G: Mikä ammattikunta seksuaalisesti kiihottavin miehillä/naisilla?
Ei voi mitään palomiehet vetoaa muhun! Tuli tosta lentokapteeniketjusta mieleen. Mut tää on vaan fantasiointia... ;-P
Kommentit (26)
poliisi ja joku tyylikäs pukumies.
Eikö kukaan vastaa mikä on naisilla kiihottavin ammatti?? Vai onko samat kuin miehillä?
Raksamies tai vastaava... Kauhein olis järkyttävältä partavedeltä lemuava pukumies
Hmmm... yksi sellainen on kotona, mutta ei se ole ammatista kiinni vaan luonteesta. Voisin kuvitella, että joku nokkela yritysjohtaja, joka on hyvä strategisti veisi jalkani alta.
Muhun vetoaa ne, jotka ovat sekä älykkäitä, intellektuaalisia että tunteellisia ja fyysisiä. Pitää ehdottomasti olla kaikkea.
Oma mies on akateeminen, mutta karhea käsillään tekijä ja taiteellinen. Yhtä hyvin se voisi olla puuseppä/maajussi/duunari, jos se lukisi runoja ja osaisi niistä kanssa puhua.
Sliipatu pukumies tai putkiaivoinen univormu ei taas iske, ellei se sitten osoita jotain särmää.
Eli joko taiteilijarenttu, sellainen pörrötukkainen, parransänkeä ja tahraiset vaatteet, kirjahyllyt notkuvat runokirjoja ja piirustuslehtiöitä, älykäs.
Tai kunnon bisnesmies, paljon valtaa ja sellainen olemus että pakostikin kunnioitus herää, komea puku.
Hyvä kroppa verhottuna hyvin istuvaan pukuun, pukupaita ja siihen sopiva kravatti, siistit kengät. Siisti olemus muutenkin: parta ajeltu, siististi leikattu tukka, hyväntuoksuista partavettä, esim. Boss... AAAHHHHHH!!
Ja yleensäkin sellaiset hiljaiset, rauhalliset ja pitkäjänteiset miehet. Itse oon sosiaalinen hölösuu.
älyammatissa olevat, työssään taitavat miehet. Esim. lääkärit. Itse en kuulu niihin, jotka saisivat kiksejä univormutyypeistä tai duunareista.
henkisen työn tekijät. mm papit ja sosionomit saavat jalkani avutumaan.
Vierailija:
henkisen työn tekijät. mm papit ja sosionomit saavat jalkani avutumaan.
Joku älykkö. Duunarit eivät sytytä.
lentokapteeni merikapteeni. EI missään nimessä lääkäri (sairaalassa töissä)
En voi mitään- palomiehillä on työnsä puolesta (takia) keskivertoa parempi kroppa...
=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
kyllä tosiaan kannattais ton vastaajan mennä hoitoon
kylmissä avonaisissa sadehousuissaan! NAM
ASEM-kokouksen aikaan sai jatkuvasti kulkea pöksyt märkinä, kun Hgin keskusta oli täynnään nuoria poliisimiehiä... :)
Armanissaan.
Oho, sehän on mun mies ;-)