Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkauden nälkäinen nelikymppinen kyselee, miten tapasit nykyisen kumppanisi?

Vierailija
25.07.2022 |

Olen ollut pitkään yksin, on ollut terveysmurheita ja muita asioita, joiden takia kulkenut kuin laput silmillä. (lapsia on)

Nyt haluisin kuulla miten olette tavanneet kumppanisi? Onko ollut heti sellainen fiilis, että "tässä se on" vai miten tunne on kehittynyt. Onko myöhemmällä iällä ollut sellaista pelailua, mitä nuorempana vai onko kaikki edennyt selkeästi ja varmasti.

Olen romantikko, erittäin herkkä ja pelkään loukkaavani itseni suhteessa. Sen takia olen kovin varovainen ja liiankin epäileväinen. Silti, kova halu olisi vielä kerran elämässä löytää ja kokea sellainen sielunkumppanuus. Olisikohan se helpompaa näin hieman vanhempana kun jo tietää hyvin kuka on ja mitä haluaa ja minkälaista elämää haluaa viettää ym.

Nyt romanttiikkaa veistellen tarinat suhteen aloituksista kehiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverina olimme olleet jo monta vuotta. Sitten vain ihastuin. Ilahduin, kun satuimme samaan työvuoroon. Sitten jo odotin näitä vuoroja.

Olin avioliitossa ja siksi pari vuotta ihastelin salaa. Sitten vain tuli tilanne, että oli vapaalla mahdollisuus nähdä ja mieskin ihastui ja otti yhteyttä.

Erosin ja yhdessä oltu jo vuosia nyt. Todellinen rakkaus.

Vierailija
2/8 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vanhempana vielä vaikeampaa :l Ei se silti mahdotonta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa. 24 onnellista vuotta takana ja toivottavasti ainakin yhtä monta vielä edessä. <3

Vierailija
4/8 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helpompaa vaan vaikeampaa. Vaikka itse tiedät kuka olet ja mitä haluat, miehet ei tiedä. Tai jos tietää se on pelkkä seksisuhde tai fwb. Parisuhdetta haluavia 40+ miehiä on todella vähän. Itsensä saa satuttaa kerta toisensa jälkeen kun yrittää löytää suhdetta, ihan perusasiat ei toteudu kuten luottamus ja toisen huomioiminen.

Vierailija
5/8 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole mitään kivaa kerrottavaa, kaikki suhteenalut on karisseet joko nirsouteeni, ujouteeni tai viimeksi siihen että kiva mies olikin valmiiksi jo varattu!

mutta luen mielelläni onnellisia tapauksia kyllä.

Vierailija
6/8 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin miehen 40+, menin juttelemaan baaritiskillä. Olen ujo ja sitoutumis- ja läheisyyskammoinen, joten päätin tutustua pelkän seksin merkeissä, enkä haluta sen enempää. Niin siinä sitten kävi, että se ainoa kerta, kun päätin, että tapailen ilman, että haluan oikeaa suhdetta, niin tulikin oikea, vakava suhde ja avioliitto. Käänteispsykologiaa.

Vierailija
7/8 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu johonkin mukavaan naiseen, miehet eivät kykene kuin raiskaamaan, tappamaan ja hävittämään maailmasta kaiken kauniin.

Tuu mun kanssa sänkyyn tattimetsälle, saat kesäpäivää viilentävää sadetta kasvoille ja koet luonnon voimaannuttavan vaikutuksen

M39

Vierailija
8/8 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuimme yhteisen ystävän kautta. Molemmat tiesimme, että toinen on aidosti vapaa ja etsii elämänkumppania. Tiesin itse heti, että tähän mieheen haluan tutustua, hän puolestaan totesi aika varhaisessa vaiheessa, ettei halua mitään "pelleilyä" vaan on ihan tosissaan kumppania hakemassa.

Harlekiiniromantiikkaa suhteessamme ei ole. Rakkaus näkyy teoissa ja valinnoissa, ei rakkauspuheina. Suklaata ja pieniä lahjoja mies kyllä kantaa harva se viikko, itse puolestani "rakastan ruoalla" eli kokkaan ja joskus jopa leivon hänen herkkujaan.