Paljonko juot olutta?
Itselläni on lomaa vielä tämä viikko. Tähän mennessä olen juonut 3 tölkkiä olutta. Muita juomia on myös kulunut mutta tässä ei kysellä sitä.
Ainoastaan kaljaa eikä väliä vaikka lomaa olisi vielä jäljellä.
Jos olet juonut vaikka 4 tölkkiä saat valita kumpaan täppäät.
Kommentit (39)
enpä ole viiteen v yhtään ottanut
Paljon.
Se vaan on niin hyvää 🍻🍻🍻🍻
En ole juonut olutta lainkaan, en tykkää sen mausta. Siideriä ja valkoviiniä sen sijaan juon mielelläni.
Kesälomaa ei ole ollut mutta kaljaa olen juonut tolkuttomia määriä. Viimeksi 6 päivää enemmän tai vähemmän pöhnässä.
Varmaan pari laatikkoa ja lisäksi punaviintä.
Joka päivä 6-15 olutta ja kolme viikkoa lomailtu eli on sitä mennyt.
En yhtään, mutta meillä olisi nyt jääkaapissa kaksi alkoholijuomaa mulle ja ajattelin toisen ehkä kohta juoda niin lasketaanko yhdeksi?
Entä jos ei ole lomaa, saako vastata?
Vierailija kirjoitti:
Ps. Jos siis et ole juonut yhtään olutta niin et voi vastata.
Oho, siehän se ruudinkeksijä oot!
Aika vähän on mennyt tänä kesänä kaljaa. Juhannuksesksi tilasin 3 laatikkoa ja niistäkin on vielä yksi jäljellä. Enkä edes ihan kaikkia juonut itse. Tarjosin 5 tai 6 kaljaa tutulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaljankittaajat ovat säälittäviä. Ei osata edes lomailla ilman, että tölkki/pullo on koko ajan nokan edessä.
Mielummin sekin kuin räksyttävä raivoraitis nokan edessä.
Juhannuksen jälkeen en ole juonut yhtään kaljaa. Juhannuksena join 8 olutta.
Tosi harvoin tulee tölkkejä ostettua. Haluamani oluet ovat lähes aina pulloissa.
En tiedä paljonko on keissi tai lava tms, mutta olen ollut lomalla 35 kalenteripäivää ja juonut siinä ajassa noin 40 olutta. Yleensä yhden 0,5 keskioluen/ilta mutta välillä 2 x 0.33.
Vierailija kirjoitti:
Kaljankittaajat ovat säälittäviä. Ei osata edes lomailla ilman, että tölkki/pullo on koko ajan nokan edessä.
Sinä se säälittävä olet kun syöt mielialalääkkeitä vuodesta toiseen eikä sinusta silti mihinkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä 6-15 olutta ja kolme viikkoa lomailtu eli on sitä mennyt.
Minulle litra on ehdoton maksimi. Joskus kaupunkilomalla on voitu päivän mittaan juoda kolme, jopa neljä pientä olutta, mutta yhteen menoon 2 x 0,33 on maksimi. Yleensä juon yhden 0,5 oluen päivällistä valmistaessani.
Vierailija kirjoitti:
Tosi harvoin tulee tölkkejä ostettua. Haluamani oluet ovat lähes aina pulloissa.
Tölkeissä saa lähinnä vain kuralaagereita.
Koko kesä on ollut työttömän lomaa, satoja annoksia juotu.
Entä jos ei ole juonut kaljaa, mutta siideriä ja lonkeroa kyllä?