Perheelliset rehellisesti: montako kertaa miehesi on juonut itsensä känniin/käynyt poikien rälläysreissulla tänä kesänä?
Kommentit (82)
Tasan nolla. Ei ole vuosikausiin enää harrastanut kännäilyreissuja. Silloin tällöin ottaa muutaman (1-3) oluen tai lasin pari viiniä.
N38
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne marketien kaljat sitten ostaa?
Kaljaa voi ostaa juomatta itseään joka kerta känniin, kun pullon/tölkin avaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla kertaa. Kerran käynyt kavereidensa kanssa reissussa ja pari kertaa ollut isä+poika-reissulla jossa mukana tuttavaperheen isä+poika.
Aika sama setti kuin viime vuonna siis.
Joo nää isä+poika reissut on tuttuja kun nuorempana ravintolassa poika katseli vierestä kun iskä yritti aivan epätoivosesti päästä mun kaa sänkyhommiin. Ei oikein napannu, en tiä saiko isi muualta sitä mitä halus.
Ikävää että teillä tuollaista, täällä onneksi ei mitään tuon tyyppistä.
- Silloin tällöin lasi viiniä.
Siinä se lause, jolla suomalaiset huijaavat itseään.
Mieheni on ollut täysin raitis kohta 17 vuotta. Ei siis ole ollut humalassa tänäkään kesänä. Rälläysreissutkin on jäänyt vähiin. Lätkän mm-kisoihin vei työasioissa muutamia asiakkaita kerran ja oli itse kutsuttuna toisen kerran. Varasi asiakkaille juotavaa ja sen jälkeen kaljat ovatkin odotelleet loppusijoitustaan meidän kylmiössä ;D
En ikinä alunperinkään olisi mennyt yhteen miehen kanssa jonka elämään tuollaiset jutut kuuluu.
Kerran tai kaksi vuoteen, työnantajansa bileissä.
Mulle ihan ok, kun ei hänellä ole kavereita eikä muutenkaan käy missään riennoissa.
Lapset 1, 2, 4v.
Kuivia miehiä näillä täällä.
Jokasuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Jokasuhteessa?
Omakohtaisella kokemuksella mies voi olla "kostea" vain joko makkarihommissa tai ryyppyhommissa. Molemmat ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä alunperinkään olisi mennyt yhteen miehen kanssa jonka elämään tuollaiset jutut kuuluu.
Enkä minä naisen kanssa, jolla ei ole mitään omaa ja hän yrittäisi omia kaiken toisenkin ajan itselleen.
Tässä ennätys: yhdessä 40v eikä mieheni ole koskaan ollut kännissä nähteni. Ruokajuomana voi ottaa oluen tms. Viiniä otetaan joskus myös, esim. jouluna. Eli ei olla raivoraittiita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä naisen kanssa, jolla ei ole mitään omaa ja hän yrittäisi omia kaiken toisenkin ajan itselleen.
Miksi sinulle siihen omaan liittyy aina kännääminen? Alkkisten kanssako hengaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokasuhteessa?Omakohtaisella kokemuksella mies voi olla "kostea" vain joko makkarihommissa tai ryyppyhommissa. Molemmat ei onnistu.
Kokemusasiantuntijat ovat toista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne marketien kaljat sitten ostaa?
Kaljaa voi ostaa juomatta itseään joka kerta känniin, kun pullon/tölkin avaa.
Niinpä, laatikko kaljaa menee helposti viikossa ilman mitään kännejä, 3-4 olutta illassa. Toinen taas juo sen laatikollisen perjantaina ja on ihan naamat.
On ollut yhdellä poikien rälläilyreissulla ja sen lisäksi käytännössä samojen poikien kanssa firman kesärälläysjuhlissa.
Miehestä ei oikein huomaa kuinka humalassa on. Juonut on reippaasti lomalla, mutta vain kerran niin, että olisi näyttänyt humalaiselta.
Minusta voisi juoda vähemmän. Varmasti loman jälkeen otetaan taas tipaton elokuu, kunten lähes joka vuosi on tehty, kun lomalla tulee tissuteltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla kertaa. Kerran käynyt kavereidensa kanssa reissussa ja pari kertaa ollut isä+poika-reissulla jossa mukana tuttavaperheen isä+poika.
Aika sama setti kuin viime vuonna siis.
Joo nää isä+poika reissut on tuttuja kun nuorempana ravintolassa poika katseli vierestä kun iskä yritti aivan epätoivosesti päästä mun kaa sänkyhommiin. Ei oikein napannu, en tiä saiko isi muualta sitä mitä halus.
Näistä tuli mieleen että niitä naisia joiden mies ja lapsi/lapset on reissussa oli ainakin vielä kymmenen vuotta sitten baareissa paljon iskemässä seuraa. Olin siihen aikaan töissä baarissa ja ei varmaan kesällä ollut työvuoroa ilman tällaista äippää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokasuhteessa?Omakohtaisella kokemuksella mies voi olla "kostea" vain joko makkarihommissa tai ryyppyhommissa. Molemmat ei onnistu.
Kokemusasiantuntijat ovat toista mieltä.
No minähän juuri kerroin olevani kokemusasiantuntija. Oletko kännissä kun et lukea osaa?
Luuletko että tuo on mittari? Kunnon alkkiksillehan ei yleensä edes tule krapulaa, yksi syy miksi ovat pystyneet "kehittymään" sairautensa kanssa. Eikä kaikille muillekaan tule oksentamista, vaikka joisivat paljonkin.