Mitä ostat Lidlistä?
Kerro Lidlin parhaat, mitä ostat aina Lidlistä?
Kermasuklaa (sininen pahvipaketti) on kyllä todella hyvää.
Kommentit (41)
Muutamat tuotteet on sellaisia joita ostetaan vain Lidlistä: majoneesi, kivennäisvedet, kreikkalainen jugurtti ja paistopisteen pretzelit, muualta ei saa yhtä hyviä. Mutta sinne kun mennään niin ostetaan ihan kaikki tarvittava sieltä, ei tosin ole meidän lähikauppa, joten sinne on ihan asioikseen ajettava.
Lyhyenä ja rumana miehenä ostan sieltä mun vaatteet, koska on turha käyttää paljon rahaa vaatteisiin, kun ne ei tee minua pitkäksi ja komeaksi.
Kosmetiikkaa, paljon todella hyviä ja edullisia.
Sitä sellaista sakeaa omenatäysmehua. Halvempaa kuin muissa kaupoissa.
Myös jätskiä ostan säännöllisesti Lidlistä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholitonta bisseä. Se lasipullossa tuleva, vaaleansinisellä etiketillä oleva IPA on todella hyvää.
Tää on laadukasta.
Mä ostan nykyään suurimman osan peruselintarvikkeista Lidlistä - hedelmät, kasvikset, lihat, kuiva-aineet. Sit tiettyjä merkkejä muista kaupoista. Säästää pitkän pennin.
Kasviksia, hedelmiä, hummusta, maitoa, tomaattimurskaa, vessapaperia, leipää, pähkinöitä, pakastekalajuttuja. Joskus juustoa. Valmisrisottoa, mehua ja kivennäisvettä.
Maitoa, kreikkalaista jogurttia, raejuustoa, masdamer-juustoa, port salut -juustoa, kivennäisvettä, pastaa, cuscusia, jauhelihaa, omppuja, pähkinöitä, ruokosokeria, kanamunia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaiken.
Eiku. Tattaria en saa sieltä enkä talkkunajauhoa. Ei ole vitsi.
Pizza setti siis taikina & soosi
Tosi jees
Vierailija kirjoitti:
Jukurtteja, kanamunia, mehuja. Pakaste parsaa ja pakaste ruusukaalta.
Kaikki halpoja ja hyviä.
Kaalta? Ei parsaa kai pakasteena myydä. En ole koskaan nähnyt.
Ruokaa ja juomaa. Joskus päivittäistavaroita.
Kaljaa.
Kun juo yhtä paljon kuin minä, jokaisella sentillä on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaiken.
Sama täällä, siis kaiken mitä yksineläjä tarvii.
Joskus käyn torilla tai toisessa kaupassa, jossa on kalatiski, ja haen sieltä kuhaa tai ahventa, joita ei Liiteristä saa.
Kozelin vaalea olut (iso tölkki) on ällässä muuten joku 30-40 senttiä edullisempi kuin koossa tai ässässä.
Vihanneksia, lihaa ja keksejä. Joskus jäätelöä.
Pakastevihannekset, kurkut, porkkanat ja tomaatit. Tofun ja maitotuotteet. Magnesiumtabletit ja pesuaineet enimmäkseen.