Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko suihkulla tehtyä itsellesi orgasmin

Kirsi
24.07.2022 |

eli esim. hierovalla suihkulla yksin suihkussa ollessasi. Kysymys sekä miehille että naisille

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä kun on tarpeeksi kiihottuneessa tilassa ja päästää kullin päähän alapuolelle hierovalla suihkulla

Vierailija
2/26 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on, joskaan ei hierovalla asetuksella sen puuttuessa. Hyvän tuntuista mutta ei mennyt orgasmiin asti. Varmasti onnistuu osalla miehistäkin!

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin naisena ihan helppoa!

Vierailija
4/26 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani kirjoitti:

Saan kyllä kun on tarpeeksi kiihottuneessa tilassa ja päästää kullin päähän alapuolelle hierovalla suihkulla

Sama. Tuntuu paremmalta kuin runkkaus kun voi laittaa silmät kiinni ja antaa lämpimän suihkun hyväillä. Vähän kuin suihinotto. Tulee helposti.

Vierailija
5/26 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa miehet laittaa suriseva sähköhammasharja siihen terskan alle. Orgasmi tulee aivan väkisin.

Tietenkin suosittelen harjaa jota et enää käytä suussa :))

M49

Vierailija
6/26 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
7/26 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttelen terskaa melkein joka kerta, kun käyn suihkussa. Olen saanut sillä orkun vain kerran, kun oli poikkeuksellisen kova panetus alla. Hyvää se silti tekee ja saa aikaan kovan jöpötyksen.

Vierailija
8/26 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt useasti, mutta koska en vuokra-asunnossa asuvana omaa hierovaa suihkupäätä niin en saa vettä tulemaan tarpeeksi kovalla paineella saavuttaakseni orgasmin. 

m40

Vierailija
9/26 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen saanut varmaankin jostain 7-vuotiaasta saakka. Nykyään saatamme tyttöystäväni kanssa tehdä näin toisillemme!

Vierailija
10/26 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran kun tuota tajusin kokeilla bideesuihkulla, kokemus oli suorastaan taivaallinen! Edellisessä bideesuihkussa oli jotenkin erilainen suihku, pistelevä, sillä sai aika nopeasti mahtavan orgasmin. Nykyisessä se on jotenkin niin pehmeä, ettei ihan huippuun asti pääse.

Suihkussa taas on hierova suihkupää, sen kun laittaa suppeimmalle, niin kohta huuhdellaankin spermoja seinältä...

Vierailija
11/26 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt useasti, mutta koska en vuokra-asunnossa asuvana omaa hierovaa suihkupäätä niin en saa vettä tulemaan tarpeeksi kovalla paineella saavuttaakseni orgasmin. 

m40

Nehän onkin niin kalliita hankkia sinne vuokrakämppäänkin...

Vierailija
12/26 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suihkupää on liian iso. En saa sitä sisälleni.

Eli ei onnistu suihkulla.

Vierailija
13/26 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun avulla oon tehny tosi nuoresta asti. Hyvä, helppo, nopea, varma ja huomaamaton. Sittemmin hommannu pari lelua. Harvoin kyllä mitään käytän. Siedän vaa panettavat ajat.

Vierailija
14/26 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä sisälle tungeta, suihkuttelet klitorista, sieltä se lähtee.

Vierailija
15/26 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sain usein siemensyöksyn ihan vain pitämällä paljasta terskaa suihkun alla. Muutaman hetken kärvistelin, ja sitten syöksähti.

Vierailija
16/26 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä sisälle tungeta, suihkuttelet klitorista, sieltä se lähtee.

Ahaa, pitää kokeilla.

Vähän nolottaa tuo edellinen kommenttini.

Vierailija
17/26 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vain Satisfyerilla onnistuu.

Vierailija
18/26 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä!. Suihkussa makaan lattialla ja hanasta sopivalla paineella klitorikseen osuva vesi on taivaallista.

Joskus kaitan sormen samalla peppuun.

N39

Vierailija
19/26 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kierrän suojelupään irti.

Vierailija
20/26 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kirsi,

olipa mukavan miellyttävä kysymys sulla täällä. :)

itse muistan, ei toki ensinmäistä, sellaista 'lämmintä hetkeä itseni kanssa' kun meillä oli lapsuuden kodissa (kerrostalo kaupungissa) kylppärissä se sellainen amme.

kyllä joo muistan kun siellä tuli monesti siinä varhaisteini-ikäisenä käytyä masturboimassa. ja se oli kyllä iki-muistoinen kerta kun olin ammeessa selälläni makoilin kun vesihanasta tuli lämmintä vettä. joo kyllä olin, en muista tarkalleen kuinka, tarkoituksella vai vahingossa niin että hanasta valuva lämmin vesi osui vähän jo jäykistyneeseen pippeliini, sitä ensin vähän kihelmoiden. tykkäsin siitä tunteesta.

monesti myöhenkin tein aivan samoin: alas hanasta valuva lämmin vesi toimi pippeliäni kivasti kihelmöitsevänä juttuna. kävi sitten niinkin kun valuva vesi tuli sellaisella paineella ihan pippelini terskan päähän että vesi kivasti kutitti pippelini päässä peniksen ihoa esinahan alta. se tuntui ihan mahtavalta.

monesti tai sen ekan kerran kun painetta tuli niin että laukesin ammeessa ja sitten ihmettelin: miten 'hurjasti oli käynyt' kun hanadta valuva vesi oli myös vähän venyttänyt esinahkaani pippelissäni? no ei se mitään 'suurempaa vahinkoa tehnyt' mutta pelästytti kun en ollut muuta kuin masturboinut ammeessa.

M+50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä