Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset rehellisesti: montako kertaa miehesi on juonut itsensä känniin/käynyt poikien rälläysreissulla tänä kesänä?

Vierailija
25.07.2022 |

Ja onko se sinulle ok?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Lapset 3 v ja 6 kk. Muutama kerta vuodessa on ok.

Vierailija
62/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaimoni puolesta. Poikien reissulle en ole ehtinyt, mutta vaimon kanssa olen ollut humalassa joka viikonloppu koko kesän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan.

Nykyään minulla kunnollinen mies.

Nuorempana tuli haaskattu aikaa (ei olisi pitänyt) näihin rellestäviin miehiin, never again.

Vierailija
64/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että rellestämässä tai rälläämässä on ollut, mutta nelisen kertaa on tänä kesänä käynyt festareilla/keikalla ja ystävänsä häissä. Tosin yhdellä kerralla noista olin itsekin mukana. Ja on ok minulle, minusta ihan normaali meno ihmiselle jolla on perheensä lisäksi muutakin sosiaalista elämä.

Vierailija
65/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan joku 4-6 kertaa? Siis tässä touko-heinäkuussa. Tässä on ollut ainakin parit poltarit, ja yhdet varpajaiset. En pidä mitään kirjaa noista, joten en nyt tarkkaa lukua muista, ja kertaakaan en ole miestä kieltänyt lähtemästä :D

Ei se niin usein käy, että haittaisi. Ja seuraavana päivänä pystyy aina toimimaan normaalisti, eli krapulassa ei makaa pää pöntössä.

Meillä lapset 3v ja 1v, kotihoidossa molemmat. Isovanhemmat ja sisarukset perheineen asuu lähellä, eli tukiverkkoja on, kunhan pienemmällekin lapselle tulee vähän ikää lisää, mennään sit miehen kans yhdessä jollekin "ryyppäysreissulle" . :D

Vierailija
66/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan juoda hyvinkin ison pullon viinaa kotona nojatuolissa, mutta en "rellestä". En edes kaverien seurassa. Osaan käyttäytyä, eikä persoonani juurikaan muutu humalassa. Siksi kutsuja juominkeihin tulee vähän turhankin usein, pakko kieltäytyä välillä vaikka humalasta pidänkin toisinaan.

M35

Vierailija
67/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä alunperinkään olisi mennyt yhteen miehen kanssa jonka elämään tuollaiset jutut kuuluu.

Enkä minä naisen kanssa, jolla ei ole mitään omaa ja hän yrittäisi omia kaiken toisenkin ajan itselleen.

Ja mitähän tekemistä tällä oli minkään kanssa?

Oma aika ei tarkoita ryyppäämistä.

Tai no, alkoholisteille kai tarkoittaamutta se on sun ongelmas.

Vierailija
68/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kertaa. Toivoisin, että mies olisi kohta entisten kavereiden kanssa edes jossain tekemisissä.

Työhön liittyvä kostea iltatilaisuus hänellä oli.

Vierailija
69/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut kännissä, mutta loman jokaisena päivänä on ottanut yhden tai muutaman oluen tms. Huono tapa, mutta en ole pystynyt vaikuttamaan asiaan edellisinäkään kesinä, joten en ole valittanut. En nyt tämän takia aio erotakaan.

Vierailija
70/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tällä hetkellä kaveriporukalla mökillä, tuskin mitään mahotonta ryyppäämistä, tissuttelua ja jutustelua olettaisin. Tätä ennen oli kerran loman alun kunniaksi työporukan kanssa.

Tää on mulle ok. Ollaan reilu 30 eikä kumpikaan oo kovia rellestämään. Minua vois meistä jopa enempi semmonen irrottelu kiinnostaa, mutta en oo aikoihin käyny (raskaudet, vauva-ajat...)

Vierailija
71/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa läpivuoden Käy ryyppäämässä työkavereitten kanssa Ei haittaa minua

Vierailija
72/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katselisi hetkeäkään enää sellaista miestä jonka " pitää päästä" poikien kanssa rälläysteissulle. Ei se kuulu enää keski ikäseen perhe elämään.

Sain nuorena tarpeekseni sellaisesta avopuolisosta jolle kavereiden kans saunaillat, ryyppyviikonloput ym ym aina minua ja meidän yhteisiä menoja tärkeämpiä. Ja niitähän riitti varmaan 10 vuoteen. Hyi hitto se oli kauheeta aikaa.

10 vuoteen? Ja keskinäisiä viikonloppuja jäi siis 42 vuoteen. Miksi et keksinyt omaa tekemistä noiksi 10 viikonlopuksi? Eikö sinulla ole ystäviä?

Hyi hitto, vaikutat raskaalta puolisoita.

Vierailija
73/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne marketien kaljat sitten ostaa?

Ne ostaa vapaat miehet joiden ei tartte kuunnella ak kojen kälätystä heti jos ottaa lasin tai pari. Sori ukkomiehet, I feel you bros.

Ei kaikkien miesten elämän hohdokkain asia ole olla kaatokännissä tai käydä rälläysreissuilla. On niin monta muutakin tapaa viettää aikaa.

Vierailija
74/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa, ja asia on minulle täysin ok. Yksi kerroista oli sitä paitsi sellainen, että mies otti lapsen mukaansa (lähti siis kotipaikkakunnalleen festareille ja vei samalla lapsen mummolaan), joten sain itsekin vapaan viikonlopun :)

Itse olen tällä hetkellä raskaana eikä humalajuominen kiinnosta muutenkaan, mutta jos (ja kun) kaipaan omaa aikaa tai haluan lähteä vaikka viikonloppureissulle kaverin kanssa, niin se on pelkkä ilmoitusasia ja mies hoitaa kyllä lapsen (2-vuotias). Yritetään molemmat parhaamme mukaan järjestää toiselle välillä omaa aikaa, sillä tavalla jaksetaan olla paljon parempia vanhempia ja puolisoita.

Vierailija
75/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä en tänäkään vuonna ole nähnyt kertaakaan. Saunomassa kävi kaverillaan kuluneella viikolla, taisi olla toinen kerta tänä vuonna. Soitti aamulla, ettei ihan heti lähde ajamaan, joten siellä luultavasti meni enemmän kuin tavalliset kaksi annosta.

Vierailija
76/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kertaa viimeisen 20 vuoden aikana. Käy toki esim. työpaikan illanvietoissa/pikkujouluissa/kesäjuhlilla tai kavereiden kanssa keikoilla, mutta juo vain sen verran että iltayöllä kotiutuessaan on jo selväpäinen.

Vierailija
77/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kertaa taitaa olla. Touko-kesäkuun vaihteessa terassireissu poikien kanssa, juhannuksena mökkivierailu tuttavapariskunnan luona jossa joi enemmän, ja toissa viikonloppuna poikien reissu paikalliseen festariin. Näissä on juonut paljon. Laskin kerrat, joissa on juonut enemmän kuin pari kolme olutta tms.

Vierailija
78/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on käynyt mökkireissun missä joi viikonlopun. Itse myös kävin vkl reissun ja join siellä, muuten oltu perheen kesken kesä kun tönä vuonnaon poikkeus, että ollaan kumpikin koko kesä kotona.0

Vierailija
79/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Enkä myöskään tunne ketään, joka kävisi poikien reissuilla. Eikö tuo ole enemmän teinipoikien ja nuorten aikuisten juttuja?

Vierailija
80/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kertaakaan. Enkä myöskään tunne ketään, joka kävisi poikien reissuilla. Eikö tuo ole enemmän teinipoikien ja nuorten aikuisten juttuja?

Kyllä hyvin suuri osa miehistä käy vielä neli-viiskymppisenäkin poikien reissuilla. Näppituntumalla sanoisin että enemmistö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi