Tuleeko ex sinun uniin?
Tuleeko sinun ex uniin?Viime yönä näin unta ja siinä oli minun ex.Olen nähnyt monet kerrat näitä unia. Nämä unet eivät ole mukavia unia.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee. Ex kuoli rakastellessaan minua ja lauetessaan nyykähti päälleni. Tavallaan hänelle syntymä ja kuolema olivat hyvin samankaltaisia tapahtumia.
Oi miten suloista. Jotenkin niin romanttista vielä viimeisillä hetkilläänkin antaa naiselleen kaikkensa. Romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee. Ex kuoli rakastellessaan minua ja lauetessaan nyykähti päälleni. Tavallaan hänelle syntymä ja kuolema olivat hyvin samankaltaisia tapahtumia.
Oi miten suloista. Jotenkin niin romanttista vielä viimeisillä hetkilläänkin antaa naiselleen kaikkensa. Romanttista.
Romanttista nähdä unia kun rakkaus kuolee? Minusta, vaikka hetki onkin kaunis, niin lopullinen ero on aina jotenkin niin haikeaa. Sitä miettii, siinä vainajan alla maatessaan että tässäkö tää oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttista nähdä unia kun rakkaus kuolee? Minusta, vaikka hetki onkin kaunis, niin lopullinen ero on aina jotenkin niin haikeaa. Sitä miettii, siinä vainajan alla maatessaan että tässäkö tää oli?
No problems. Huutaa vain... NEXT!
En ole koskaan seurustellut, mutta yksi ihana mies jonka kanssa mulla oli panosuhde vierailee säännöllisesti unissani. Hänen kanssaan minulla oli tosi hauskaa ja kaipaan häntä. Hän oli hyvä ihminen kaiken puolin ja surettaa, etten enää näe häntä ikinä. Oikeastaan mieluummin ottaisin sen vaihtoehdon että mulla olisi joku kamala ex josta näkisin unia, koska sitten ainakin heräisi helpottuneena; "huh, se oli vaan unta". Mutta näiden unien jälkeen haluan vaan mennä takaisin uneen, enkä herätä siihen todellisuuteen että on koko loppuelämänsä yksin ilman häntä. Niissä unissa olen aina niin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuuko tuosta otsikosta m-kirjain?
Ei, vaan u.
Eksä tulee uuniin.
Ei tule uniin kuolleet ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi painajainen
Se on painajainen kun tulee.Huonoja unia ovat.
Tulee ja viime unessa uhkasi puukottaa mut.
Ei koskaan kukaan ex.
Ex on ex. Hyvä kun edes nimiä muistan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule uniin kuolleet ihmiset.
Tuleepas
Tietysti palstan tasoon sopien vallitsee yhteinen varmuus että unissa nähdyt henkilöt eivät suinkaan ole aivojen tuottamaa sälää, vaan todellisia olentoja jotka vain pääsevät uniin "jotenkin"
Teoria että naiset ovat taipuvaisempia kaikenlaiseen hihhulismiin.
Kumma kyllä, ei ole kertaakaan tullut.
Minulla ei ollut exiä kun tapasin puolisoni, hänellä oli. Jälkeenpäin ajatellen olis ollu hyvä jos olis ollu useampia. Mietin välillä et tuleeko puolison uniin ne. En koe olevani mustasukkainen, mut ajatus ällöttää. En usko mihinkään vuosisadan rakkauteen. Ihmiset ei ole joutsenia tai kyyhkyjä. Nuorena sitä on vain liian nuori sitoutumaan ja tekemään päätöksiä.
Lihavat kaljut miehet on niiiiiin hot hot hot!!