Pirkko Arstila kritisoi naisten pukeutumista Satakunnan Kansan haastattelussa
Pirkko sanoo Satakunnan Kansalle, että hänen silmäänsä pistää edelleen puolialastomat ihmiset, jotka eivät ole Arstilan itsensä mielestä bella figura, eli italialaisittain kovin kaunista katsottavaa.
Arstila kritisoi Satakunnan Kansassa myös nykyajan kauneustrendejä, eikä ymmärrä miksi nuoret naiset pilaavat tänä päivänä kasvonsa botox-tempuilla tai tunkemalla huuliin täytettä holtittomasti.
Nehän on kuin häpyhuulet. Mitä sitten tapahtuu, kun ihminen vanhenee? Arstila ihmettelee.
Kommentit (304)
Arstilan mielestä häpyhuulet kuvastavat kasvojen huulia. Onko Arstila tietoinen siitä että naisella on kaksi paria häpyhuulia. Kumpia huulia hän tarkoittaa?!
Miksi tämä aihe on joillekin ihan hirvittävän kamala ja naisvihainen?
Vierailija kirjoitti:
Arstila olisi voinut jättää vartalon muodon arvostelematta, mutta muuten puhui asiaa. Katsoin eilen Ylen uutisia, jossa kuvattiin turisteja Uspenskin katedraalissa. Sisään purjehti aikuinen nainen asussa, joka olisi sopinut omalle pihalle. Teepaita ja lyhyet vartalonmyötäiset alushousuilta näyttävät pöksyt. Päiväkotilapsen vaatteet! Turismi onkin levittänyt tyylitöntä ja epäasiallista pukeutumista joka paikkaan.
Kaikki pukeutumisen arvostelu ei ole naisvihaa. Ja eikö kahdeksankymppisellä ole oikeus sanoa mielipidettään?
Monet seuraavat muoteja kritiikittömästi ja puolustautuvat oikeudella ilmaista itseään. Mikä logiikka?
Voihsn sitä näinkin kertoa miten paljon parempi ihminen on kuin muut. Aika tylsä tapa.
Vierailija kirjoitti:
Mielipide häpyhuulista?
Suomessa kaikki saavat pukeutua miten haluavat, mutta ei tarvitse ihmetellä, jos puoöialastonta ja hutsahtavasti pukeutuvaa lähennellään sopimattomasti. Miehissä on sivistymättömiä tolloja todella paljon. Jopa raakoja vaanijoita.
Mietin, että mitä kaikkia aineita Arstilan omiin kasvoihin on upotettu ja silti hän puhuu väheksyen botoxia käyttävistä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että mitä kaikkia aineita Arstilan omiin kasvoihin on upotettu ja silti hän puhuu väheksyen botoxia käyttävistä.
Ei oo täyteaineet kenelläkään kivoja. Tai, mainitkaapa joku jolla on...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taaskaan yllätä täällä jylläävä naisviha. Surullista.
Ihmettelin että eipä kyllä ole täällä minun kotikaupungissani (iso kaupunki Suomen mittakaavassa) ikinä näkynyt puolialastomia ihmisiä muualla kuin rannalla ja ehkä joskus puistossa aurinkoa ottamassa, mutta sitten selvisikin että legginssit ja crop-top on teille puolialastomuutta ja paljastelua:D
Kivaa myös tuo naisduunarien salilla käynnin mollaaminen. Miesduunareillehan se on aivan eri asia, vai? Täytyykö naisen olla akateeminen jotta saa käydä salilla? Saako nainen ylipäätään tehdä mitään ilman kritisointia?
Ja olihan sieltä vielä vedetty se miehet eivät voi hallita itseään -kortti. Jos miehet ovat tosiaan eläimen tasolla ja toimivat täysin vaistojen eikä järjen varassa, onko heidän paikka tässä yhteiskunnassa, ja kuinka he voivat olla johtavissa asemissa?
Teille kaikille kanssani samanmielisille toivotan tsemppiä tässä maailmassa.
Voi, kun voisin yläpeukuttaa tätä biestiä useamman kerran! Melko uutena palstan seuraajana olen ollut kauhuissani täällä olevasta naisvihasta. Toivon, etteivät kovin nuoret, minuuttaan vielä hakevat, nuoret eivät tätä palstaa lue.
Entiset Demittäjät ovat siirtyneet tänne, joten kyllä lukevat. Enkä epäile hetkeäkään, etteivät itse ole muissa ketjuissa haukkumassa naisia, joten turha kiljua mistään naisvihasta palstalla, kun itse syyllistyy ihan samaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Arstila, puhut täyttä asiaa.
Puhuuko asiaa posket täytteitä täynnä? Malka omassa silmässä vai miten se meni?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Pirkko!
Hyvä, että edes joku sanoo kuinka naurettavilta jotkut näyttää.
Kuka kertoisi Pirkolle, kuinka naurettavalta hän näyttää pumpattuine poskineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipide häpyhuulista?
Tykkään ulkonevista.
Vierailija kirjoitti:
Muija on jo kerran saanut fudut duunistaan ikärasismin vuoksi. Tyhmä täti.
Typerys ei opi virheistään vaan hakkaa päätä seinään loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta että runsas huulifyllinki saa huulet näyttämään häppäreiltä..
Mielestäni ne näyttävät pahoilta peräpukamilta
T.hoitsu
Mielestäni muiden arvostelu vieläpä jonkin kosmeettisen asian vuoksi on tyylitöntä ja epämiellyttävää. Eikä todellakaan tätä päivää. Maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö tai toisten pukeutuminen. En itsekään ole tietyn tyyppisen ulkoasun ihailija, mutta minulle ei kuulu mitä muut tässä asiassa itsensä suhteen tekevät. Eikä se kuulu kenellekään muullekaan kuin henkilölle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta että runsas huulifyllinki saa huulet näyttämään häppäreiltä..
Mielestäni ne näyttävät pahoilta peräpukamilta
T.hoitsu
Millaiset ovat keskiverrot häppärit joita työssäsi kohtaat? Ulkonevat vai mallia viiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhan haaskan horinoita. Pian jo hänellekin kellot soi.
Mites niin koville ottaa Arstilan mielipide?
Kellot soi 100 % kaikille ennemmin tai myöhemmin, eikä se katso onko nuori vai vanha.Ei ottanut koville, lähinnä naurattaa vanhan haaskan öykkäröinti vaikka itse on pumppauttanut poskiinsa täytteitä. Ja totta, hänelle kellot soi paljon aiemmin kuin minulle. Ottaakohan botox-pullaposkensa mukaan hautaan?
Kellojen soiton ajankohtaa et sentään pysty määräämään😅
Arstila on ihan oikeassa. Naiset pukeutuvat ihan vapaaehtoisesti ohuisiin ja kireisiin pöksyihin ja sitten valittavat ulkonäköpaineista - jotka ovat luoneet ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni muiden arvostelu vieläpä jonkin kosmeettisen asian vuoksi on tyylitöntä ja epämiellyttävää. Eikä todellakaan tätä päivää. Maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö tai toisten pukeutuminen. En itsekään ole tietyn tyyppisen ulkoasun ihailija, mutta minulle ei kuulu mitä muut tässä asiassa itsensä suhteen tekevät. Eikä se kuulu kenellekään muullekaan kuin henkilölle itselleen.
No miksi täytyy sitten tunkea naurettavia täyteaineita kehoonsa???? Tyylikkäämpää olisi tyytyä siihen mitä Luoja loi, paitsi jos nyt jotain aivan pahaa epämuodostumaa lähdetään kirurgisesti korjaamaan.
Käytöstapoja ei kukaan malttanut pikku Pirkolle opettaa. Se joka haukkuu, on itse.
Arstila olisi voinut jättää vartalon muodon arvostelematta, mutta muuten puhui asiaa. Katsoin eilen Ylen uutisia, jossa kuvattiin turisteja Uspenskin katedraalissa. Sisään purjehti aikuinen nainen asussa, joka olisi sopinut omalle pihalle. Teepaita ja lyhyet vartalonmyötäiset alushousuilta näyttävät pöksyt. Päiväkotilapsen vaatteet! Turismi onkin levittänyt tyylitöntä ja epäasiallista pukeutumista joka paikkaan.
Kaikki pukeutumisen arvostelu ei ole naisvihaa. Ja eikö kahdeksankymppisellä ole oikeus sanoa mielipidettään?
Monet seuraavat muoteja kritiikittömästi ja puolustautuvat oikeudella ilmaista itseään. Mikä logiikka?