Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla kauniilla ikisinkkunaisilla heteromiehiä ystävinä?

Vierailija
24.07.2022 |

Kärkkyvätkö vain tilaisuutta tehdä tarpeensa teihin vai ovatko aidosti kiinnostuneita seurasta ilman pumppaamismahdollisuutta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kärkkyvätkö. Miten sen varmuudella tietäisi?

Vierailija
2/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin yksi on jaksanut 15 vuotta mun seuraa, ja itse seurustellut ja mennyt naimisiinkin siinä ajassa. Sinkkuna ollessaan ollut myös mun sohvalla ja ollaan käyty yhdessä matkalla. Eli mitähän se odottaa pääsevänsä pumppaamaan, mun pyörää vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin yksi on jaksanut 15 vuotta mun seuraa, ja itse seurustellut ja mennyt naimisiinkin siinä ajassa. Sinkkuna ollessaan ollut myös mun sohvalla ja ollaan käyty yhdessä matkalla. Eli mitähän se odottaa pääsevänsä pumppaamaan, mun pyörää vai?

Siis nukkunut mun sohvalla, kerran koko kuukauden kun etsi asuntoa.

Vierailija
4/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nukkunut mun sohvalla, kerran koko kuukauden kun etsi asuntoa.

Itse nukun usein lusikassa kavereiden kanssa sängyssä. Usein siksi että se on onnistunut ilman että olisivat yrittäneet mitään.

Ap

Vierailija
5/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva ajatella yltävänsä ystävätasolle asti eikä vain siihen pano-/parisuhdetasolle.

Vierailija
6/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Yleensä jossain vaiheessa alkavat ehdottelemaan tai etääntyvät, kun alkavat seurustelemaan. Saattaahan se vika olla minussakin.

Vierailija
7/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn baarissa sitä jolta uskon irtoavan helpoiten. Ap:lla en siis tekisi mitään.

Vierailija
8/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Yleensä jossain vaiheessa alkavat ehdottelemaan tai etääntyvät, kun alkavat seurustelemaan. Saattaahan se vika olla minussakin.

Tämä ja kun itse alan suhteeseen. Ei ole ystävyyttä miehen ja naisen välillä olemassa, mies kärkkyy pesää vaikka vuosia.

Vierailija
9/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olen suhteessa ja he tietää sen. Tietävät myös että olen siveellinen nainen. Odottavatko vuoroaan vai mitä?

Vierailija
10/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja kun itse alan suhteeseen. Ei ole ystävyyttä miehen ja naisen välillä olemassa, mies kärkkyy pesää vaikka vuosia.

No useinkaan naisten seura ei ole sellaista että sitä jaksaisi ilman palkintoa.

Vierailija
11/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ettei oikeaa ystävyyttä ole vaan se perustuu vain hyötymiseen.

Vierailija
12/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ja jokainen on yrittänyt tai odottaa salaa tilaisuutta käydä kinkkuun kiinni. Olen kuin en huomaisi.

Vierailija
13/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi olen lopettanut tällaiset ystävyyssuhteet, kun aina luullaan minulla olevan taka-ajatuksia. Ei ole aikomusta tehdä tarpeitaan kehenkään.

Vierailija
14/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, olen suhteessa ja he tietää sen. Tietävät myös että olen siveellinen nainen. Odottavatko vuoroaan vai mitä?

Eli ei todisteita vieläkään.

Vierailija
15/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on aina vihjaillut miespuolisista kavereistani että minulla olisi muka jotain meneillään niiden kaikkien kanssa. Eihän kukaan mies naisen seuraa muuten jaksaisi.

Vierailija
16/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on paljon naispuolisia ystäviä meinaatteko, että kärkkyy niitä kaikkia? Ikinä en ottaisi miestä jolla ei ole naispuolisia kavereita ja joka näkee naiset vain pumppauskohteina.

Vierailija
17/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on paljon naispuolisia ystäviä meinaatteko, että kärkkyy niitä kaikkia? Ikinä en ottaisi miestä jolla ei ole naispuolisia kavereita ja joka näkee naiset vain pumppauskohteina.

Todennäköisyydet saada kasvavat jos ei ole kaikki munat samassa korissa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan ;)

Vierailija
18/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen itse parisuhteessa.

Vierailija
19/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olen itse parisuhteessa.

Eli ei todisteita vieläkään.

Vierailija
20/25 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naispuoliset kaverini ovat oikeiden kaverieni hoitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi