Löysin huolestuttavan ihomuutoksen,sain lääkärin ajan yk:hin syyskuun loppuun ja kuulemma jos kovasti vaivaa nii voin mennä päivystykseen!
Ja sitten valitetaan kun ihmiset tukkii päivystyksen asialla joka ei ole päivystysasia..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä se aika kuluu syyskuuhun. Hyvä, että sait ajan tilattua, nyt vain odottelet.
Jos se on syöpä niin kuukaudessa leviää ja pahenee....
Se on 99% joku sieni. Tosin kuukaudessa sekin leviää ja pahenee.
Ei ne päivystyksessä kyllä tee ihomuutoksille mitään, koska ei ole päivystysasia.
heh, sait sentään ajan lääkärin vastaaotolle, et fysioterapeutille
Apteekeissa on usein luomitarkastuksia, toki maksaa
Kävin viime vuonna luomitarkastuksessa Helsingissä. Maksoi muistaakseni 60-80€. Kävivät kaikki "epäilyttävät" luomet läpi sellaisella erikoislaitteella, joka suurensi luomet tietokoneen näytölle.
Melkein saman verran maksaa kuin käynti terveysasemalla. Kannattaa valita hoitajan tekemä tarkastus, sillä lääkärin tekemänä maksaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä on se yk, johon sait ajan?
heh joo samaa mietin, YK yhdistyneet kansakunnat!
Vierailija kirjoitti:
Lääkärinä en suostuisi tekemään tuolle päivystyksessä yhtään mitään. Jos haluaa kiirehtiä vastaanottoa niin kannattaa mennä yksityiselle.
Aikoinaan muistan että rintapatin tutkimuksiin jos oli viikon tai kahden jono niin haluttiin terveysasemalta maksusitoumus yksityiselle puolelle eli aivan järjetöntä toimintaa ja rahojen väärinkäyttöä.
Kerrop kollegoillesi, että voivat sitten lopettaa valittamasta potilaille liian myöhäisestä hoitoon hakeutumisesta. Joka helkatin vaivan kohdalla pitää kuunnella sama valitus nykyään.
Joskus lähes 15 vuotta sitten pääsin viellä kohtalaisen nopeasti julkisen puolelle, oli yks joka oli kaikki tunnusmerkit ja kutitti, 2 viikon odotus ja sitten käynti päivällä sanoin vaan että leika sen pois vaan, lääkäri antoi paikalispuudutuksen ja sitten tikit, kesti korkeintaan 10minuuttia ja tavallinen käyntimaksu.
Hyvinvointivaltiomme on mielestäni tahallaan ajettu alas koska se myös karsii pois heikkoa ja köyhiä, eli tästä voisi kutsua eränlaiseksi EUGENIIKKA, koska ihan taatusti tämä johtaa siihen ett enemmän ihmisiä tulee kuolla kun joutuu odottaa turhan kauan.
Se on myös valmistelu kolmatta maailmansodan varten koska sitten kun rytisee niin suuri taakka sodassa on myös oma kanssa ja varsinkin heikkoa ja sairaita.