Teeskenteletkö olevasi rakastunut, vaikka et olisi...
Kommentit (26)
Siis joo. Häpeäkseni täytyy myöntää. Vain minä tiedän onko tunne oikea vai ei, mutta voin toimia hyvin ristiriitaisesti. Mut en tiedä onko se väärin siltikään. En teeskentele mitään ylimääräistä täysin harhaan johtaakseni. Kyllähän sitä ihminen muutenkin valehtelee, teeskentelee ja liioittelee. Esim. lasteni papattaessa juttujaan kehun ja nauran niille välillä enemmän kuin oikeasti jaksaa huvittaa ne jutut. Kun mt-ongelmainen kaveri ensin sekoilee ja sitten monologina selittelee tuntemuksiaan ja luulojaan niin nyökyttelin ja vakuutan, että olen aivan ok vaikka oikeasti olen aika väsynyt häneen, mutten tahdo sitä näyttää. Samoin mieheni oli aluksi aivan liian pihkassa muhun enkä voinut suoraan särkeä sen sydäntä vaikka läheskään yhtä sekaisin en ollut hänestä. Vuosia myöhemmin olen löytänyt hänestä tarpeeksi hyviä puolia arvostaakseni ja rakastaakseni. Hän on minusta mielenkiintoinen ja mitä oikein ihminen minulle, mutta aivan ääretöntä kemiaa ei ole ollut eikä haittaa mua. Joskus sitä on tarpeeksi ja seksiä tarpeeksi. En mä tällä mänttiydelläni ketään kuitenkaan koskaan loukkaisi sanomalla teeskennelleeni aina vain tai usein. Sehän olisi aivan sairasta satuttaa toista sellaisella enkä siksi koskaan myöntäisi kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
En ole päässyt ikinä exästäni irti, ja nykyisen kanssa on vauva tulossa, mutta en tunne mitään heitä kohtaan.
Nyksä on ärsyttävä besserwisser perhedraamoineen, mutta olenpa hänen kanssaan, vaikken häntä rakasta yhtään.
Tuleva yhäri.
Tämänkin jännän ukon olisi voinut välttää.
Tai jännä ukko olisi voinut välttää jännän naisen, jotta ei tarvitse tehdä lapsia kumppanin kanssa, jota ei rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
En ole päässyt ikinä exästäni irti, ja nykyisen kanssa on vauva tulossa, mutta en tunne mitään heitä kohtaan.
Nyksä on ärsyttävä besserwisser perhedraamoineen, mutta olenpa hänen kanssaan, vaikken häntä rakasta yhtään.
Kieltämättä kuulostat yhdeltä tutulta...
Varaudu juttutuokioon.
Aika moni tekee tuota, kun ei halua olla yksin, muttei voi olla rakastamansa kanssa, so what?
Vierailija kirjoitti:
Aika moni tekee tuota, kun ei halua olla yksin, muttei voi olla rakastamansa kanssa, so what?
Tämä!
Olen teeskennellyt. Mutta en muille vaan itselleni. Halusin niin kovasti jotain, että elin mielikuvitusmaailmassani.
Nyt olen saanut tarpeekseni sellaisesta.
Koko elämä on alusta asti ollut vaikeaa ja ihme sävellystä.
Vaikea korjata asioita mitkä on menneet rikki.
Mutta enää en jaksa teeskennellä mitään.