Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, käyttekö koskaan yksin oluella/viinillä?

Vierailija
26.07.2022 |

Joskus nuorempana tuli käytyä, mutta nykyään ei. Silloin noin kymmenen vuotta sitten tuntui yleinen mielipide olevan se, että yksin ravintolassa/baarissa istuva nainen oli "pubiruusu". Mutta onhan se toisaalta ihan ymmärrettävää, kun eihän se sillä lailla ole "naisten juttu".

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ei tullut käytyä, mutta nyt tulee.

Vierailija
2/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tekee mieli. Olen 47 v. Ei se täällä Helsingissä ainakaan ole mikään ihmeellinen juttu, kyllä naiset käy esm. after workilla tai terasseilla siinä missä miehetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, kun en ole seuraa etsimässä. Juon sen viinin kotona, jos siltä tuntuu. 

Vierailija
4/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKA PÄIVÄ ravintolassa/baarissa istuva nainen oli "pubiruusu". Ketään ei kiinnostanut satunnaisesti baarissa käyvä nainen pätkääkään.

Vierailija
5/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan, kun en ole seuraa etsimässä. Juon sen viinin kotona, jos siltä tuntuu. 

Mitä sillä on seuran etsimisen kanssa tekemistä? Toki mihinkään yökerhoon ei kannata mennä varmaan yksin istumaan ellei kaipaa miesten lähestymisiä, mutta rauhallisissa pubeissa, myös ruokaa tarjoavissa ravintoloissa tai kadunvarsien kesäterasseilla saa ihan rauhassa vaan istua itsekseen, vaikka katsella ihmisiä ja maailman menoa, lukea kirjaa tai selata nettiä tms.

Vierailija
6/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOKA PÄIVÄ ravintolassa/baarissa istuva nainen oli "pubiruusu". Ketään ei kiinnostanut satunnaisesti baarissa käyvä nainen pätkääkään.

Mistä ne ohikulkijat tietää, onko nainen siellä joka päivä vai kerran viidessä vuodessa?

Vierailija
7/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toihan on just kivaa, ottaa kirjan mukaan ja käy viinillä tai syömässä itsekseen. Mulla on iso perhe ja aktiivinen sosiaalinen elämä, niin tykkään tosi paljon käydä vastapainoksi yksin reissussa, pubissa jne.

Vierailija
8/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. 

N61

Vierailija
9/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Todellakin. Kesä alkaa eka terassikaljaan.

N61

Vierailija
10/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisätään, että en tosin nyt juo mitään, koska treenaan, niin ei tule sitten käytyäkään, mutta teoriassa jos joisin niin todellakin kävisin yksin.

Vierailija
11/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kehtaisi. Jopa yksin syöminen ravintolassa on vaivaannuttavaa.

Vierailija
12/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä isompien kaupunkien ulkopuolella ainakin ennenvanhaan oli niin, että nainen yksin baarissa oli jotenkin paheksuttava juttu. Törmäsin tähän itse joskus kun tein työtä, johon kuului matkustusta asiakkaille kotimaassa. Helsinkiläisenä olin tottunut, että voin käydä tuopilla eikä siinä ole mitään ihmeellistä, mutta auta armias kun astuin yksin olevana naisena jonkun pikkupaikkakunnan pubiin. Jollekin juttelinkin siitä, että taisin valita huonon paikan kun niin kaikki tuijotti, mutta hän kertoi ettei siellä ole tapana että naiset ainakaan yksin käy baareissa, muuta kuin juopot naiset. 

Vierailija
13/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä kehtaisi. Jopa yksin syöminen ravintolassa on vaivaannuttavaa.

Nykyaikanakin, vaikka on kännykkä mistä löytyy loputtomiin selattavaa?

Vierailija
14/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on seuran etsimisen kanssa tekemistä? Toki mihinkään yökerhoon ei kannata mennä varmaan yksin istumaan ellei kaipaa miesten lähestymisiä, mutta rauhallisissa pubeissa, myös ruokaa tarjoavissa ravintoloissa tai kadunvarsien kesäterasseilla saa ihan rauhassa vaan istua itsekseen, vaikka katsella ihmisiä ja maailman menoa, lukea kirjaa tai selata nettiä tms.

No ei kiinnosta istua yksin siellä ja mieluummin luen kirjaa ja selaan nettiä kotona. Mulle drinksut ulkona on seurustelua kavereiden kanssa tai etsin seuraa. Tosin enää ei edes se seuran etsiminen kiinnosta. 

Vierailija
15/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti olen käynyt "viinillä", mutta siitä on jo aikaa.

Vierailija
16/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävän mielestä yksin oluella istuvat naiset on vähintään säälittäviä, jos ei suoranaisesti pubiruusuja. En ole kertonut, että sinä iltana, kun tapasimme, olin yksin liikkeellä ja vieläpä pienessä hönkkelissä.

Musta se oli ihan kivaa käydä välillä yksin istumassa lehden kanssa ja juoda vähän olutta. Miehetkin tekee niin. Miksi se on naisilla jotenkin tuomittavaa?

Vierailija
17/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En baarissa, mutta leffassa saa nykyään viiniäkin joissain näytöksissä, niin ajaa vähän niin kuin saman asian.

Vierailija
18/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettekö koskaan baanalle ihan vain sillä ajatuksella, että olisipa kiva saada kikulia?

Vierailija
19/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus lasillisella tossa lähiräkälässä. Aivan sama jos joku pitää pubiruusuna :D

Vierailija
20/45 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt monesti useinkin yksin. Viiniä tai joku drinkki. Joskus myös jos jotain tuttujakin on käynyt samalla hetkellä niin on tullut silloin samaan pöytään mutta ei o sovittu siitä etukäteen.