Mitä teet nyt sunnuntaina? ulkoiletko? harrastatko? muuta?
Kommentit (11)
Sitten esivalmistelin hieman lounasta, söin aamupalan, menin vanhemmilleni hakemaan lapset yökylästä ja haravoimme heidän pihallaan. Sitten kävimme puistossa, söimme ja nyt surffailen netissä.
Lasten päikkäreiden jälkeen askartelemme, luemme kirjoja, pelaamme ym. Eli loppupäivän pyhitän lapsille ja illalla sitten syvennyn katsomaan nauhoitettuna Amyn lailla ja Maajussille morsiammen ;-)
Sitten menin raivaamaan autotallia joka oli kuin pyörremyrskyn jäljiltä!
Kannoin puita ja lankkuja, pinosin ja haloin halkoja.
Siirsin talvilelut pihavarastoon josta ne on sitte lumien tultua helpompi ottaa esiin kuin auton takaa tallista.
Kun mies oli ruokkinut lapset, tulin itsekin syömään ja nyt sitten maha pinkeenä näppäilen tätä masiinaa.
Illemmalla käydään ehkä mummilla?
Itse olen ulkoillut ja käynyt yhteisessä harrastuksessa meidän muksun kanssa. Mies sillä aikaa oli siivoillut oikein perusteellisesti kotona. Nyt aion hetken vain olla, sitten siivoan vessan ja kylppärin. Mies kokkailee kohta hyvää ruokaa ja syödään. Illemmalla ehkä mennään vielä koko perheen voimin pihahommiin. Illalla tiedossa ainakin saunomista ja jotain hyvää iltapalaa.
eli vaihdan, pesen, kuivatan, silitän ja laitan puhtaat sänkyihin. Siinä menee osa päivästä.
aina melko myöhään (12-14) ja illalla menen äidilleni saunomaan (tulin juuri ulkoota) btw.
vaihtamaan talvirenkaita autoon. minä kudon vauvan villasukkia (vauvalahjaksi). olen tehnyt jo myssyn ja lapaset. lenkille vois mennä jos ei sada ihan kaatamalla. eilinen lohikeitto lämmitetään uudestaan. päikkäreitten yhteydessä vois vaikka kiksauttaa :)
siivoan alakerran ja kellarin
pesen pyykkiä
teen kaalilaatikkoa
haen vanhempani lentokentältä
käyn jumpassa, pesen pyykkiä ja teen ruokaa. Ulkona sataa vettä. Pelaan ehkä lapseni kanssa korttia tai lautapeliä. Mies on poissa koko alkupäivän.