Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ihan säälittävä, kun minua imartelee miesten huomio niin paljon?

Vierailija
04.11.2006 |

Viimeksi tänään eräs mukava mies flirttaili minulle yllättävässä tilanteessa, ja vieläkin olen hyvällä tuulella sen takia. Tällaista tapahtuu usein muulloinkin. Olen täpinöissä pienestäkin huomionosoituksesta.

Oletteko te kaikki muut niin cooleja, että ohitatte nämä jutut olankohautuksella? Vai myöntääkö joku muukin, että mukavaltahan se tuntuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei imartele ihan kenen vaan huomio. pitää olla jollain tapaa " hyvä tyyppi" tai " kivan näkönen" jotta kehut voi ottaa imarteluna. musta tuntuu, etä oon saanut vähemmän tollasta nyt kun ennen ja se kyllä harmittaa. ennen ei saanut missään olla rauhassa katseilta. ehkä oon tottunut liian hyvään, kun tää tilanne tuntuu hassulta. kaikista imartelevinta on kun joku ihan oikeesti menee ja ihastuu/rakastuu muhun. ja sitä tapahtui ennen oikeesti niin, että en tahallisesti aiheuttanut mitään semmosta. aina kun olen seurustellut onnellisesti..mut jostain syystä suorasanainen räväkkä tyttö sai " kaikki" ihastumaan. nyt oon tylsä äiti vaan :(

Vierailija
2/6 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tarvitsen huomiota, ihan vain pienen pientä, että jaksan taas eteenpäin. Olen onnellisesti naimisissa maailman mahtavimman ja ihanimman miehen kanssa, mutta silti joskus tuntuu että pienen flirtin vastaanottaminen lämmittää todella paljon sydäntä. Pieni flirtti saa sydämen pamppailemaan, ja tunnen itseni hyväksytyksi enkä vain harmaaksi vaimoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että mainitsemasi coolit tapaukset eivät saa sitä huomiota ollenkaan...

Vierailija
4/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäksi aikaa miettimään. Oman miehen kehut on niitä ihanimpia :)

Vierailija
5/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikan nuorin nainen ja ihan nättikin. Välillä mua ärsyttääkin miesten flirttailu, vaikka yleensä se on kivaa. Pidän välillä niitä päiviä, että menen tukka huonosti ilman meikkiä töihin, enkä hymyile kenellekään ;)

Vierailija
6/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei imartele kenen tahansa huomio, vaan suht itseni ikäisten ja komeiden!