Nuori yskii silloin tällöin, ja valittaa väsymystä testaisitko?
Kommentit (9)
Kyllä. Siskon lapsella oli kuivaa yskää ja oli korona.
Ihan mielenkiinnosta testaisin.
-rokottamaton, erittäin lievänä sairastanut
Testaisin. Myös kurkkukipu yleinen oire.
Mitä sillä tiedolla tekee? Joutuu 5 päivää lojumaan kotona tekemättä mitään. Jos kuitenki olo on semmoinen että voi touhutavaivan normaalisti. Tai korkeintaa sairastaa perusflunssana. Vai pitääkö koronassa enää eristäytyä muista viideksi päiväksi? Olen kuullut niitäkin juttuja, jos oireeton korona, niin töihin vaan.
Ongelma on siinä ettei tämä uusin variantti välttämåttä näy testeissä. Itselläni näkyi vasta reiöun viikon kuluttua ensioireista ja tauti oli jo ohi. Samoilla oireilla puolisolla ei näkynyt yhdessäkään nenätestissä, tyttärellä vasta nielutestissä näkyi kun kolme nenätestiä ei näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä tiedolla tekee? Joutuu 5 päivää lojumaan kotona tekemättä mitään. Jos kuitenki olo on semmoinen että voi touhutavaivan normaalisti. Tai korkeintaa sairastaa perusflunssana. Vai pitääkö koronassa enää eristäytyä muista viideksi päiväksi? Olen kuullut niitäkin juttuja, jos oireeton korona, niin töihin vaan.
Mulla oireinen korona ja työterveydessä käskettiin olla niin kauan eristyksessä, että kuume on laskenut ja oireet selvästi helpottaneet kahden päivän ajan
No ei se testaaminen paljoa maksa. Tikkua nekkuun vaan