi, yritä rakentaa muita tukiverkkoja. Ikävää tuo toki on, mutta koeta ajatella niin päin, että vanhempasi siinä menettävät (ja ovat jo menettäneet!!) kun eivät välitä tutustua lapsenlapseensa.

Kivaan ja mukavaan omaan lapseensa haluaa pitää yhteyttä, kiukkuiseen nirppanokkaan ei. Eiköhän ne välit ole pilattu jo joskus ap:n teiniaikoina. Ei vanhemmilla ole mitään halua tulla haukuttaviksi.

Kiitos nimen omaan välit on pilattu juuri jo teininä ja kun menään miehelään parempiin sukuihin olaan korkeamalla kuin isovanhemmat.Itse ei oteta vastuta teoista,sanoista ei valheista.Mutta syntipukki on aina,iän kaikkisessti se Äiti tai isä eli isovanhemmat!

Vierailija
30/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun vanhemmillasi jotain eripuraa miehesi kanssa?

Vierailija
31/31 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torjunta tuntuu aina pahalle, ja torjuntahan tuo selvästi on. Oletko katsonut kuinka kauan menee yhteydenotosta, jos et itse laita mitään viestiä? Eipä sille mitään voi, yritä rakentaa muita tukiverkkoja. Ikävää tuo toki on, mutta koeta ajatella niin päin, että vanhempasi siinä menettävät (ja ovat jo menettäneet!!) kun eivät välitä tutustua lapsenlapseensa.

Kivaan ja mukavaan omaan lapseensa haluaa pitää yhteyttä, kiukkuiseen nirppanokkaan ei. Eiköhän ne välit ole pilattu jo joskus ap:n teiniaikoina. Ei vanhemmilla ole mitään halua tulla haukuttaviksi.

Kiitos nimen omaan välit on pilattu juuri jo teininä ja kun menään miehelään parempiin sukuihin olaan korkeamalla kuin isovanhemmat.Itse ei oteta vastuta teoista,sanoista ei valheista.Mutta syntipukki on aina,iän kaikkisessti se Äiti tai isä eli isovanhemmat!

Teininä miehelään...? Parempiin sukuihin?

Sulla taitaa olla paha alemmuuskompleksi.