Mistähän johtuu että ex vuosien takaa on viime aikoina ilmestynyt uniini ja sitä kautta välillä myös ajatuksiini...
Meni monta monta vuotta etten uhrannut hänelle ajatustakaan ja nyt näin. En haluaisi ajatella mutta väkisin vaan on tullut ajatuksiin viime päivinä....ja kun ajatukset on semmosia mitä ei todellakaan pitäisi olla.
Kommentit (5)
miespuolinen ystäväni, jota en enää näe, meilailemme vain. Välillämme on aina ollut pelkkä ystävyys, tosin hyvin seksuaalisväritteinen, molemmilla olisi ollut kyllä kiinnostusta mutta ystävyys voitti hetken huuman :)
En tiedä mistä tunteet johtuvat, mutta tuntuu että jotakin jää kokematta elämässä jos en hänen kanssaan ole sängyssä. Tiedän miten kamalalta sanat kuulostavat kahden lapsen äidiltä joka naimisissa,,,, olen varmasti epäkelpo ihminen :(
Mäki oon vimme vuosina nähny häiritsevän paljon unia entisetä ja niiden myötä sitten ajatellu sitä! en oo kellekkää kehannu tunnustaa ku oon aatellu sen johtuvan joistain alitajuisista tunteista, vaikken todellakaa haluais sitä takas, mut se onki sitte menny vaa raskauksien piikkii!! aika helpottavaa! en oo osannu yhdistää raskautta ja näitä unia!
Harrastan unien tulkintaa.
Kirjoitan aina unet ylös heti herätessäni, ja mietin ja tulkitsen mielelläni omia uniani. En usko, että kukaan muu oikeasti ei voisikaan tulkita muitten unia kuin unennäkijä itse, mutta vinkkejä voi toki antaa. Mun unet on hyvin symbolisia ja ajattelen sen niin, että kaikki unissani on minua itseäni ja elämääni. Olen itse uneni ohjaaja, näyttelijä, jopa lavasteet.
Exänikin on symboli jostain muusta. Hän tulee uniini sellaisina aikoina, jolloin valveilla ollessani koen samoja tunteita kuin silloin siihen aikaan elämässäni kun olin exän kanssa. Kun olen murrosvaiheessa elämässäni (kuten olin nuoruuden rakkauden kanssa aikuistumisen kynnyksellä) ja kaipaan tukea, vahvaa vuorta, jykevää tammea arkipäivääni ja ongelmieni tueksi, silloin näen aina tästä samasta exästä unta. Eikä hän ollut koskaan oikeasti niin suuri henkinen tuki, mutta fyysisesti kyllä iso. En koe hereillä ollessani kaipaavani exää, ja unissani meillä on hauskempaa kuin yhdessä ollessamme koskaan! ;) Hyvin lohdullisia unia ne ovat, herätessä tuntuu vahvalta ja voimakkaalta, " mä pärjään kyllä!" asenne on päällä. Eli uni toimii.
Onnea teille odotuksiinne!
unta TIETYSTÄ ex:stä.. Eikä auttanut enää muu kun ottaa yhteys häneen n 15 v jälkeen, koulukaverit . com kautta löyty onnex!!!
Hän otti asian onnex huumorilla, ku kysyin, miks tulet mun unia häiritsemään??
Ja sen jälkeen ei oo häntä niissä enää näkynyt, en tiiä mikä sit tuli? Sainko asian selvitettyä vai mikä lie ??
Aloin jopa kaipaamaan niitä nuoruusvuosia unien myötä ja mä EN OLLU EES RASKAANA...
Minä ainakin näin raskausaikana paljon unia entisistä miesystävistä. Varsinkin esikoista odottaessa, mutta jonkun verran nytkin (toista siis odotan). On kuulema raskausaikana normaalia, kai sitä jotenkin alitajuisesti kelailee mennyttää elämää valmistautuessaan tulevaan.. Mutta jos et ole raskaana niin sit en syytä keksi!