Voiko ruokakauppaan mennä toisesta ruokakaupasta ostetun tuotteen kanssa?
Näkevätkö koodista, voiko tuote olla heiltä?
Täällä on pieniä kauppoja ja kokonaisuus täytyy hakea osina, kun kaikissa on vähän jotain.
Kommentit (24)
Ai mitä sitten ei ole toisessa kaupassa, maitoa?
Totta kai voi mennä, kuitit mukaan.
Olen mennyt eikä koskaan kyselty mitään. Kannattaa kuitenkin ottaa kuitti jos satutaankin kysymään näyttämään niitä toisen kaupan ostoksia.
Voit, kunhan sulla on kuitti niistä ostoksista ja on hyvä tapa esittää se kassalla ja tarjota edellisiä ostoksia nähtäväksi. Toki se on kaupan asia todistaa varkaus jos sellaisesta epäilee, mutta eipähän tule mitään hässäkkää siitä. Itse olen joskus mennyt jo etukäteen kassalle ilmoittamaan että mulla on näitä edellisiäkin ostoksia täällä ja sitten ostokset siitä kaupasta kerättyäni menen samalle kassalle ja näytän kuitin kanssa että täällä ne oli. Ei ole kukaan koskaan valittanut tai nyrpistellyt vaan ihan sujuvaa ookoota on tullut vastaukseksi.
Kannattaa pitää kuitti toisen kaupan ostoksista. Mikäli sinulla on kassikaupalla, niin en menisi kokeilemaan millaisen shown saa pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Lokerikkoon!
Helsingissä ei ole lokerikkoja. Ne lokerikot jotka on, ovat postin automaatteja.
Itse käyn kyllä alkossa Prisman ruokakassi mukana vaikka kassissa olisi olutta jota alkostakin löytyy, alkosta otan viskipullon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokerikkoon!
Helsingissä ei ole lokerikkoja. Ne lokerikot jotka on, ovat postin automaatteja.
Missä HELLsinki siellä ongelma ja puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä sitten ei ole toisessa kaupassa, maitoa?
Monster zero sugar, Nutrilett suklaa, jalostajan tuubi-maksapasteija, appelsiinimaitojäätelö, tuorepuuroannospaketti
Ihan hyvin voi mennä, ei ole ikinä kyselty mitään, kuitit totta kai on matkassa, jos nyt joku jostain syystä tulisi kyselemään.
Minä ainakin olen mennyt. En minä mitään kuitteja ole välttämättä säästänyt mutta ei kukaan ole vielä kysellyt mitään. En ole ikinä varastanut mitään paitsi joskus parikymppisenä en kertakaikkiaan pystynyt etsimään tavaratalossa kassaa kun kävin ostamassa pari sulaketta kärähtäneiden tilalle. Se oli oikeasti force-major. Laitoin sulakkeet taskuun ja lähdin kotiin.
Jos oot jotain limsapulloa kanniskellut päivän rannalla avaamattomana ja menet kauppaan, voi näyttää kassalla, jos sinne on pääsy, aina ei ole vaan ne on toisella puolella kauppaa
Esität rehdisti kaiken itse nähtäväksi kuitteineen, niin asia ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokerikkoon!
Käsittämätöntä miten niin moni haluaa asua tuollaisessa kehitysmaassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen mennyt. En minä mitään kuitteja ole välttämättä säästänyt mutta ei kukaan ole vielä kysellyt mitään. En ole ikinä varastanut mitään paitsi joskus parikymppisenä en kertakaikkiaan pystynyt etsimään tavaratalossa kassaa kun kävin ostamassa pari sulaketta kärähtäneiden tilalle. Se oli oikeasti force-major. Laitoin sulakkeet taskuun ja lähdin kotiin.
Siitä sisääntuloportistako livahdit ulos vai kuitenkin kassan ohitse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokerikkoon!
Käsittämätöntä miten niin moni haluaa asua tuollaisessa kehitysmaassa.
Osassa kauppoja on lokeroja ja osassa ei ole. Tila ja tarve ratkaisee. Itse en ole ikinä laittanut mitään lokeroihin kaupassa ja hyvin olen pärjännyt.
Ongelma on myös siinä, jos kanniskelee jotain energiapatukoita tai vesipulloja laulussa avaamattomina.
En tiedä.