Paljonko juot olutta?
Itselläni on lomaa vielä tämä viikko. Tähän mennessä olen juonut 3 tölkkiä olutta. Muita juomia on myös kulunut mutta tässä ei kysellä sitä.
Ainoastaan kaljaa eikä väliä vaikka lomaa olisi vielä jäljellä.
Jos olet juonut vaikka 4 tölkkiä saat valita kumpaan täppäät.
Kommentit (39)
Loma alkoi vasta perjantaina joten piti laittaa 12-24 tölkkiä. Perjantaina join 15kpl 33cl tölkkiä.
Juon pelkästään pienpanimo-oluita, joiden vahvuuus vaihtelee 3-16%, pakkauskoot 0,25-0,75 l, eikä niitä saa laatikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Jos siis et ole juonut yhtään olutta niin et voi vastata.
No en minäkääään!
Kysyjälle ei tullut mieleen laittaa vaihtoehdoksi "0 tölkkiä".
Mulla on toissajuhannukseksi varattu tölkki edelleen avaamatta jääkaapissa.
4 viikon loma loppui juuri. Saunakaljat join mäkillä joka kerta, 2-3 kertaa viikossa. 10-12 tölkkiä, en laskenut.
Kaljankittaajat ovat säälittäviä. Ei osata edes lomailla ilman, että tölkki/pullo on koko ajan nokan edessä.
2-4 laatikkoa menee viikossa kesät talvet. Ja toki myös jäykkää siinä sivussa. Ja pílveä.
Lasketaanko alkoholiton olut? Olen juonut vain sitä, noin yhden viikossa.
Olen pitkäaikaistyötön. Ei lomaa.
Mitenkä sun loma kuuluu kyselyyn? Mulla ei ole ollut lomaa päivääkään mutta olen juonut silti olutta niitä laskematta.
Ei voinut äänestää kun ei ollut vaihtoehtoa nolla. En juo olutta talvellakaan.
Får man verkligen "kalja" på burk? Öl har man nog konsumerat men ingen kalja.
Skitbra gallup.
En ole juonut kuin kopan olutta tänä kesänä. Mut tällä viikolla torstaina täytän 47 vuotta joten juhlin varmasti ja juon ainakin 20 tölkkiä päivän aikana. Perjantaina juhlin myös ja menen terassille. Ainoo viikonlpppu kesällä nyt kun olen päättänyt juhlia. Muuten herään lähes joka aamu aikaisin ja kalastan ja myyn kalaa joten en voi krapulassa olla muuten aamuisin.
Vaihtoehtoja nollaankin on erilaisia:
- en juo olutta, mutta nautin viskiä silloin tällöin.
Jollakin saattaisi olla, että:
-olut on yööök, mutta vedän pullon kossua päivittäin, lomalla kaksi
Vastasin 1-2 lavaa, 4 x alkoholillinen ja noin 36 tölkkiä alkoholitonta.
Ps. Jos siis et ole juonut yhtään olutta niin et voi vastata.