Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein syöt sipsejä?

Vierailija
25.07.2022 |

Itse söin juuri toisen pussin viikon sisällä. Ranskankermadipillä.
Olen normaalipainoinen. Rakastan sipsejä ja voisin elää niillä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran vuodessa valmistetaan itse perunalastuja. Mitään kaupassa myytäviä teollisia "sipsejä" ei meidän talouteen osteta

Vierailija
22/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 Taffelin megapussia viikossa. Niiden laatu on tosin aika vaihtelevaa, ja sen vuoksi olen viime aikoina ostanut myös Estrellaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa. Tänään ostin koska ajattelin myös ryyppää itseni tärviölle.

Vierailija
24/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö aikoinani ostin ehkä kerran kahdessa viikossa sen 120g juustonaksupussin päivän ainoaksi syötäväkseni. Ai että muistan miten syntisen hyviltä ne maistui pitkin päivää syötynä ja tietysti rasvan ja mausteiden vuoksi vatsakin tuntui täydeltä. Olin noina vuosina sen verran alipainoinen, että kuukautiset loppuivat.

Sittemmin terveinä vuosinani olen ostanut linssisipsejä tai joskus ihan niitä oikeitakin perunalastuja juhannuskena ja satunnaisesti muina juhla-ajankohtina kun on myös juotu alkoholia, ovat niin sopivaa naposteltavaa seurustelun lomaan.

Raskaana ollessani ostin kerran kuussa niitä linssijuustonaksuja, jostain syystä juuri niitä teki aina kamalasti mieli ja kahdessa illassa söin sen koko pussin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi