Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras apu iskiakseen/noidannuoleen?

Vierailija
25.07.2022 |

Joku alaselkäkipu iski, on vaikeuksia nukkua kivun vuoksi, kun mikään asento ei tunnu hyvältä. Lämmin jyvätyyny auttaa mutta ei sitä yöllä jaksa lähteä lämmittämään montaa kertaa. Särkylääkeet eivät auta yhtään. Hain apteekista kipugeeliä, ei juurikaan apua siitäkään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi viimein kipupiikit ja järeet särkylääkkeey. Relaxanteista ei ollut mitään apua.

Fysioterapeutilta sain hyviä ohjeita ( vääriä tekemäll voit pahentaa vain).

Joskus ei auta kuin leikkaus. Suosittelen lääkäriä, että saat just sulle sopivan avun.

Panacodia oli nimeltään mitä sain. Joillakin se voi tehdä kai vähäb sekavaa oloa, mulla auttoi vain särkytn, ei tullut sekavaa oloa.

Minulla ei auta, on ollu sirkat, norpat, panacodit, lyricat ja ulkomailla ollessa oxycontin ja jopa fentanyylilaastari. Tuossa vain osa lääkkeistä, niitä kyllä määrätään puhelinsoitolla mutta ei puhettakaan että joku tutkisi mikä selässä on oikeasti vikana. Päähän nuo mömmöt käy mutta ei ne tuohon selkään minulla toimi.

Nro8

Vierailija
22/26 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin selkä leikattu vuosia sitten, mutta välillä jalka tosi kipeä. Selästä se johtuu vaikka itse selkään ei satu.

Ajelen sitkeästi pyörällä ja kävelen vaikka välillä klinkkaan.

Ikävä vaiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleensä auttaa.

Vierailija
24/26 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi viimein kipupiikit ja järeet särkylääkkeey. Relaxanteista ei ollut mitään apua.

Fysioterapeutilta sain hyviä ohjeita ( vääriä tekemäll voit pahentaa vain).

Joskus ei auta kuin leikkaus. Suosittelen lääkäriä, että saat just sulle sopivan avun.

Panacodia oli nimeltään mitä sain. Joillakin se voi tehdä kai vähäb sekavaa oloa, mulla auttoi vain särkytn, ei tullut sekavaa oloa.

Minulla ei auta, on ollu sirkat, norpat, panacodit, lyricat ja ulkomailla ollessa oxycontin ja jopa fentanyylilaastari. Tuossa vain osa lääkkeistä, niitä kyllä määrätään puhelinsoitolla mutta ei puhettakaan että joku tutkisi mikä selässä on oikeasti vikana. Päähän nuo mömmöt käy mutta ei ne tuohon selkään minulla toimi.

Nro8

joo, kuten kirjoitn on hyvä hakeutua ammattilaisen pakeille jotta saa itselle sopivan avun. Itsellänikin toipuminen oli pitkää, neljä vuotta meni että olen viimein huomannut voivani taas esim. kyykkiä kasvimaalla ilman monen yön kipuja.

Vierailija
25/26 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ja liikunta. Syvällä kokemuksen rintaäänellä. Sen verran kipulääkettä että saa kengät jalkaan ja sitten vaan menoksi. Hankalaa on alussa mutta liikunta elvyttää ja pistää veren kiertämään. Tukikorsettia olen joutunut joskus pitämään liikkuessa ja se auttaa jos on hankalaa. Noilla keinoilla saa kivun taltutettua noin viikossa.

Vierailija
26/26 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psoas asento ja nuku kyljelläsi tyyny polvien välissä. Muista liikkua, esim. kävely hyvä. Yöks voi laittaa villahuivin lanteille. Vältä vetoa ja tuulta ulkona. Pidä selkä lämpimänä.

Sulla ei ikinä ole ollut pahaa selkäkipua, sellaista jossa ei edes pysty kävelemään.

On kyllä. Itseasiassa kahteen kertaan leikattukin (iskiashermojuuren ahtauma ja prolapsi). Elinikäinen hermovaurio jalassa.

Nuo antamani ohjeet voivat helpottaa oloa ja minulle ihan ortopedin ja fyssain toimesta annettuja sekä ennen että jälkeen leikkausten.

Juuri näin. Ihan helvetillinen särky minullakin, koko jalka tulessa ja kuin ois kääntynyt kokonaan väärinpäin. Nojailin pari yötä keittiön pöytään ja nytkyttelin jalkaa siinä samalla talloen kovaa lattiaan. Hieman turtui hetkeksi. Särkylääkkeillä ei mitään tehoa. Iskias todettu jo nuorella iällä, sittemmin pahentunut, tämä viimeisin oli hirvittävää.

Olen menossa fyssarille, tosin käden takia, mutta aion pyytää tähänkin apua. Villa on ihmelääke, auttaakohan siis tähänkin? Pitää etsiä yksi villahuopani säilöstä, 100% villaa on, enpäs muistanutkaan.

Ja mä lähdin heti, kun tuo kipu hellitti, Ikeaan kävelemään kärryyn nojaten pariksi tunniksi (kärry, koska on synnynnäinen selkävika ja siitäkin johtuva särky). Kävely tuntuu todellakin helpottavan tilannetta.

-ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi