Kirsikkapuut täynnä kirsikkoja
Huomenna otan tikapuut ja haen sankollisen,koska näköjään kukaan ei poimi niitä. Samoin vadelmia puskat täynnä.
Oli tosi makeita ja ilman säilytysaineita.
Kommentit (47)
Ota samalla suomea suomeksi kirja mukaan, niin voit harkoitella tuota sanko-sanan taivuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Ota samalla suomea suomeksi kirja mukaan, niin voit harkoitella tuota sanko-sanan taivuttamista.
Ja sinä paraskin sanomaan. Harkoitella !
Ruotsi on nykyinen kieleni ,joten anteeksi nyt taas hirveästi tuo taivutusvirhe.
Oliko kommentteja itse asiasta? Vai muuteko vaan v-tuttaa?
Muistan kun aikoinaan eräs pikkulapsi tukehtui kirsikankiveen vaikka aikuiset olivat vieressä. En ole sen jälkeen koskenutkaan kirsikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ,joten suomen kieli pakkaa unohtumaan. Kun asuin Espanjassa ei koskaan kukaan kinannut minun puuttellisesta kielestä ,päinvastoin. Auttoivat.
Miksi suomalsiet aina keljuilee pilkuista ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on nykyinen kieleni ,joten anteeksi nyt taas hirveästi tuo taivutusvirhe.
Olkoon vaikka kiina seuraava kielesi, mutta opettele silti sanojen taivutukset ennen kuin alat pappalle tarjoamaan kirsikoita sankosta. Kirjoitusvirheet on eri asia kuin kykenemätön taivuttamaan sanat oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ,joten suomen kieli pakkaa unohtumaan. Kun asuin Espanjassa ei koskaan kukaan kinannut minun puuttellisesta kielestä ,päinvastoin. Auttoivat.
Miksi suomalsiet aina keljuilee pilkuista ym.
😅
Mulla kasvaa herneksiä hernespuussa ja mansikkoja mansikkapusikkossa ja syön niitä sankollisen joka päivä. Niih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaikka kiina seuraava kielesi, mutta opettele silti sanojen taivutukset ennen kuin alat pappalle tarjoamaan kirsikoita sankosta. Kirjoitusvirheet on eri asia kuin kykenemätön taivuttamaan sanat oikein.
Se on eri keskustelu ,siis kielioppivirheet.Täällä ajattelin keskustella kirsikoista. Onko v-tutuskäyrä noin korkealla?
Vierailija kirjoitti:
Tarkista kirsikka-sanan taivutusmuodot samalla.
Oon istuttanu 4 kirsikanpuu-taimenta tänä kesällä, tuleeko niistä jo sankollinen kirsikkoja ensi kesästä?
Eivät todellakaan ole kypsiä tähän aikaan.
Suomalaiset ,maailman onnellisin kansa.
Ei ole jos ne jotka tekevät tutkimuksen lukevat tämän palstan.
Täys kusipäitä ..ja lapsellisia , kehittymättömiä amöboja, jotka pitäisi synnyttää uudelleen.
Eikö tuo sankko, sankollisen oo ihan tavallista murretta?
Kas, teillä päin ei sitten ole rastaita ja kottaraisia, jotka kyllä vievät ne punaiset kirsikat hetkessä, heti kun alkavat enemmän punertaa, niin häipyvät sen siliän tien.
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan ole kypsiä tähän aikaan.
Lähetän kuvan huomenna. Tämä ulkomailla.
Katso vähän mistä keräät ja varmista ettei ole suihkutettu mitään tuholaistorjunta aineita.