Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi neitsyitä kiusataan?

Vierailija
26.07.2022 |

Jos vanha kaveriporukka tms ja tietää että joku ei ole seksiä harrastanut, miksi häntä kiusataan ja mollataan?
Miksi neitsyyttä pitäisi hävetä?

Ja siis, ihminen itse ei asiaa ota / ole koskaan ottanut esille.

Slut shaming on pahasta, mutta toisinpäin saa sitten kiusata. Miksi näin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tää ei liittynytkään horoskooppeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppanat kiusaavat iskemällä seksuaalisuuteen, koska se on helppo tapa aiheuttaa toisessa häpeän ja kelvottomuuden tunteita. Mihinkään hienostuneempaan ja kekseliäämpään vidduiluun heistä ei ole. Osa mollaajista todennäköisesti myös katuu omia seksikokemuksiaan ja neitsyt, joka ei ole "pilannut" itseään, voi siksi ärsyttää. Haukkuminen ja kiusaaminen eivät kumminkaan vie katumusta pois mutta kuten sanottua...reppanat ovat reppanoita eivätkä pysty mihinkään kehittyneeseen toimintaan.

Vierailija
4/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on oikeasti neitsyt? Itse olen harrastanut seksiä laskujeni mukaan noin parituhatta kertaa elämässäni. Olenko siis neitsyt, kun en ole tehnyt sitä vielä muiden kanssa, vain itsekseni? Mielestäni en.

Vierailija
5/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä he tietävät, että olet neitsyt, jos et ole sitä kertonut? Eikä neitsyys edes ole syy kiusaamiselle. Jos et olisi neitsyt, he keksisivät jonkun muun aiheen, jolla sinua kiusaisivat.

jätä ne siat

Vierailija
6/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni on oikeasti neitsyt? Itse olen harrastanut seksiä laskujeni mukaan noin parituhatta kertaa elämässäni. Olenko siis neitsyt, kun en ole tehnyt sitä vielä muiden kanssa, vain itsekseni? Mielestäni en.

Kui vanha oot? Mulla tulee pari tuhatta kertaa jo vuodessa.

Vierailija
7/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kiusaajista joku saattaa itsekin olla neitsyt. Valehtelee vain kavereilleen, että ei ole.

Vierailija
8/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain harhainen. Ei mua ainakaan häirihe kenenkään neitsyys tai panneisuus

Vierailija
9/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyt rapu,39 kirjoitti:

Olet vain harhainen. Ei mua ainakaan häirihe kenenkään neitsyys tai panneisuus

Sä et ookaan 20, vaan 39. Ei sen ikäistä enää häiritse, kun on jo oppinut, että elämässä on paljon muutakin kuin seksi

Vierailija
10/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei aio mennä avioliittoon niin miksi pitäisi olla silloin muuta kuin neitsyt. Neitsyys on tarkoitettu pidettäväksi hallussa siihin saakka ettäm vasta sitten avioliitossa vasta kaksi neitsyttä luovuttaa kumpikin omat neitsyytensä poisa

Vierailija
11/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mollaantuu kuka ei. Elämänarvoista kiinni ketä voi kiusata neitsyytensä takia. Joillekki ei ole väliä menettääkö vai luvuttaako  hän neistyytensä tahi poitsuutensa, missä tilassa, mistä syystä, kenelle ja monestiko. Heitä varmaan riepoo kun on niitä joille noilla kaikilla seikoilla on väliä

Vierailija
12/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan tietää tilanteen ja miksi ketään kiinnostaa jonkun toisen petipuuhat?. Nämä on ihan privaattiasioita.

Vierailija
13/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä skorpioneja ei kukaan uskalla kiusata, vaikka olisimmekin salaa neitsyitä!

Vierailija
14/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksi ole sen kummoista.

Vierailija
15/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa. Ja osa ei usko muiden koskaan harrastaneen seksiä ellei näillä ole lasta. Onko seksiin harrastaminen suurikin saavutus tai rakettitiedettä?

Vierailija
16/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt nainen on keskivertomiehestä ihana yllätys..positiivinen tapaus.

mies54v

Vierailija
17/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maalimantilanteessako pitäisi kinostaa kaveripiirin panneisyyden ja panemattomuuden syyt.  Minä muistelen että nuo asiat olisivat ollee niitä hyvien vuosien  "ongelmia"

Vierailija
18/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetistä kukaan todella tietää, onko joku harrastanut seksiä vai ei.

Ei yhtään mistään.

Vai viettääkö joku aikaansa kaverien kannssa 7/24/365, sekä kertoo kaikki asiansa kavereille?

Siis kertoo kavereille pankkitilinsä saldon, syömiset, matkansa, muiden salaisuudet, runkkaukset sun muut?

Vierailija
19/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä on tiedemiesten mukaan vainen noin prosentti kaikesta olemassaolevasta seksistä, eli olet voinut harrastaa seksiä jo vaikka kätellessäsi jotakutatarta, jos se tuntui tarpeeksi kivalta

Vierailija
20/22 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se seksi ole sen kummoista.

Sanoo neitsytrunqqari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän