Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko käytätte terassia/parveketta oleiluun?

Vierailija
25.07.2022 |

Kun jokaisella kodin parvekkeella ja terassilla näkyy aina tyhjiä tuoleja kesällä. Nyt kun on muodissa nämä jumaleissönin kokoiset naatiskelulavat pihoilla kylpyämpäreineen.

Mikä on ulkotilojen käyttöaste?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harkinnut lämmittimen hankkimista lasitetulle parvekkeelle. Olisi mukavaa, kun sitä voisi käyttää mahdollisimman pitkälle syksyyn. Onko kenelläkään kokemusta hyvistä lämmittimistä? Sähkön hinta tosin nyt mietityttää.

Vierailija
62/68 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasitetulla paljon,oikeastaan ympäri vuoden. Sen jatkeena kattamaton terassi,vähemmässä käytössä,itikat ja epävakaiset kelit pilaa suomen lyhyen kesän.

Vierailija
64/68 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun kesäisin parvekkeella, joten arvioisin noin 8h päivässä kesäkuukaudet eli kesäkuusta elokuun loppuun. Joinain vuosina syyskuun alkuun, jos on vielä intiaanikesä.

Uni on vain parempi kuin kesäisin lämpiävässä kivitalossa, johon ei saa läpivetoa :/

Joo, haaveilen pois muutosta, mutta saa nyt taas nähdä.. Ei ole itsestä kiinni.

Vierailija
65/68 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasitetulla paljon,oikeastaan ympäri vuoden. Sen jatkeena kattamaton terassi,vähemmässä käytössä,itikat ja epävakaiset kelit pilaa suomen lyhyen kesän.

Se on muuten jännä miten paljon vähemmän hyttysiä pyörii lasitetulla parvekkeella, vaikka olisi ikkunoita auki. Meillä ei ole tänä kesänä näkynyt kuin muutama inisijä. Avoterassille kun menee, niin heti on parvi kimpussa.

Vierailija
66/68 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä miten paljon vähemmän hyttysiä pyörii lasitetulla parvekkeella, vaikka olisi ikkunoita auki. Meillä ei ole tänä kesänä näkynyt kuin muutama inisijä. Avoterassille kun menee, niin heti on parvi kimpussa.

Kannattaa laittaa laventeli partsille/terassille. Pitää kaikki itikat loitolla.

Vierailija
67/68 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy parvekkeella oikeastaan koskaan. Täysin turha minulle. Haaveilen kerrostaloasunnosta, jossa ei olisi parveketta. Vaikea löytää parvekkeetonta.

Vierailija
68/68 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveke on käytössä ja paljon. Kuuntelen äänikirjoja, istutaan miehen kanssa kaffeella, lasten kanssa syödään jätskiä parvekkeella. Olen panostanut aikoinaan hyviin puisiin tuoleihin, pöytään ja tarjoilukärryyn ja tietysti kukkiin. Parveke ei ole iso mutta riittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi