Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet kesälomalla?

Vierailija
26.07.2022 |

Oletko esim. matkustanut jonnekin vai mitä on tullut tehtyä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea useampi kommentti, jossa on lomailtu kotona! Syksyllä töissä aina käydään tätä mitä teit lomalla -keskustelua ja joka kerta kollegani ovat yhtä ihmeissään siitä, että olen ollut lomalla kotona. He taas ovat viettäneet lomaa mökeillään. Yritän aina kertoa, että tykkään tosi paljon kodistani, joten miksi en viettäisi siellä aikaa, ja että eihän se mökillä lomailu ole kotona lomailua kummoisempaa (ts. on jokin asumus, jossa puuhataan askareita sekä rentoudutaan). Saan aina sääliviä katseita kollegoiltani

Vierailija
22/25 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokramökillä muutama päivä ja huomenna siskon kanssa pariksi päiväksi kivaan merenrantahotelliin.

Kotimaan matkailua vielä tämä kesä.

Eikö tuo ole todella kallista?

On. Ja todella vaarallista, kaikenlaisia tapaturmia voi sattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma alkaa vasta parin viikon kuluttua.

Mökillä menee suurin osa lomasta, ihanaa oleskelua eikä tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
24/25 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokramökillä muutama päivä ja huomenna siskon kanssa pariksi päiväksi kivaan merenrantahotelliin.

Kotimaan matkailua vielä tämä kesä.

Eikö tuo ole todella kallista?

Ei nyt mitään erikoisen kallista. Kyllähän lomailu pois kotoa aina ylimääräistä rahaa vaatii.

25/25 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lomaviikko juhannuksen aikoihin. Kävin Visbyn risteilyllä, olin yhden yön Stadissa ja kaksi yötä Naantalin kylpylässä. Loppuajan nautin kovista helteistä.

Viime viikolla kävin Turussa ja Turun saaristossa sekä Kultarannassa.

Toinen lomaviikko alkaa parinv iikon päästä ja silloin olen yhden yön Jyväskylässä ja kaksi yötä Vaasassa. Lisäksi käyn tänä viiknoloppuna Nurmeksessa. Syyskuun alussa on Antti Tuiskun Olympiastadionkonsertti, jolloin olen kaksi yötä Stadissa ja köyn myös 22h Tallinnan risteilyllä.

Ihan mukavasti tekemistä ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi