Onko muilla kauniilla ikisinkkunaisilla heteromiehiä ystävinä?
Kärkkyvätkö vain tilaisuutta tehdä tarpeensa teihin vai ovatko aidosti kiinnostuneita seurasta ilman pumppaamismahdollisuutta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva ajatella yltävänsä ystävätasolle asti eikä vain siihen pano-/parisuhdetasolle.
"Vain" parisuhdetasolle. Miehille se ystävätaso on "vain" kun eivät saa sitä ainoaa asiaa jota naisesta haluavat.
Kauniilla naisella ei voi olla ainakaan naispuolisia kavereita. Huomaa myös täällä anonyymisti millaisen jahtaamisen kohteeksi kaunis nainen joutuu. Livenä ei ehkä niin suoraan sanottaisi mutta käytöksellä osoitettaisiin kyllä ettei tykätä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kärkkyvätkö. Miten sen varmuudella tietäisi?
vertaa sitä miesystäviesi määrää siihen kuinka paljon rumalla naisella on samanlaisia ystäviä
En yleensä ole hyvä ystävä sinkkunaisten kanssa, ainakaan kauaa jos nainen ihastuu ja toivoo jotain enemmän. Ongelma siis silloin, kun itse olen ollut kiinnostunut tai seurustellut jonkun toisen kanssa. Parhaat ystäväni on silti naisia, mutta hekin tahoillaan varattuja. Kuulostaa kieltämättä vähän sekavalta.
Juuri otin isosti etäisyyttä ystävään. Alkoi ahdistaa se, että olikin kiinnostunut muusta. Aina olen ollut sitä mieltä ettei mies ja nainen voi olla ystäviä. Sitten tutustuin häneen ja tykästyin ystävänä todella. Ei sitten onnistunut. Alkoi suora vihjailu.