Yöllä vieraan kotiin juomaan!?
En ymmärrä kuinka nainen voi lähteä keskellä yötä täysin tuntemattoman miehen kotiin humalahakuisesti. Mikä tällaiseen on syynä? Nyt en puhu edes siitä mitä voi käydä vaan miksi lähtee? Onko syynä seikkailunhalu, tylsistyminen, viinanhimo, kostaminen, seksinhalu vai mikä?
Itse en lähtisi tuntemattoman kadulla tavatun kanssa juomaan oli tämä sitten nainen tai mies. En halua syyllistää vaan ymmärtää. Kerro jonkin kokemuksesi valossa?
Kommentit (23)
Kyllä miehestä näkee onko se uhka vai mahdollisuus. Olen pyytänyt vieraan miehen kotiini. Tapasin yhden 46 v miehen terassilla. Tykkäsin miehestä heti. Mies oli kiva ja rento ja aika ujokin aluksi. Kysyin siltä lähteekö luokseni jatkoille. Mies sanoi uskaltaako vieraan naisen luokse lähteä ja kysyi asunko yksin. No tottakia sitten lähti luokseni seksiä harrastamaan. Kai mies tietää että kun nainen pyytää mukaan niin saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos nainen lähtee humalahakuisesti kadulle, jossa tapaa (porttikongissa kjusella?) random miehen, jonka kotiin lähtee ryyppäämään. Eiks toi ole suorastaan itsetuhoista.
Etkö tajua, että naisella on ihan sama oikeus kuin miehellä ryypätä ihan missä ja miten haluaa ilman että joutuu hyväksikäytetyksi tai minkäänlaisen väkivallan kohteeksi. On eri asia, jos ryyppääminen kielletään kaikilta.
Kyllä, minullakin on oikeus kulkea rahapussi leväällään rahojani esitellen, ei se silti estä jotakuta minua väkivalloin ryöstämästä.
kyrrvän perässä menen aina ja toivon saavani isoa.