Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa päivässä kerrot lapsellesi rakastavasi häntä, entä kumppanillesi?

Vierailija
21.10.2006 |

Lapselle tulee sanottua ainakin muutaman kertan päivässä ja enemmänkin, silloin kun halitellaan ja tehnyt jotain oikein hyvin. Illalla nukkumaan mennessä iltasadun, iltarukouksen ja halien ja pusien jälkeen sitten molemmat vanhemmat (mikäli kotona). Miehen kanssa sanotaan melkein aina kun ' erotaan' , siis toinen lähtee jonnekin. Meillä kai tämä ehkä useimmin kuin peri suomalaisilla, mies kun on ulkomaalainen. Mites muilla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei vielä ole.

Vierailija
2/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen hyvin seksuaalinen, liekö se syy, etten kykene jauhamaan tuota hempeää lausetta.

Kaiken kaikkiaan tuo rakkauden toistaminen on suht. teennäistä. Rakastan miehen munaa, ja itse miestä siksi, että hän on mies, en minään sisustukseen kuuluvana elementtinä, jolle tulee säännöllisin väliajoin henkisen sitoumuksen aste todistaa tuolla banaalilla lauseella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kuulostan itsekin vähän hömpältä, mutta uskon, että tuo on tärkeää itsetunnon kehitykselle. Lapselle tulee sitten sanottua aika harvoin, tietää sen muutenkin, eipä sekään mulle usein sano, mutta tiedän, että rakastaa, on vaan sellainen jörrikkä:)

Vierailija
4/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiskalla taisi mennä mies ja lapsi hiukka sekaisin ;)

Vierailija
5/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin miehelle.. Mutta tuntuu todella hyvältä, jos sen kuulee esim

muutaman kerran vuodessa. No, me nyt ollaankin oltu yhdessä jo

14 vuotta ;)

Vierailija
6/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä mitä sanoo, niin se ei menetä merkitystä, eikä ainakaan mun miehelle :) Mutta pitää katsoa sitten neljän vuoden päästä uudestaan, muuttuuko tilanne :D

Vierailija:

varsinkin miehelle.. Mutta tuntuu todella hyvältä, jos sen kuulee esim

muutaman kerran vuodessa. No, me nyt ollaankin oltu yhdessä jo

14 vuotta ;)

Vierailija
7/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta juu ja raskaana. Mies katsoo leffaa, odottelen tässä kun se loppuis :) Samalla mailailen. Ei sen kummempaa.

Kai sitä voi valvoa silloin kuin huvittaa :)

Vierailija
8/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa! MOneltako lapsenne yleensä herättää teidä aamuisin? Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun itse tässä imettelen vaavia ja väsyttää jo valmiiksi, kun tiedön, että taapero herää jo ennen seitsemää...

Vierailija
9/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Stella on täällä aina tähän aikaan... luulisi tosiaan kolmen lapsen

aktiivista ja ehtiväistä , raskaana olevaa äitiä väsyttävän!

Mutta ei tätä super-Stellaa

Vierailija
10/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä lenkillä ja mitä kaikkea muuta ja siltä olla täällä yökaudet läpeensä. Toivottavasti ei nappaile mitään adhd-lääkkeitä vai mitä se yksi niissä täydellisisää naisissa nappaili, jotta tuli superihmiseksi... :)

Vierailija
11/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle suunnilleen päivittäin.

Vierailija
12/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan esim " äitin rakas" " olet rakas" jne

miehelle ehkä liian harvoin=/

Vierailija
13/13 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sanomme kumpikin lapsille, että tykkään susta tai rakastan sua tms. Toisillemme tuleekin sitten sanottua harvemmin... Sanomme kyllä toisiamme kullaksi tai rakkaaksi tms.