Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset rehellisesti: montako kertaa miehesi on juonut itsensä känniin/käynyt poikien rälläysreissulla tänä kesänä?

Vierailija
25.07.2022 |

Ja onko se sinulle ok?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Kerran kyllä menee elokuussa, kun on kaveriporukkansa jokakesäinen mökkireissu. On minulle Ok.

Vierailija
42/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivia miehiä näillä täällä.

Jokasuhteessa?

Mun mies metsästää ja hän rellestää poikien kanssa kaikki talvet. Kesällä on mun vuoro.🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kavereita t: mies

Vierailija
44/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan, miehelle ei alkoholi maistu ollenkaan. Itse olen tainnut neljät kännit ottaa tyttökavereiden kanssa.

Vierailija
45/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokasuhteessa?

Omakohtaisella kokemuksella mies voi olla "kostea" vain joko makkarihommissa tai ryyppyhommissa. Molemmat ei onnistu. 

Kokemusasiantuntijat ovat toista mieltä.

No minähän juuri kerroin olevani kokemusasiantuntija. Oletko kännissä kun et lukea osaa?

Käytin monikkoa, mikäli huomasit.

Vierailija
46/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi hetkeäkään enää sellaista miestä jonka " pitää päästä" poikien kanssa rälläysteissulle. Ei se kuulu enää keski ikäseen perhe elämään.

Sain nuorena tarpeekseni sellaisesta avopuolisosta jolle kavereiden kans saunaillat, ryyppyviikonloput ym ym aina minua ja meidän yhteisiä menoja tärkeämpiä. Ja niitähän riitti varmaan 10 vuoteen. Hyi hitto se oli kauheeta aikaa.

Vierailija
47/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla molempiin. On elokuussa kyllä menossa yhdelle rälläysreissulle kavereiden kanssa ja se on minulle ok. Ei käy usein.

Vierailija
48/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Varmaan 5 vuotta edellisestä kerrasta.

Häntä ei kiinnosta ryyppääminen.

Vierailija
49/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet 7 vuotta yhdessä mieheni kanssa ja koko tänä aikana hän on ollut vain kaksi kertaa humalassa. Silloin tällöin juo oluen tai viiniä ruokajuomana. Hyvä mies ja isä on. Mainittakoon tosin, että ei ole suomalainen mies.

Minä olen vieläkin parempi, kun olen täysin raitis ja mainittakoon, että olen suomalainen mies.

Vierailija
50/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ei kertaakaan

On kyllä kotona juonut muutamia

Vierailija
51/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokasuhteessa?

Itse asiassa täällä kyllä.

Aseksuaaleja ollaan molemmat.

Ihana mies 😍

Vierailija
52/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
53/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ex-mies, jos ryyppyreissuille lähtisi. Sain lapsena sitä lajia ihan tarpeeksi. Enää en katselisi päivääkään. 

Vierailija
54/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne marketien kaljat sitten ostaa?

Ne ostaa vapaat miehet joiden ei tartte kuunnella ak kojen kälätystä heti jos ottaa lasin tai pari. Sori ukkomiehet, I feel you bros.

Vierailija
55/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne marketien kaljat sitten ostaa?

Kaljaa voi ostaa juomatta itseään joka kerta känniin, kun pullon/tölkin avaa.

Niinpä, laatikko kaljaa menee helposti viikossa ilman mitään kännejä, 3-4 olutta illassa. Toinen taas juo sen laatikollisen perjantaina ja on ihan naamat.

Olen aina ihmetellyt alkoholi juonnin suvaitsemista suhteutettuna kellonaikaan.

Ja jos vaikka mäyräkoiran kaljaa juot klo 6-24 välillä tulematta edes känniin, olet juoppo koska juot aamusta iltaan.

Jos taas juot saman määrän klo 18-24 ja olet räkä poskella, se on juhlimista ja ihan fine.

Vierailija
56/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kertaa. Olis kyllä mulle ok jos olisi käynyt missään, mutta tahtoo olla vapaa-ajalla vain kotona mun ja lasten kanssa tai meidän kanssa reissata. Koko vuonna on käynyt kerran siskonsa kanssa risteilyllä ja sitten oli yks höntsäjoukkueen saunailta, mutta tuli sieltäkin himaan oiskohan ollut 23 maissa kun muut alkoi olla kännissä. Mut mieluummin kyllä näin kuin, että tarvis soitella missä herra on ja millä ja milloin ajatellut tulla kotiin.

Vierailija
57/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan, vaikka on käynyt kyllä mp-tapahtumissa pitkin kesää. Hän on raitistunut alkoholisti. Mistäkö tiedän? Sanotaan että juopon vaimo kyllä tietää, sen verran on kokemusta.

Vierailija
58/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

On ok.

2 vkon kuluttua saattaa ottaa pari pienpanimo-olutta kun mennään kavereille grillaamaan. Tai viiniä. Tuskin humaltuu. Tämäkin on ok

Vierailija
59/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään kertaa. Mökilläkin oltiin perheen kanssa, teinit 14v ja 17v lähtee vielä mukaankin ja ihan kivaa oli kalastellessa, suppaillessa, saunoessa ja uidessa ilman kännejäkin. Kännikaverireissuja ei tee meistä kumpikaan. Toki ikää on kohta 50 että ei tässä nyt enää ole oikein jaksaa rälläämiselle, ei ole kyllä ollut tapana opiskeluiän jälkeen muutenkaan. Itse en juo ollenkaan alkoholia, mies joskus punaviiniä ruuan kanssa tai yhden siiderin tai oluen vaikka grilliruuan kanssa. En katsoisi kännäjää kotona yhtään iltaa enkä tykkäisi tolkuttomista kaverikänneistäkään. Ei ole hyväksi terveydelle ja kivempi, että reissusta jää jotain mieleen eikä ole huono olo aamulla.

Vierailija
60/82 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei kertaakaan - häntä ei kiinnosta hegailla 18-vuotiaan tasolle jumahtaneiden kanssa. Samasta syystä hänestä kiinnostuinkin, kun oli oikeasti aikuinen mies eikä mikään kakara.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän