Miten saisin etäisyyttä yhteen henkilöön?
En voi sanoa suoraan, etten halua enää olla hänen kanssaan tekemisissä, koska olen joutunut tavallaan sitoutumaan siihen että suostun viettämään aikaa hänen kanssaan, joten pitäisi keksiä jokin keino, jolla saisin hänet vapaaehtoisesti välttämään seuraani. Keksittekö mitään?
Kommentit (89)
Millä lailla "sitoudutaan" viettämään aikaa toisen kanssa? Vai menitkö vahingossa hänen kanssaan naimisiin?
Osoitteen vaihto. Nimen vaihto. Työpaikan vaihto. Näistä on hyvä aloittaa.
Olet siis itse mennyt lupailemaan hänelle olevasi aina siellä häntä varten tai jotain muuta vastaavaa, eli valehdellut päin naamaa olevasi joku paras ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla "sitoudutaan" viettämään aikaa toisen kanssa? Vai menitkö vahingossa hänen kanssaan naimisiin?
Tämä tilanne on valitettavasti niin epätavallinen ja sellaisena niin tunnistettava, etten uskalla kertoa yksityiskohtia. Kyse ei ole kuitenkaan naimisiinmenosta.
Ap
Sano hänelle, että hän ei voi enää laulaa samassa kuorossa kanssasi.
Lue Aarno Malinin kirja Pimeyden ytimeen. Sitten kerrot tälle "yhdelle henkilölle" jokaisella tapaamisella niitä juttuja siitä kirjan loppuosasta. Voi olla, että hän piankin alkaa vältellä seuraasi.
Peru sitoumus tai lupauksesi valittelujen kera, kerro syy miksi, rehellisyys kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko työkaveri?
Ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Peru sitoumus tai lupauksesi valittelujen kera, kerro syy miksi, rehellisyys kannattaa.
Valitettavasti sitoumuksen purkaminen ei nyt onnistu mm. rahallisista syistä.
Ap
Tunnusta vihdoin hänelle, että ei ole hänen lapsi.
Sano että harrastat satanismia, ja harkitset ritualistisia tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo varmaankin johtaisi sitoumuksen purkamiseen, johon minulla ei ole tällä hetkellä varaa. Eli siitä seuraisi vain pahempia ongelmia.
Ap
Arvelempa että kyse ehkä jostain suhteesta jossa huolehditaan tai ainakin autetaan toista jos kerran omatunto soimaa sinua lopettamisesta jo nyt ???
Sano että sulla krooninen äänihuulien tulehdus etkä voi puhua.
Laita viesti et olet kuuroutunut.
Muuta muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo varmaankin johtaisi sitoumuksen purkamiseen, johon minulla ei ole tällä hetkellä varaa. Eli siitä seuraisi vain pahempia ongelmia.
Ap
Eli elät toisen ihmisen kustannuksella, etkä rakasta häntä? Hyi sua.
Tunkeeko hän siis seuraasi väkisin?