Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko pitää silmät kiinni kun mies saa orgasmin =))

Vierailija
21.10.2006 |

Sen naama menee ihan oudoksi ja oikeastaan ihan nuijan näköiseksi. Kerran repesin nauruunkin, mutta sain sen selitettyä muuten...

Jostain sisältähän tuo kumpuaa, ettei miestä voi siitä syyttää, mutta kuitenkii hei...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs exä... :D

Mä meinasin saada sydänkohtauksen, ekan kerran kun hän sai orkun. Ei se miltä näytti, vaan se, miten hän HUUSI suoraa huutoa " Oh my GOD, that' s so FUCKING GOOD, OH GOD, JESUS FUCKING CHRIST" .. jne jne varmaan ainakin minuutin ajan!! Yritä siinä sitten olla naama peruslukemilla :D ihan mieletöntä, hih hih.

Kaveri oli siis britti, siksi tuo kieli, ja ehkä käytöskin? Tosin oppi kyllä aika pian, että suomalaiseen tyyliin kuuluu aitous. Että orkku voi olla ihana ja nautinnollinen, ilman että sen karjuu koko naapurikunnan tietoon ;) Päinvastoin, että siitä onnesta voi vaikka kuiskia kumppanin korvaan. Siis kyllä minäkin ääntä sängyssä pidän, mutta tuo oli kyllä suoraa huutoa! ;)

Meillä oli muuten tämän miehen kanssa aivan ihana seksielämä, jota molemmat vielä kaipaa...

Hyviä muistoja, voi oi, hymyilen täällä leveästi kirjoittaessani tätä. Kiitos ap aloituksesta! Niin, ja joo, mäkin pitäisin sit silmät kiinni, jos mies näyttäis hassulta tullessaan. Orkku on kuitenkin niin herkkä hetki, että ei siinä parane, eikä haluakaan toiselle alkaa nauraa.

Vierailija
2/20 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran ( ja se tosiaan jäi vaan siihen kertaan...) tyyppi joka huusi juuri noin, mutta suomeksi: Herran jumala! Herran Jumala! ihanaa! Herran Jumala!

Mä luulin että kuolen järkytykseen... se oli ihan maailman kamalin seksikokemukseni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin oikeesti revetä pahasti :_DDD

Vierailija
4/20 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen viimeiseen JEEES! -huutoon loppuu koko touhu, sai nainen tai ei.

*lerpahdus* ja nukkumaan.

:D

Vierailija
5/20 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailin yhtä leffa-arvostelijaa, joka sai todella teatraalisen ja kovaäänisen orkun. Se oli yhtä huutoa sillai että " ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!" Ja kovaa! Ensimmäisen kerran olin saada slaagin. Sit kun meillä meni poikki, vittuilin hänelle tästä äänestä ja valehtelin salaa nauhoittaneeni sen kännykälläni ja soittavani sen kavereilleni.

Sitten tapailin yhtä jenkkikundia. Se huusi kans kuin hyeena. " Oh Riitta, oh Riitta, I´m coming, I´m coming, so fucking gooood, ohhh jesus christ...."

Sit mua vituttaa, kun monet kundit ilmoittaa 10sek aikaisemmin että ovat laukeemassa. " mä tuun nyt" . " mä saan.... aaaahhhhh" .

Ja naamat: mäkin pidän silmät kiinni kun ne näyttää niin dorkilta suut auki ja silmät sirrillään ja joskus jopa kuola suusta valuen.

Vierailija
6/20 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muuten suunnattoman komea mieheni näyttää laukeamisen hetkellä lähinnä oravalta... En edes halua ajatella miltä mä itse näytän, luultavasti tosi naurettavalta. Mut ikävämpää musta olisi jos pitäisi olla ilmeet ja äänet kontrollissa seksin aikana.

Kyllä munkin mies ilmoittaa laukeamisesta, mut musta se on vaan hyvä. Tiedänpähän olla muuttamatta asentoa ja liikkumista, että sen olisi helpompi saada (voi joskus kestää aika pitkään).

Vierailija
7/20 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En edes halua ajatella miltä mä itse näytän, luultavasti tosi naurettavalta. Mut ikävämpää musta olisi jos pitäisi olla ilmeet ja äänet kontrollissa seksin aikana.

Minäkin yritän unohtaa, miltä näytän orkun saadessani, sillä olen joskus peilistä nähnyt. Ja näytän lähinnä siltä kuin verisuoni katkeais päästä.

Mun tietääkseni naiset ei saa orkkua, jos ne yrittää pitää itsensä kontrollissa. Eli pitää vaan relata ja lakata miettimästä, millaiselta näyttää tai kuulostaa... Ja samalla logiikalla pitäis antaa miehellekin rauha näyttää idiootilta.

Mun mies kyllä näyttää ja kuulostaa ihanalta saadessaan. Exä sen sijaan ulisi akkamaiseen tapaan falsetissa. ;-)

Vierailija
8/20 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä repes aamun parhaat naurut!

minusta on kyllä hyvä, että mies julkituo nautintonsa. karjuminen menee kyllä komiikkapuolelle. yksi mies kerran ujelsi itkunsekaisesti pitkään, ihan kuin sitä olisi sattunut johonkin.

itse ääntelen monivivahteisesti, ja miehet tykkäävät. kammottavaa olisi mykkä ähellys, puolin ja toisin.

Vierailija
9/20 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ollu ainakin miehiä, jotka on mennyt huonoksi kun olen tullut. " Ei kai suhun sattunut?" En sitten tiedä, johtuuko se siitä, että olen todella helposti " laukeava" ja osaan pitää huolen siitä, että tasan varmasti nautin itsekkäästi itse.

Mutta on kyllä miehetkin " hassuja" tullessaan. Olen huomannut sen, että jotkut todellakin haluavat ilmoitaa milloin saavat. Onhan se heille sitten seksin lopetus. Toisaalta esim. itse nautin siitä kun tuntee miehen jännittyvän ja kohta tulevan. Se on niin kiihottavaa, etenkin jos itse on päällä, että usein saan jo pelkästään siitä ilosta.

Vierailija
10/20 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aina naama peruslukemilla ja mykkä. :-/ Minä se meillä ähkin, ynisen ja voihkin. Haittaakohan se miestäni, täytyypi kysyä..

Vierailija
11/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut katsoa sen ilmettä, se näytti siltä kun se inhois sitä että siltä tulee.

Nykyinen taas ei päästä ääntäkään ja en tiedä kestänkö sitäkään... Mistä mä tiedän koska ja mistä se nauttii jos on ihan hiljaa koko ajan?

Vierailija
12/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten tapailin yhtä jenkkikundia. Se huusi kans kuin hyeena. " Oh Riitta, oh Riitta, I´m coming, I´m coming, so fucking gooood, ohhh jesus christ...."

Sit mua vituttaa, kun monet kundit ilmoittaa 10sek aikaisemmin että ovat laukeemassa. " mä tuun nyt" . " mä saan.... aaaahhhhh" .

Ja naamat: mäkin pidän silmät kiinni kun ne näyttää niin dorkilta suut auki ja silmät sirrillään ja joskus jopa kuola suusta valuen.

Vierailija
13/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks ex teki niin että kun siltä tuli niin se alko valitteleen aivan kun sattuis " ai ai ai ai...ai ai ai"

Vierailija
14/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisaalta esim. itse nautin siitä kun tuntee miehen jännittyvän ja kohta tulevan. Se on niin kiihottavaa, etenkin jos itse on päällä, että usein saan jo pelkästään siitä ilosta.

Ei naiset saa noin helpolla.

Vierailija
15/20 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina ihan hiljaa, joskus vähän hengitys kiihtyy.

Mä taas irvistelen, vääntelen, ääntelen jne. Alkuaikana mies sanoi kerran, että näytän ihan huvittavalle naidessa. Esitti ja kuvaili miten mun silmät pyörii päässä ja miten ulisen. Hihitteli samalla. Melkein vedin herneen nenään, mut sit ajattelin et naurakoot. Mä kuitenkin saan orkun ja _helposti_

Vierailija
16/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan

Vierailija:

Toisaalta esim. itse nautin siitä kun tuntee miehen jännittyvän ja kohta tulevan. Se on niin kiihottavaa, etenkin jos itse on päällä, että usein saan jo pelkästään siitä ilosta.

Ei naiset saa noin helpolla.

Minä myös pystyn saamaan joskus kun kiihotun niin rajusti siitä kun mies on tulossa

Vierailija
17/20 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun muuten suunnattoman komea mieheni näyttää laukeamisen hetkellä lähinnä oravalta...

Jessus toi on varmaan näky?

Vierailija
18/20 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan ihmetellä miksi joillekin miehille laukeaminen on " seksin lopetus" ? Minä ainakin jatkan sen jälkeen ihan niin pitkään kuin nainen haluaa tai itsellä tekee mieli.

Vierailija:

Mutta on kyllä miehetkin " hassuja" tullessaan. Olen huomannut sen, että jotkut todellakin haluavat ilmoitaa milloin saavat. Onhan se heille sitten seksin lopetus.

Vierailija
19/20 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on pihvi, rasia on pahvi.

Vierailija
20/20 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan katsella rakastamaani ihmistä orgasmin hetkellä... Se sykähdyttää jotenkin niin, se toisen nautinto ja täydellinen antautuminen nautintonsa valtaan!

Kamalimpia kokemuksia on ne, joissa mies vain rohjahtaa päälle, ilman että olet edes tajunnut sen jo saaneen. Silloin tuntuu aina siltä, että multa ois tavallaan varastettu jotain.

Siksi myös usein yritän vältellä yhtaikaista orkkua, kun en voi itse pitää silmiäni auki orkun aikana...

ja juu, nainen olen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan