Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko ex sinun uniin?

Vierailija
25.07.2022 |

Tuleeko sinun ex uniin?Viime yönä näin unta ja siinä oli minun ex.Olen nähnyt monet kerrat näitä unia. Nämä unet eivät ole mukavia unia.

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee ja herään usein dildottamaan itseäni. Exällä oli mahtava k*rpä.

Näen usein unta kun olen pylly pystyssä ja hän laskee mahansa pyllyni päälle ja työntyy sisääni ja alkaa jyystämään minua kuin arvotonta nukkea.. 

Lihavilla miehillä usein on mahtavan kokoiset parrut. Oikeat paksut ja suonikkaat kohtuporat. 🍆

Lihavat kaljut miehet on niiiiiin hot hot hot!!

Vierailija
122/140 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tulee. Ex kuoli rakastellessaan minua ja lauetessaan nyykähti päälleni. Tavallaan hänelle syntymä ja kuolema olivat hyvin samankaltaisia tapahtumia.

Oi miten suloista. Jotenkin niin romanttista vielä viimeisillä hetkilläänkin antaa naiselleen kaikkensa. Romanttista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä tulee. Ex kuoli rakastellessaan minua ja lauetessaan nyykähti päälleni. Tavallaan hänelle syntymä ja kuolema olivat hyvin samankaltaisia tapahtumia.

Oi miten suloista. Jotenkin niin romanttista vielä viimeisillä hetkilläänkin antaa naiselleen kaikkensa. Romanttista.

Romanttista nähdä unia kun rakkaus kuolee? Minusta, vaikka hetki onkin kaunis, niin lopullinen ero on aina jotenkin niin haikeaa. Sitä miettii, siinä vainajan alla maatessaan että tässäkö tää oli?

Vierailija
124/140 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanttista nähdä unia kun rakkaus kuolee? Minusta, vaikka hetki onkin kaunis, niin lopullinen ero on aina jotenkin niin haikeaa. Sitä miettii, siinä vainajan alla maatessaan että tässäkö tää oli?

No problems. Huutaa vain... NEXT!

Vierailija
125/140 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan s-ex tulee.

Vierailija
126/140 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut, mutta yksi ihana mies jonka kanssa mulla oli panosuhde vierailee säännöllisesti unissani. Hänen kanssaan minulla oli tosi hauskaa ja kaipaan häntä. Hän oli hyvä ihminen kaiken puolin ja surettaa, etten enää näe häntä ikinä. Oikeastaan mieluummin ottaisin sen vaihtoehdon että mulla olisi joku kamala ex josta näkisin unia, koska sitten ainakin heräisi helpottuneena; "huh, se oli vaan unta". Mutta näiden unien jälkeen haluan vaan mennä takaisin uneen, enkä herätä siihen todellisuuteen että on koko loppuelämänsä yksin ilman häntä. Niissä unissa olen aina niin onnellinen. 

Vierailija
127/140 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuuko tuosta otsikosta m-kirjain?

Ei, vaan u.

Eksä tulee uuniin.

Vierailija
128/140 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule uniin kuolleet ihmiset.

Vierailija
129/140 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
130/140 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaisiin. 

Vierailija
131/140 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi painajainen

Vierailija
132/140 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän olisi painajainen

Se on painajainen kun tulee.Huonoja unia ovat.

Vierailija
133/140 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ja viime unessa uhkasi puukottaa mut.

Vierailija
134/140 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä.

Vierailija
135/140 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kukaan ex. 

Ex on ex. Hyvä kun edes nimiä muistan. 

Vierailija
136/140 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule uniin kuolleet ihmiset.

Tuleepas

Vierailija
137/140 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti palstan tasoon sopien vallitsee yhteinen varmuus että unissa nähdyt henkilöt eivät suinkaan ole aivojen tuottamaa sälää, vaan todellisia olentoja jotka vain pääsevät uniin "jotenkin"

Teoria että naiset ovat taipuvaisempia kaikenlaiseen hihhulismiin.

Vierailija
138/140 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tervetullut.

Vierailija
139/140 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä, ei ole kertaakaan tullut.

Vierailija
140/140 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut exiä kun tapasin puolisoni, hänellä oli. Jälkeenpäin ajatellen olis ollu hyvä  jos olis ollu useampia. Mietin välillä et tuleeko puolison uniin ne. En koe olevani mustasukkainen, mut  ajatus ällöttää. En usko mihinkään vuosisadan rakkauteen. Ihmiset ei ole joutsenia tai kyyhkyjä. Nuorena sitä on vain liian nuori sitoutumaan ja tekemään päätöksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi