Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko suihkulla tehtyä itsellesi orgasmin

Kirsi
24.07.2022 |

eli esim. hierovalla suihkulla yksin suihkussa ollessasi. Kysymys sekä miehille että naisille

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se suihkupää on liian iso. En saa sitä sisälleni.

Eli ei onnistu suihkulla.

No eihän sitä sisälle tungeta, suihkuttelet klitorista, sieltä se lähtee.

Ahaa, pitää kokeilla.

Vähän nolottaa tuo edellinen kommenttini.

Niin, kyllä. Olipa hauska:' oikea väärinymmärrys' toi?

Joo, vanha sanonta, jo sen kertoo:' vesi vanhin voitehista..', ei siinä puhuta mitään, että;' tunge se suihkupää..'? No näin just: ei, ei ainakaan. Sinne;)

Niin kyllä sen, parhaimman nautinnon, saa irti kun käyttää vettä, juuri itselleen sopivasti: veden lämmöllä ja veden paineella kutkuttavaa oloa, etsien ja hakien. Veden voima on ihmeellinen ja ihana!

Vierailija
22/26 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt useasti, mutta koska en vuokra-asunnossa asuvana omaa hierovaa suihkupäätä niin en saa vettä tulemaan tarpeeksi kovalla paineella saavuttaakseni orgasmin. 

m40

Nehän onkin niin kalliita hankkia sinne vuokrakämppäänkin...

Kyseessä on taloyhtiön asentama vedensäästösuihkupää eikä niitä voi vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt useasti, mutta koska en vuokra-asunnossa asuvana omaa hierovaa suihkupäätä niin en saa vettä tulemaan tarpeeksi kovalla paineella saavuttaakseni orgasmin. 

m40

Nehän onkin niin kalliita hankkia sinne vuokrakämppäänkin...

Kyseessä on taloyhtiön asentama vedensäästösuihkupää eikä niitä voi vaihtaa.

Niin?

Voiko se olla noin, että nainen 'tietää putkiMiehenhommista', tai mistään ko.taloteknisistä asioista (olen vain huomannut, aika monen naisen, kohdalla. nykymaailmassa).

Ei. En usko, itse ainakaan, että: (kun kerran!) kyseessä on sentään (sen taloyhtiön!) asentamien moraalisääntöjen mukainen alasäästösuihkupäitäharrastavanainen (niin vaikeea on!) eikä niitä voi vaihtaa? (tai, ainkaan helposti!)

Noita, ko.naistyypin.tms.jne ajatuksia. Onko näin? (kokemuksia kellään!) Kiva kuulla.

Vierailija
24/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
25/26 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se suihkupää on liian iso. En saa sitä sisälleni.

Eli ei onnistu suihkulla.

No eihän sitä sisälle tungeta, suihkuttelet klitorista, sieltä se lähtee.

Ahaa, pitää kokeilla.

Vähän nolottaa tuo edellinen kommenttini.

Niin, kyllä. Olipa hauska:' oikea väärinymmärrys' toi?

Joo, vanha sanonta, jo sen kertoo:' vesi vanhin voitehista..', ei siinä puhuta mitään, että;' tunge se suihkupää..'? No näin just: ei, ei ainakaan. Sinne;)

Niin kyllä sen, parhaimman nautinnon, saa irti kun käyttää vettä, juuri itselleen sopivasti: veden lämmöllä ja veden paineella kutkuttavaa oloa, etsien ja hakien. Veden voima on ihmeellinen ja ihana!

Nolottaa edelleen.

Ajattelin silloin kokeilla suihkupäätä kun täällä mainostettiin sitä. Olen hieman kokematon nuori mutta avoin kaikelle uudelle.

No nyt olen testannut sen suihkuttamisen klitalle.

Kyllä toimii, mutta haluaisin kyllä jotain sisääni samalla. Ei kuitenkaan sitä suihkupäätä.

Pitää miettiä vaihtoehtoja, mitkä kestää vettä.

Vierailija
26/26 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi täällä suihkut. Mun orgasmi näyttää olevan sellaista tarkkuustoimintaa että mikään testattu laite ei toimi ollenkaan :(. Harmi.

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän