Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon joudut muuttamaan käyttäytymistä asuessasi kumppanin kanssa?

Vierailija
26.07.2022 |

Verrattuna siihen, että asuisit yksin? Mietitkö usein tuleeko käyttäydyttyä etiketin mukaan kun asut kumppanin kanssa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin muuttamaan koko persoonani toiseksi enkä jaksa elää niin. Koitettu on.

Vierailija
2/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin vähentämään piereskelyäni radikaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
4/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen yksin röyhtäilen ja piereskelen estottomasti. Sitä en tee kumppanin kanssa (vaikka olemme olleet naimisissa yli 20 vuotta). Kun mieheni on työmatkoilla ja olen yksin muutaman päivän (max. viikon) elelen kuin sika pellossa. Kaikki on levällään, astiat tiskaamatta yön yli, tavarani lojuvat siellä täällä, röhnötän tuntikausia tv:n ääressä. Nämä kaikki jäävät pois kun olemme yhdessä. Tiedän että kun hän on yksin useamman päivän, meno on samanlaista kuin minullakin. ;-)

Vierailija
5/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä nykyiseni kanssa onkin parasta. En yhtään! Voin olla täysin oma itseni. Toista oli exän kanssa, jonka piti teeskennellä hienompaa kuin onkaan. Mutta tämän nykyisen kanssa on vietetty helppoa arkea jo 20 vuotta.

Vierailija
6/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon, etten halua elää kenenkään kanssa yhdessä. Mä olen aika "omituinen" elelijä kun saan olla yksin. Valvon yöt, nukun miten sattuu, esim. yöllä vain pari-kolme tuntia, herään aamulla duuniin, useammat päiväunet. Syön joskus kun huvittaa. Saatan lauleskella, juoksennella ja pomppia kuin pikkulapset, tehdä kaikkea omituista. Parisuhteessa on aina joutunut olemaan "normaalimpi" ja se on käynyt kyrsimään aika äkkiä. Tulee tukahdutettu olo.

Vierailija
7/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Minkä etiketin mukaan sitä pitäisi käyttäytyä? Tietysti jos jonkun kuninkaallisen kanssa menee yksiin niin pitää olla fiinisti mutta ei mun tarvinnut itteäni muuttaa mihinkään suuntaan kun miehen kanssa naimisiinmenon jälkeen muutettiin saman katon alle. Mä en nyt oikein tajunnut mitä sä tarkoitit.

Vierailija
8/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon. Tässä on iso ristiriita. Halusin ja sain perheen, mutta edelleen haluaisin olla yksin suurimman osan päivästä. Haluaisin tehdä ihan erilaista ruokaa itselleni, mutta en jaksa kun perheelle ei kelpaa. Haluaisin sisustaa vain oman makuni mukaan ja siivota omat sotkut. Haluaisin kuunnella lempimusiikkiani stereoista enemmän. Yksi asia mitä harrastin yksin asuessa oli kynttiläillalliset - kaunis kattaus ja pelkkä kynttilänvalo. Mies nauraisi tuollaiselle pelleilylle, hän vain hotkii ruokansa sohvalla kuin porsas.

Vierailija
9/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii jännittää. Yhdessä jo 30 vuotta ja vaikka hän olisi kotonakin, voin jättää tiskit tiskaamatta ja lattiat imuroimatta, jos haluan. En juurikaan piereskele, niin sitäkään ei tarvitse muistaa hillitä.

Vierailija
10/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilkeäisi olla alasti kotona. Vartaloni ei ole kovin kaunis, yksin tykkään olla melkein aina ilman vaatteita. Piereskely olisi toinen asia.

Vierailija
11/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo piereskely ehkä. Ja yhdessä olessa katson, että syön siistimmin, yksin kun syön, niin syön sotkuisemmin.

Eksäni ei tykännyt sohvalla makaamisesta, eli hänen kanssaan aina piti tehdä jotain. Silloin puuhailin enemmän.

Vierailija
12/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Minkä etiketin mukaan sitä pitäisi käyttäytyä? Tietysti jos jonkun kuninkaallisen kanssa menee yksiin niin pitää olla fiinisti mutta ei mun tarvinnut itteäni muuttaa mihinkään suuntaan kun miehen kanssa naimisiinmenon jälkeen muutettiin saman katon alle. Mä en nyt oikein tajunnut mitä sä tarkoitit.

Esimerkiksi jos on nälkä niin moni vaatii, että kysyy kumppanilta ensin onko hänelläkin nälkä ja haluaako hänkin syödä. Yksin ollessa ei tarvitse kysyä keneltäkään lupia. Sen kun vain avaa jääkaapin oven ja alkaa syödä.

Vierailija
13/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi jos on nälkä niin moni vaatii, että kysyy kumppanilta ensin onko hänelläkin nälkä ja haluaako hänkin syödä. Yksin ollessa ei tarvitse kysyä keneltäkään lupia. Sen kun vain avaa jääkaapin oven ja alkaa syödä.

Kyllä meillä ainakin jos tulee nälkä niin avataan jääkaappi ja syödään ilman että on pakko kysyä syökö toinenkin jotain.

Vierailija
14/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. Olen omaa rauhaa rakastava minimalisti. Muutin yhteen kaikkea rojua keräilevän maksimalistin kanssa, jolla on aina oltava joku toosa mölyämässä.

Vierailija
15/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsi yksin asumisen vaikka joudun kaikesta maksaa yksin.Raha kun ei tuo onnea.Koska en salli minua muutetaan,halitaan ohjeistetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan