Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voin laittaa välit poikki ihmisen kanssa joka aina nauraa minulle että olen dramaattinen

Vierailija
25.07.2022 |

En haluaisi olla ghostaaja enkä kylmästi hylätä ihmistä ilman selityksiä, mutta aivan yks lysti mitä hänelle yritän kertoa (tunteista) hän pilkkaa että olen dramaattinen. Tämä tilanne pakottaa minusta ihmisen joka en haluaisi olla. Harmittaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran, kun hän kohtelee sinua noin, otat taskustasi tikarin ja lausut: Ah, syömmesi kylmyys mua tuskassain piinaa, mut jättäös rauhaan tahi loppuunsa vienen tän kurjan elämäin! ja samalla painat tikarin terää kevyesti rintaasi vasten.

Vierailija
22/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota yhteyttä.

Haluaisin kertoa tilanteen ja osoittaa omat rajani. Jos ghostaan niin olen henkilö joka en haluaisi olla. Vaikka haluan eroon tästä ihmisestä, niin haluaisin silti kunnioittavan ja selkeän eron. Ghostaus on mielestäni halveksivaa.

Tiedätkö kaikista ihmisistä ei pääse eroon muuten. Kaikki eivät ansaitse selityksiä. Kaikki ihmiset eivät ikinä tule ymmärtämään sinun näkökantaasi, kaikki eivät edes halua yrittää. Ymmärrän ajatuksesi, ettet halua, mutta myrkyllisesti kiusaavasta ihmisestä, joka toistuvasti ylittää rajat, ei pääse muutoin eroon. Kokemusta on. Eli älä vastaa mihinkään, älä pidä yhteyttä. Tai vastaa lyhyesti viestiin et olet kiireinen, palataan. Mutta et palaa. Älä koskaan tosiaan soita tai vastaa puheluun. Kyllä joskus lopettaa sitten.

Vastaa lyhyesti viestiin että kiire, palataan... Miksi ihmeessä? Miksei voi vaan sanoa että tää oli tässä ja välit meni poikki, sitten vasta aloittaa ghostaaminen. Jotku ei oikeasti välttämättä kovin nopeesti tajua että heitä ghostataan tai etäännytetään välejä viilentämällä, niin tuohan on energian tuhlaamista kummaltakin osapuolelta.

Mulla kokemus kahdesta ystävästä. Rikkoivat rajojani käytöksellään toistuvasti, sanoin asiasta, että tää ei käy, mun raja menee tässä, enkä pidä tästä. Ei muutosta. Tivaamista kun en halunnutkaan tavata jne. Aloin vastailla epämääräisyyksiä ja hiljenivät pikkuhiljaa. Mun tahtotila siinä kohtaa, kun olin monta kertaa sanonut, ettei mulle käynyt heidän käytös vaan se loukkasi, ja sen jälkeen tuo tivaaminen ja huonon käytöksen jatkaminen tästä huolimatta, oli vain ja ainoastaan päästä eroon heistä. Ja tuolla pääsin heistä eroon. Jollain toisella voi toimia totaalihiljaisuus. Mä feidasin itseni pois niin ei tarvinut jatkaa sitä jankkaamista miksei pälä pälä.

Vierailija
24/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko viimeisen sanan, koska haluat "olla oikeassa"? Kysy itseltäsi, oletko mieluummin oikeassa vai oletko mieluummin onnellinen. Joskus ihmiset lähellämme tekevät meistä toisenlaisia, saavat meidät käyttäytymään tavoilla, joilla emme halua käyttäytyä. Tämä on merkki siitä, että tuo ihminen ei tee sinulle hyvää. Näin ollen on ihan oikein kääntyä tuosta ihmisestä poispäin. Sen sijaan jos haluat jatkaa pyristelyä tämän ihmisen kanssa, ja varsinkin jos se "viimeisellä sanalla" kaivattu oikeassa olemisen tarve nimenomaan suhteessa tähän toiseen ihmiseen, hänen edessään, on sinulle tärkeämpää kuin oma hyvinvointisi, niin on mahdollista - kuten edellä on jo arveltu - että olet drama queen ja että tarvitset tätä ihmistä siihen. Tässä tapauksessa kannattaa oppia tältä ihmiseltä se, mitä hän sanoo suoraan, että draamailet liikaa. Eli katsoa peiliin. Siitä huolimatta, että tämä ihminen olisi se, joka on oikeassa, sinun on mahdollista olla se, joka on onnellinen - eli ilman tätä totuudentorvea.

Niin, ja jos tuntuu, että elämä on draamaa ja/tai ihmiset sellaisesta huomauttavat, kannattaa tsekata, että nukkuu ja syö kunnolla. Niin tylsää kuin onkin, nälkä ja univaje tekevät elämästä draamantäyteisempää. Kylläisenä ja levänneenä menee kaikilla mittareilla paremmin.

Vierailija
25/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kysyppä häneltä, että yrittääkö hän muuttaa sinua, kun väheksyy sinua.

Vierailija
26/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit toimia juuri niin dramaattisesti kuin haluat. Toisaalta jos haluat todistaa tälle henkilölle että ET ole aina dramaattinen, voisi olla näppärä idea toimia ei-dramaattisesti ja ghostata hänet vähäeleisesti.

Jos taas nimenomaan olet suuren draaman ystävä niin voithan vaikka kirjoittaa hänelle oikein tunteikkana kirjeen ja kertoa syyt mikset halua olla tekemisissä enää.

Vierailija
27/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-alalla päivätöitä tekevän vastauksen tunnistaa siitä, että ratkaisu vaivaan kuin vaivaan on: nuku hyvin, syö hyvin ja muista liikkua.

Vierailija
28/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miten olenkin mennyt antamaan ohjat tälle ihmiselle. Miksi irti päästäminen ilman ns viimeistä sanaa on niin vaikeaa?

oisko niin että sulla on pieni tai vähän isompi draaman kaipuu ja ihan rehellisesti vaikeaa hyväksyä tilanteen hiipuminen ilman suuria eleitä?

Vierailija
29/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avauksen perusteella ei taida olla virheellinen syytös. Kunnon draamaqueen hakee sympatiaa omalle draamailulle

Sunkin kavereilla varmaan turvallinen olo osoittaa tunteitaan sun seurassa. Ehkä mä oon yks niistä.

Vierailija
30/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miten olenkin mennyt antamaan ohjat tälle ihmiselle. Miksi irti päästäminen ilman ns viimeistä sanaa on niin vaikeaa?

oisko niin että sulla on pieni tai vähän isompi draaman kaipuu ja ihan rehellisesti vaikeaa hyväksyä tilanteen hiipuminen ilman suuria eleitä?

Niin miksi näin voisi olla? Miksi ihmisen on vaikea hyväksyä tilanteen hiipumista ilman kunnollista päätöstä?

Vierailija
31/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa esimerkki

Vierailija
32/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vastaa mihinkään. Pakko sun on ghoustaa. Kiusaaja ei lopeta koska olet mukavaa ajanvietettä.

Y H Y Y Y Y KIUSAAJA EI LOPETA Y H Y Y Y😫😩

Vierailija
33/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa esimerkki

Liikkeellä selvästi lempeällä ja avoimella mielellä 😂🚩🚩

Vierailija
34/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota yhteyttä.

Haluaisin kertoa tilanteen ja osoittaa omat rajani. Jos ghostaan niin olen henkilö joka en haluaisi olla. Vaikka haluan eroon tästä ihmisestä, niin haluaisin silti kunnioittavan ja selkeän eron. Ghostaus on mielestäni halveksivaa.

Tiedätkö kaikista ihmisistä ei pääse eroon muuten. Kaikki eivät ansaitse selityksiä. Kaikki ihmiset eivät ikinä tule ymmärtämään sinun näkökantaasi, kaikki eivät edes halua yrittää. Ymmärrän ajatuksesi, ettet halua, mutta myrkyllisesti kiusaavasta ihmisestä, joka toistuvasti ylittää rajat, ei pääse muutoin eroon. Kokemusta on. Eli älä vastaa mihinkään, älä pidä yhteyttä. Tai vastaa lyhyesti viestiin et olet kiireinen, palataan. Mutta et palaa. Älä koskaan tosiaan soita tai vastaa puheluun. Kyllä joskus lopettaa sitten.

Vastaa lyhyesti viestiin että kiire, palataan... Miksi ihmeessä? Miksei voi vaan sanoa että tää oli tässä ja välit meni poikki, sitten vasta aloittaa ghostaaminen. Jotku ei oikeasti välttämättä kovin nopeesti tajua että heitä ghostataan tai etäännytetään välejä viilentämällä, niin tuohan on energian tuhlaamista kummaltakin osapuolelta.

Mulla kokemus kahdesta ystävästä. Rikkoivat rajojani käytöksellään toistuvasti, sanoin asiasta, että tää ei käy, mun raja menee tässä, enkä pidä tästä. Ei muutosta. Tivaamista kun en halunnutkaan tavata jne. Aloin vastailla epämääräisyyksiä ja hiljenivät pikkuhiljaa. Mun tahtotila siinä kohtaa, kun olin monta kertaa sanonut, ettei mulle käynyt heidän käytös vaan se loukkasi, ja sen jälkeen tuo tivaaminen ja huonon käytöksen jatkaminen tästä huolimatta, oli vain ja ainoastaan päästä eroon heistä. Ja tuolla pääsin heistä eroon. Jollain toisella voi toimia totaalihiljaisuus. Mä feidasin itseni pois niin ei tarvinut jatkaa sitä jankkaamista miksei pälä pälä.

Rikkoivat rajojani..🤦🏻 Nytvittuoikeesti. Kukaan normaali ihminen ei lässytä noin.

Vierailija
35/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi näin voisi olla? Miksi ihmisen on vaikea hyväksyä tilanteen hiipumista ilman kunnollista päätöstä?

Tää hänen näkemys sinusta osuu ikävästi sun egoon. Sun egi haluaa olla oikeassa ja ns "voittaa", sen takia sun on vaikea luovuttaa ja haluaisit jonkinlaisen viimeisen sanan.

Sun tuttava voi hyvin olla oikeassa sinun dramaattisuudesta, usein ihmiset joilla voimakas ego-puolustus todellakin näyttävät ulospäin siltä että suorastaan kaipaavat draamaa elämäänsä. Mahdollisesti sun sisälle tuntuu siltä että kaipaat oikeudenmukaisuutta ja sitä että sut nähdään "oikein" (oikein sillä tavalla kuin sun oma näkemys itsestäsi on, vaikka nyt voi kyllä olla että tää tuttava on tässä asiassa oikeassa)

Vierailija
36/36 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua että sut nähdään drama queenina niin älä käyttäydy kuin drama queen. Se on oikeasti just näin yksinkertaista. Ei ehä helppoa, mutta yksinkertaista.