Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mennä Peijaksen päivystykseen jos väsyttää selittämättömästi, silmät vuotavat ja kylkeen sattuu? Ei ole kuumetta eikä yskitä,, näillä oireilla en päässyt terveyskeskukseen päivystykseen :(

Vierailija
26.07.2022 |

Kuten yllä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudot oireet, mutta ei syy päivystykseen ellei kipu ole kova. Ota särkylääkettä ja lepää.

Ei niinkään oudot vaan aika normit koronatartunnassa. Tosin itse olin niin väsynyt etten edes jaksanut harkita päivystykseen lähtöä vaan ajattelin että jos tämä vie hengen niin sitten vie.

Kuumeen ja yskän puuttumista lukuunottamatta tavallisia keuhkokuumeen oireita vanhalla ihmisellä.

Vierailija
62/66 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me aliarvostetut hoitsut sinua pysty hoitamaan. Mehän olemme lihavia, rumia ja turhia. Voit viisaampana hoitaa itse itsesi. Good riddens.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudot oireet, mutta ei syy päivystykseen ellei kipu ole kova. Ota särkylääkettä ja lepää.

Ei niinkään oudot vaan aika normit koronatartunnassa. Tosin itse olin niin väsynyt etten edes jaksanut harkita päivystykseen lähtöä vaan ajattelin että jos tämä vie hengen niin sitten vie.

Kuumeen ja yskän puuttumista lukuunottamatta tavallisia keuhkokuumeen oireita vanhalla ihmisellä.

Sanoiko ap jossain ikänsä? Kuulostaa omaan korvaani kyllä hyvin nuorelta ihmiseltä, joka todennäköisesti vielä on ihan perusterve.

Vierailija
64/66 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peijas on ihan paska ei kannata.

Ei jorvia paljon paskempi.

Jorvi on itseasiassa paljonkin parempi koska lännessä asuu varakkaampaa väkeä, esim. kauniainen on nurkan takana. Siellä älähtää isot herrat jos eivät palvelut toimi, idässä peijas on paarian kaatopaikka missä ei ole millään mitään väliä. Näkeehän sen jo sijainnista, peijas keskellä metsää, huonommassa paikassa vantaalla on enää korso. Poissa silmistä, poissa mielestä. Jorvi taas on erittäin hyvin asemoitu.

Oli miten oli, mutta kyllä Jorviin päivystyksessäkin jono on nyt lyhimmillään 55000 tuntia. Ainakin jos sinne yrität mennä kylkikivun takia.

Vierailija
65/66 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia reissuja päivystykseen tulee välttää, että vakavasti sairaat ja loukkaantuneet pääsevät hoitoon. Vuotavat silmät ja kylkikipu on asioita jotka voi odottaa huomiseen, eihän ne tänään olleet edes terkkariin ottaneet, eli ei ole vakavaa.

Vierailija
66/66 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hoidon?

Haista p#skaa.

Julkisen puolen päivystksessä, joka ikinen potilas saa lain määräämän akuuttiin hoidon.

Lääkärit eivät ole hirviöitä, eivätkä noitia, eivätkä taikureita.

He tutkivat ja hoitavat joka ikisen päivystys vastaanotolle tulevan potilaan.

Lääkärit eivät ole myöskään ole mitään ennustajia eikä jumalia.

Lääkäri on virkamies ja virkavastuulla toimiva kaupungin työntekijä.

Hänen arvionsa päivistys potilaasta, perustuu potilaan kertomiin oiresiin ja potilaan kertomasn vointiin.

Lisäksi lääkäri tutkii potilaan ja arvioi potilasn ylesikunnon ja voinnin.

Suomessa saa erittäin hyvää palvelua terveydenhuollossa.

Myös päivystyksessä.