Kaveriton nuori nainen.
En ole koskaan käynyt missään bileissä, baareissa enkä konserteissa. En tiedä mille tuntuu kun on kavereita. Olen ollut jo kauan erakkona. Heitänkö hukkaan nuoruuteni. En tiedä edes tarkkaan mitä bileissä tehdään. Miehiä tapaan vain netistä vaikka haluaisin ehdottomasti tavata muualla.
Kommentit (39)
Ei voi tavata ihmisiä jos ei käy missään. Ei ole myöskään puheenaiheita jos ei tee mitään. Sinun pitää innostua elämään.
rkfk kirjoitti:
Merkitystä on van tällaisilla asioilla kuin oletko onnellinen? Pystytkö huolehtimaan itsestäsi, käytkö siis töissä ja elätät itsesi - sosialisointi onnistuu siellä? Muilla asioilla ei ole niin paöjon väliä. Jos et itse kärsi tilanteestasi, et varsinaisesti jää mistään paitsi. Kerrot kuitenkin, että haluaisit tavata miehiä muuallakin kuin netissä. Voitko sopia treffejä netissä ravintolaan/kahvilaan/drinkille?
Onko sinulla harrastuksia, joissa voisi hiljalleen small talkin kautta tutustua ja ehkä lopulta hyvän päivän tutuiksi ja vähitelleen kavereiksi, siitä sitten ehkä yhdessä iltaa viettämään tms? Näin saisit vähintään joitain tuttuja, ehkä jopa kavereita, ties ystäviä - jos siis itse vain kaipaat.
Olen onnellinen, käyn töissä ja elätän itseni. Olen ollut nettitreffeillä muttei niistä mitään ole tullut. Harrastuksia en halua(huonoja kokemuksia, olin kiusattu siellä).
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tavata ihmisiä jos ei käy missään. Ei ole myöskään puheenaiheita jos ei tee mitään. Sinun pitää innostua elämään.
En voi mennä minnekään kun ei ole ketään kenenkään kanssa mennä. Olisin halunnut mennä pienelle reissulle, mutten halua matkustella yksin.
Matkusta yksin Intiaan. Varmasti kavereita tulee, luvalla ja ilman lupaa
Vierailija kirjoitti:
rkfk kirjoitti:
Merkitystä on van tällaisilla asioilla kuin oletko onnellinen? Pystytkö huolehtimaan itsestäsi, käytkö siis töissä ja elätät itsesi - sosialisointi onnistuu siellä? Muilla asioilla ei ole niin paöjon väliä. Jos et itse kärsi tilanteestasi, et varsinaisesti jää mistään paitsi. Kerrot kuitenkin, että haluaisit tavata miehiä muuallakin kuin netissä. Voitko sopia treffejä netissä ravintolaan/kahvilaan/drinkille?
Onko sinulla harrastuksia, joissa voisi hiljalleen small talkin kautta tutustua ja ehkä lopulta hyvän päivän tutuiksi ja vähitelleen kavereiksi, siitä sitten ehkä yhdessä iltaa viettämään tms? Näin saisit vähintään joitain tuttuja, ehkä jopa kavereita, ties ystäviä - jos siis itse vain kaipaat.Olen onnellinen, käyn töissä ja elätän itseni. Olen ollut nettitreffeillä muttei niistä mitään ole tullut. Harrastuksia en halua(huonoja kokemuksia, olin kiusattu siellä).
Mitä puuhaat vapaa-ajallasi? Mikä tekee sinut onnelliseksi? Voisiko niiden juttujen parista löytyä tuttavuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi mennä minnekään kun ei ole ketään kenenkään kanssa mennä. Olisin halunnut mennä pienelle reissulle, mutten halua matkustella yksin.
kuule yksin se on paras matkustaakin. Kavereiden kanssa tulee aina jotain kränää. Ja tutustuu paremmin muihin; jos on kaveri niin se riittää.
Ei kannata tehdä mitään luonteensa tai mielenkiintonsa vastaista tavatakseen muita ihmisiä. Ainakaan minusta se ei ole sen arvoista. Jos sinua ei kiinnosta käydä keikoilla ym. niin ei välttämättä kannatakkaan etsiä sieltä seuraa.
Tärkeää tai ainakin mukavaa olisi löytää omia kiinnostuksen kohteita, mitä ne sitten onkaan. Jos haluat olla se tyyppi joka herää viideltä salille, niin tee se ja ehkä saat samanhenkistä seuraa. Jos tykkäät lautapeleistä, ota selvää, onko esim. kirjastolla pelikerhoa. Jos tykkäät luonnosta ja tieteestä, tutustu alueesi luonto- ja tiedemuseoihin (jos niitä on) tai ota selvää järjestääkö kukaan ohjattuja retkiä, joissa on paljon porukkaa. Tai vuokraa telttapaikka leirintäalueelta ja telttaile ja tutustu, jos se tuntuu omalta :D
Jokin varmaan siinä yksin olemisessa tuntuu mukavaltakin. Tai helpolta. Ja se on kyllä hyvä myös. Toisaalta kaltaisiasi yksin viihtyviä miehiä vasta onkin, samanhenkisiä, kuin sinä. Luulisin, että he löytyvät parhaiten kouluista tai töistä. Tai tosiaan netistä.
Ala harrastamaan jotain vaikka kuntosalia, tanssia niin löydät kavereita jostain tanssi kurssilta.
Kuolet yksin mutta älä huolehdi, ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko petikavereita?
Onko outo asia jos minulla on ollut enemmän petikavereita kun oikeita?
Sinkkumies46 kirjoitti:
Ala harrastamaan jotain vaikka kuntosalia, tanssia niin löydät kavereita jostain tanssi kurssilta.
Kavereita?
Menin miehenä tanssikurssille. Olen naimisissa mutta en käytä sormusta (eikä käytä vaimonikaan, ihan vain selvennykseksi)
Olin naisille pala lihaa siellä. Kiersin naiselta toiselle eivätkä naiset selvästi olleet toistensa kavereita, vaan pahimpia kilpailijoita.
9 lisää vielä, että vaikka et haluakkaan harrastuksia, niin ehdotan silti hevosharrastusta, varsinkin jos asut kaukana sivistyksestä, missä se on halvempaa. Hevosista ja hevosille voi aina jutella ja saa olla ulkona.
Sinkkumies46 kirjoitti:
Olen ollut kuntosalilla jo pari vuotta eikä yhtäkään kaveria. En tykkää tanssia. Olen ollut monessa harrastuksessa, käynyt kouluja ja nyt töissä eikä yhtäkään kaveria. Ei ole hirveästi toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko petikavereita?
Onko outo asia jos minulla on ollut enemmän petikavereita kun oikeita?
Se on anteliaisuutta.
Bileissä juodaan alkoholia ja kun keskushermostosi on vähän lamaannuksissa, ujous katoaa ja sinua ei yhtäkkiä rajoitakaan mikään vaan voit olla vapaasti oma itsesi.
Bileistä saa helposti kavereita, mikäli sellaisiin joskus pääsee turvallisessa seurassa .
Ensin pitää olla yksi kaveri, jonka kanssa maailma sitten avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies46 kirjoitti:
Olen ollut kuntosalilla jo pari vuotta eikä yhtäkään kaveria. En tykkää tanssia. Olen ollut monessa harrastuksessa, käynyt kouluja ja nyt töissä eikä yhtäkään kaveria. Ei ole hirveästi toivoa.
Ei yllätä, vaikutat raskaalta ihmiseltä. EI kukaan jaksa incelín ulínaa
Vierailija kirjoitti:
9 lisää vielä, että vaikka et haluakkaan harrastuksia, niin ehdotan silti hevosharrastusta, varsinkin jos asut kaukana sivistyksestä, missä se on halvempaa. Hevosista ja hevosille voi aina jutella ja saa olla ulkona.
Miten niihin hevospiireihin pääsee sisään? Menee ratsastustunnille ?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tehdä mitään luonteensa tai mielenkiintonsa vastaista tavatakseen muita ihmisiä. Ainakaan minusta se ei ole sen arvoista. Jos sinua ei kiinnosta käydä keikoilla ym. niin ei välttämättä kannatakkaan etsiä sieltä seuraa.
Tärkeää tai ainakin mukavaa olisi löytää omia kiinnostuksen kohteita, mitä ne sitten onkaan. Jos haluat olla se tyyppi joka herää viideltä salille, niin tee se ja ehkä saat samanhenkistä seuraa. Jos tykkäät lautapeleistä, ota selvää, onko esim. kirjastolla pelikerhoa. Jos tykkäät luonnosta ja tieteestä, tutustu alueesi luonto- ja tiedemuseoihin (jos niitä on) tai ota selvää järjestääkö kukaan ohjattuja retkiä, joissa on paljon porukkaa. Tai vuokraa telttapaikka leirintäalueelta ja telttaile ja tutustu, jos se tuntuu omalta :D
Jokin varmaan siinä yksin olemisessa tuntuu mukavaltakin. Tai helpolta. Ja se on kyllä hyvä myös. Toisaalta kaltaisiasi yksin viihtyviä miehiä vasta onkin, samanhenkisiä, kuin sinä. Luulisin, että he löytyvät parhaiten kouluista tai töistä. Tai tosiaan netistä.
Viihdyn hyvin yksin. Mutta haluan miehen joka osaa keskustella ja saa murtaa jään.
Onko sinulla harrastuksia, joissa voisi hiljalleen small talkin kautta tutustua ja ehkä lopulta hyvän päivän tutuiksi ja vähitelleen kavereiksi, siitä sitten ehkä yhdessä iltaa viettämään tms? Näin saisit vähintään joitain tuttuja, ehkä jopa kavereita, ties ystäviä - jos siis itse vain kaipaat.