Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Ourasta

Vierailija
25.07.2022 |

Kertokaahan, jos jollain on kokemuksia. Itselleni ei rannekello sovellu, joten tää sormus kiinnostaisi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tuo on kertonut kuinka huonosti olen nukkunut. Todistaa sen miltä itsestä on tuntunut.

Vierailija
2/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä tosi paljon. Mulla jäi myös kello käyttämättä mutta tätä ei edes huomaa. Nyt puolitoista vuotta ollut käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kaikessa muussa, mutta ylihinnoiteltu vekotin se on. Ihmettelen tuota kellon sopimattomuutta? Itseä ahdistaa löysähköllä oleva kello huomattavasti vähemmän kuin herkästi supistuvassa ja turpoavassa sormessa oleva sormus.

Vierailija
4/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukäytössä sormus ei siis toimi, mutta aktiivisuuden ja kehon tilan mittauksessa yhtä luotettava kuin muutkin laitteet.

Vierailija
5/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilukäytössä sormus ei siis toimi, mutta aktiivisuuden ja kehon tilan mittauksessa yhtä luotettava kuin muutkin laitteet.

Ai siis miten ei toimi urheilussa? Ei näytä sykkeitä vai?

Vierailija
6/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii kaikessa muussa, mutta ylihinnoiteltu vekotin se on. Ihmettelen tuota kellon sopimattomuutta? Itseä ahdistaa löysähköllä oleva kello huomattavasti vähemmän kuin herkästi supistuvassa ja turpoavassa sormessa oleva sormus.

Se kellon silikoniranneke ei sovi enkä nahkaista halua, koska haluan käyttää uidessa.

Vierailija
7/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siis miten ei toimi urheilussa? Ei näytä sykkeitä vai?

Näyttää nykyään. Tuolla on varmaan joku vanha versio.

Vierailija
8/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi melkein vuoden erittäin hyvin, mutta jotain päivityksiä tuli noin kuukautta takaperin, jonka jälkeen on bugannut. Usein joutuu käynnistämään puhelimen (Android) uudestaan, että pääsee näkemään datan.

Vierailija
9/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti tuo on kertonut kuinka huonosti olen nukkunut. Todistaa sen miltä itsestä on tuntunut.

Tätä en ole oikein koskaan tajunnut. Miksi ei voi vaan kuunnella sitä omaa kroppaansa vaan jonkun laitteen pitää mitata sama asia?

Vierailija
10/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ole oikein koskaan tajunnut. Miksi ei voi vaan kuunnella sitä omaa kroppaansa vaan jonkun laitteen pitää mitata sama asia?

Minkä vuoksi mitään mitataan? Pitääkö niitä askeleita laskeskella? Onko sillä jotain väliä kuinka paljon kaloreita päivässä kuluttaa? Vittuako se sulle kuuluu, mikä ketäkin itsessään kiinnostaa?

Vierailija
11/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi mitään mitataan? Pitääkö niitä askeleita laskeskella? Onko sillä jotain väliä kuinka paljon kaloreita päivässä kuluttaa? Vittuako se sulle kuuluu, mikä ketäkin itsessään kiinnostaa?

Anteeksi vaan että yritin keskustelupalstalla keskustella siellä avatusta aiheesta. Itse en niitä askeltakaan laskeskele enkä kaloreita tai muutakaan mittaa sen kummemmin. Siksi juuri olisi kiinnostanut. Minulle kiroileminen ei kuitenkaan olisi ollut pakollista, mielestäni en nyt kuitenkaan voinut ketään pahasti tuolla kysymyksellä loukata.

Vierailija
12/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelloihin saa myös tekstiilitannekkeita. Itsellenikään ei silikonirannekecsovi, eikä nahkarannekkeessa olevat metallit, mutta tekstiilirannekkeella oleva kello on hyvä käyttää. Läheiselläni on myös Oura, ja ainakin unen laatuun antaa kattavammat analyysit kuin mitä oma älykelloni. Ohjelmisto on helppokäyttöinen, sormusta ei kuulemma huomaakaan sormessa.

Vierailija
13/13 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Oura nyt alkuvuodesta lähtien. Onhan se monipuolinen, appissa on mm. kaikenlaisia rentoutusohjelmia ja lukipa se kerran mulle iltasatuakin, kun en saanut nukuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi