2 vuotta jo tinderissä eikä poikaystävää löydy
Olen käynyt jo noin 15 ihmisen kanssa treffeillä. Pelimiehiin tykästyin eniten he olivat komeimpia ja sosiaalisesti parhaimpia mutta heille minä en kelpaa. Sitten vastaan on tullut tosi lyhkäsiä miehiä mutta heitä en halua. Pari tosi hiljaista en sellastakaan halua.
Loput sellaisia jotka eivät olleet komeita eikä jututkaan niin hyviä. Komeilta en saa osumia ja jos satun saamaan niin viesteihin ei vastata. En enään anna osumia heille jotka eivät miellytä silmääni.
Kommentit (57)
Kuudetta vuotta tässä mennään. Ei ole ollut minkäänlaista läheisyyttä. Miksikään yhden yön patjaksi en halua.
N46
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahtëriin?
Saman tyyppinen varattu mies viestitteli tinderissä. Joka kyseli samaa. Poistin hänet lopulta. Enkä ikinä halunnut häntä nähdä.
Oi mikä valikoima siellä oli...
Tinderissä muutenkin täynnä miehiä jotka ovat varattua tai avoimessa suhteessa. Pelimiehiä myös täynnä. Miehiä jotka eivät naisia millään saa. Ja loput tosi kranttuja naisten suhteen. Kuinka tälläisestä valikoimasta miehen voi saada.
Aloittaja
Jaa a. Olisko aika tehdä eri tavalla jos vanha tapa ei toimi? Vaihtaa vaikka alustaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa a. Olisko aika tehdä eri tavalla jos vanha tapa ei toimi? Vaihtaa vaikka alustaa.
Poistin tinderin lopulta, nyt olen täysin ilman miesten huomiota.
Tää on mrnetetty peli. Ei tinderin miesten takia, vaan koska jokainrn uusi deittisi lähtee jo tosi kovasta takamatkasta vanhojen huonojen kokemusten takia.
Olin vähän aikaa tinderissä, poikaystävä oli ollut pidempään. Epäili joskus, että jos molemmat olisi olleet pitkään niin oltaisiko päädytty enää yhteen. Se kyynistää, ja kahdesta kyynisestä on vaikea saada syntymään.
Miksiet liiku ihisten ilmoilla ja siellä halua kohdata ihmisä.Kaikki ei todella etsi seuraa some. Saat some mitä itse tilaat. Turha sylistä miehiä. Jokainen tietää niin miehet kuin naiset:Sieltä haetaan vaan yhden illan juttuja,
en käy tinderissä koska siellä ei ole näin sopivia naisia
https://www.jpost.com/j-spot/article-720271?fbclid=IwAR1aZmO85OG3Ao6gri…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistin tinderin lopulta, nyt olen täysin ilman miesten huomiota.
Hyvä että poistit.
Se kyllä mietityttää, että jos ilman tinderiä ei saa huomiota lainkaan, miten komeaa kannattaa realistisesti tavoitella. Kyllä miehet reaalimaailmassakin vielä näkyy tulevan jutulle.
Sinkkuus on täysin ok. Ei pidä väkipakolla deittailla.
Varo äitikompleksista kärsiviä miehiä. Tinderin ulkopuolelta löytyy samalla tavoin holhoojaa hakevia miehiä.
Jos olet nainen ja Tinderissä ei vuosiin tärppää, niin... Sitten pitää katsoa peiliin ja miettiä, olisiko siinä kuvassa jotain kehitettävää/muutettavaa. Ihan samaa ehdotetaan miehillekin.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä muutenkin täynnä miehiä jotka ovat varattua tai avoimessa suhteessa. Pelimiehiä myös täynnä. Miehiä jotka eivät naisia millään saa. Ja loput tosi kranttuja naisten suhteen. Kuinka tälläisestä valikoimasta miehen voi saada.
Aloittaja
Miksei mies saisi olla kranttu??
Olethan sinäkin: "liian lyhyitä / liian hiljaisia / ei komeita"??
Miksi sinä olisit joku kultakimpale?
Ongelma Tinderissä lienee se, että moni tuntuu kuvittelevan, että sitä molemmat heti ekalla kahvilla tajuaa, onko toinen tyyppi hyvä.
Sellainen leffojen Mr/miss täydellinen harvemmin osuu kenenkään kohdalle, missään. Kyllä se parisuhteen löytyminen taitaa vaatia työtä ja tutustumista ja molemmilta sitä, että hyväksyy myös joitain "virheitä" täydellisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen ja Tinderissä ei vuosiin tärppää, niin... Sitten pitää katsoa peiliin ja miettiä, olisiko siinä kuvassa jotain kehitettävää/muutettavaa. Ihan samaa ehdotetaan miehillekin.
Jos on epäviehättävä niin on epäviehättävä. Minkäs sille mahtaa.
N46
Vierailija kirjoitti:
Meidän kultamuruissa on se vänkä juttu et tietoisesti pyydetään treffeille vaativaa naista ja ihmetellään ääneen naisen vaativuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on epäviehättävä niin on epäviehättävä. Minkäs sille mahtaa.
N46
Olen harvoin nähnyt hyvin epäviehättävää normaalipainoista naista. Toki, jos on ihan täysin geenilotossa hävinnyt, niin voi olla hoikkanakin karmea. Mutta harvinaista se on.
Vika on tinderin tarjonnassa eikä sinussa. 90% miehistä ei hae mitään vakavaa. Jää jäljelle pieni määrä miehiä jotka oikeasti haluavat parisuhteen. Löytyykö tästä tarjonnasta sitten se oikea, tai oletko sinä se oikea heille.
Mä oon ollut kohta 8 vuotta.