Kuinka pitkaan voi kestaa molemmin puolinen hullun lailla haluaminen ja rakastuminen? Muuten se olisi ok, mutta kysymyksessa ei ole oma mies.
Sitä on kestänyt 1,5 vuotta ja on edelleen yhtä kuumaa.
Kommentit (11)
eroottinen lataus oli hyvää koko liiton ajan, yli kymmenen vuotta. Seksi oli hyvää. Syy eroon oli aivan muu kuin seksin puute tai huono laatu.
Se tarina on sit ihan toinen juttunsa.
Taas sydän pompottaa hullun lailla kun toisen näkee, kipinät sinkoilevat, seksi on parempaa kuin koskaan ennen.
t:15v suhteessa, 2 alle kouluikäistä lasta
Jos kerran on vakisuhteen ulkopuolinen juttu kyseessä. Eli himot jyllää aina tavatessa, koska ikinä ei tiedä varmaksi, tuleeko seuraavaa kertaa. Asuinkumppanin kanssa tilanne on eri, jolloin halutkin usein vähenevät.
Toki välillä oli hiljaisempaa lasten tms. syiden takia, mutta pää söääntöisestoi olimme hulluina toisiimme 16 vuotta. Sitten yksi päivä mies sanoi, ettei enää rakastakaan haluakaan mua intohimoisesti ja lähti. Siihen jäin pällistelemään neljän lapsen kanssa. No nyt on 2 vuotta kulun ut ja mies vinkuu takaisin. Oli huomannut suhteemme ainutlaatuisuuden, mutta liian myöhään.
Kukaan ei jaksa elää oikeaa elämää sellaisilla seksuaalisilla ylikierroksilla, joilla itse kävin vielä vuosi sitten. Sitä kestää vain sen aikaa, kun tapaamiset ovat harvinaista herkkua, eikä toisen naamaa näe joka aamu.
Mutta ei se muutoskaan ole huono homma. Se, että toisen naama näkyy aamusta toiseen vierellä, lisää luottamusta ja läheisyyttä. Luottamukseen kun yhdistää sen heräteltävissä olevan eläimellisen himon, seksistä tulee jotain ihan uskomatonta.
On vaan valitettavasti ihan tuurista kiinni, kannattaako ottaa riski ja lähteä siihen ihmissuhderulettiin. Joidenkin välillä toimii vain seksuaalinen kemia, toisten välillä vain ystävyys. On harvinaista, että molemmat sattuvat samaan suhteeseen.
Sitä on kestänyt 1,5 vuotta ja on edelleen yhtä kuumaa.
olette enää kuumana toisiinne,vai?
Olen itse jo eronnut miehestäni muista syistä, mutta tämä toinen mies on vielä on/off oman naisensa kanssa... Can't resist
kun se on salaista. Toinen on jonkinlainen tavoittamaton ja unelmien täyttymys, koska omassa päässään tekee toisesta sellaisen kuin haluaa. Oikeassa suhteessa joutuu kamppailemaan ihan eri tavalla arkisten asioiden kanssa, että se usein saa haluamisen ja rakastumisen laimenemaan.
...tuollaiset kaksi vuotta sitä voi kestää. Nyt puhun vain omasta puolestani, en tiedä muista. Sen jälkeen on ollut kolme vuotta helvettiä.
- Mies sieltä jostain -