Deittisi ei osaa yksinkertaisia sananmuunnoksia. Reaktiosi?
Itse en sanoisi mitään, mutta tekisin tiettyjä johtopäätöksiä. 🤔
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko munan saannoksia
Kyllä.
Pitäisin tosi junttina, jos deitti alkaisi treffeillä vääntämään jotain sanamuunnoksia.
Huumorintajun puute on iso miinus parisuhteessa.
Arvatkaa, miten hauskaa oli olla työssä kantasolulabrassa.
Koko ajan pelkäsin, että sanon väärin pomoille tuon sanan😅
Mun tutut kyllä tunnistaa minut tästä, mutta ei se mitään.
Terkkuja kaikille.
Johtopäätös aloituksesta on, että AP on heikkolahjainen.
Vierailija kirjoitti:
Kamalin solu on kantasolu
Salkkumurhaaja on mutterin kelkuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Ai sananmuunnokset on sitten aina hauskoja? Sopii johonkin tilanteeseen, mutta kohtuudella. Jos deittitilanteesta tulee joku näsävisailu tai muu nokkeluuskilpailu niin asia on sillä selvä. Vaivaantuisin vain siitä, että tulisi oma isä mieleen. Minun huumorini on erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niille Vihtori Lettusille kovasti peruskoulussa naurettiin. Sittemmin kaikki lapsuuteen kuuluvat lapsellisuudet ovat kaikonneet. Jos minulle deitti rupeaisi vääntämään sanan muunnoksia, olisin pokkana ja teeskentelisin etten hiffannut. Ne olisivat sitten viimeiset treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sananmuunnokset on sitten aina hauskoja? Sopii johonkin tilanteeseen, mutta kohtuudella. Jos deittitilanteesta tulee joku näsävisailu tai muu nokkeluuskilpailu niin asia on sillä selvä. Vaivaantuisin vain siitä, että tulisi oma isä mieleen. Minun huumorini on erilaista.
Huumori ja hyvä maku ovat toisensa poissulkevia tekijöitä.
Lasse Lehtinen
Nyt jäi kuule sinulta muutama munansaannos väliin, vaikka olisi kuinka pehmeä jänis pöksyissä!
Jos deittini olisi huumorintajuton ja niin vähä-älyinen että ei tajuaisi näin yksinkertaisia juttuja, niin voisin kyllä käydän muutaman kerran kassit häneen tyhjentämässä, kunhan pysyy hiljaa. Mutta mitään vakavampaa olisi turha odottaa.
M44
Sananmuunnokset on verrattavissa kontinkieleen = sopivat vain lapsille.
Kirjoitin töissä kerran erään yhteistyökumppanin sukunimen sananmuunnoksena. En tajua miksi ja miten se tapahtui. Onneksi huomasin sen ja korjasin! Ei onneksi ollut törkeimmästä päästä kyseinen sananmuunnos, mutta ihan riittävän paha.
Deittini taitaa olla silloin tuulia vakkanen
Ap,lopeta jo toi jankkaus,olet ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Jos deittini olisi huumorintajuton ja niin vähä-älyinen että ei tajuaisi näin yksinkertaisia juttuja, niin voisin kyllä käydän muutaman kerran kassit häneen tyhjentämässä, kunhan pysyy hiljaa. Mutta mitään vakavampaa olisi turha odottaa.
M44
Jospa se sinun kassiesi kannattelija onkin sinua älykkäämpi ja lyö jarrut päälle kesken tyhjennyksen? Lerpahtaapi siis ihan kesken kaiken.
Onkohan listalla vinoa kettua tai kallistuvaa pulua, öhö öhö.
Olen lukenut pahkasikani ja kuunnellut alivaltiosihteerini. Mutta huumori itsessään on vaativa laji. Pelkillä ulkoaopituilla hokemalla ei ole oikeastaan mitään tekemistä huumorintajun kanssa.
Tarkoitatko munan saannoksia