Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä masentaa tällainen vuodenaika?

Vierailija
22.10.2006 |

Mua!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tämä pimeys!!!Minkäs teet sille että olen tällainen kesäihminen!

Vierailija
2/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun vielä pimeämpää kohti ollaan menossa. Minä viihtyisin talvet varmaan Lapissakin, ihan kaamoksessa. Sateella on mukava ulkoilla. Pieni tihkusade on kaikkein mukavin, mutta kyllä rankemmassakin sateessa viihdyn. Lapset tykkäävät läträtä lätäköissä. Eikä ole kuuma, se on parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jotain biologispohjaista...mulle tulee syksyn tullen ahdistusta ja masennusta, joka kaikkoaa kevään tullen. olen ehdottomasti kevättalvi-kesä-ihminen ja vaikka syksy on omalla tavallaan kaunis vuodenaika, fyysisen ja psyykkinen oireilu tekee siitä ikävän. en keksi muuta selitystä kuin aidot aivojen aineenvaihduntahäiriöt johtuen ehkä pimeydestä tms.

Vierailija
4/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä pimeys. Pohjoisessa on sentään talvella lunta joka heijastaa valoa, täällä etelässä usein ei. Haaveilen eläkepäivistä jossain etelässä jossa valoa on riittävästi ympäri vuoden.

Vierailija
5/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must tää on vaan hyvä. Ei liian kylmä, ei liian kuuma. Pimeää ja synkkää = ihana himassa poltella kynttilöitä ja tunnelmoida :) Saa hyvällä omalla tunnolla juoda vähän väliä lämmintä kaakaoo ja kääriytyä viltin alle lukemaan kirjaa tai katsomaan telkkua :) Ulkona ihana tehdä juoksulenkkiä, syksy on kaunista.

Vierailija
6/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan tammi-maaliskuu masentaa. Liikaa lunta, liikaa kylmää, liikaa jäätä... hrrrrr

Vierailija
7/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäähän se on tässä naukua, kun on kaikki perusasiat kohdallaan ja kattokaan ei vuoda : )

Silti sadesäällä on kurja ulkoilla, koirantassuista tulee kuraa sisään yms.

Tulisi jo lunta ja pakkasta.

Mua ahdistaa täällä sisällä tämä kaaos, kun 1,5-vuotias levittää KAIKEN mahdollisen yltympäriinsä enkä jaksaisi olla koko ajan siivoamassa.

Nostan hattua useamman lapsen äidille ja varsinkin yh-sellaisille.

Vierailija
8/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kohtuullisella tsemppauksella saisin paikat taas ojennukseen, mutta tuntuu, ettei ole puhtia. Toisen pään kun saa siistiksi niin jo toinen on levällään.

Voimattoman tuntuista touhua eikä luontaiset ominaisuudetkaan järjestyksen suhteen auta asiaa : (