Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin etäisyyttä yhteen henkilöön?

Vierailija
24.07.2022 |

En voi sanoa suoraan, etten halua enää olla hänen kanssaan tekemisissä, koska olen joutunut tavallaan sitoutumaan siihen että suostun viettämään aikaa hänen kanssaan, joten pitäisi keksiä jokin keino, jolla saisin hänet vapaaehtoisesti välttämään seuraani. Keksittekö mitään?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, me pelataan samassa padel-porukassa. En voi jättäytyä siitä pois, koska sitten ei olisi harrastusta.

AP

Vierailija
22/89 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että sun pitääkin viedä äitisi tai mummosi, laspesi tm. just sinä päivänä asioille eikä sitä voi muuttaa tai saa jokin rannetulehdus mikä estää pelaamisen. Keksi jokin muu harrastus. Etsi uusi pelihalli, kerro vain että sun on pakko lopettaa hänen kanssaan pelaaminen, ei sun ole pakko syytä kertoa koska ette ole naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tulemaan toimeen hänen kanssaan?

Vierailija
24/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että harrastat satanismia, ja harkitset ritualistisia tekoja.

Tuo varmaankin johtaisi sitoumuksen purkamiseen, johon minulla ei ole tällä hetkellä varaa. Eli siitä seuraisi vain pahempia ongelmia.

Ap

Eli elät toisen ihmisen kustannuksella, etkä rakasta häntä? Hyi sua.

Itse asiassa minä en elä hänen kustannuksellaan, vaan hän minun. Totta kyllä on, että en rakasta häntä, vaan vihaan.

Ap

Vierailija
25/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, me pelataan samassa padel-porukassa. En voi jättäytyä siitä pois, koska sitten ei olisi harrastusta.

AP

Tuo ei ole minun kirjoittamani viesti. En edes tiedä mikä on padel.

Ap

Vierailija
26/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelempa että kyse ehkä jostain suhteesta jossa huolehditaan tai ainakin autetaan toista jos kerran omatunto soimaa sinua lopettamisesta jo nyt ???

Sano että sulla krooninen äänihuulien tulehdus etkä voi puhua.

Laita viesti et olet kuuroutunut.

Muuta muualle.

Omatuntoni ei soimaa.

Siitä ei olisi apua, jos en voisi puhua.

Muualle muuttamisesta olisi apua, mutta sitä en voi vielä tehdä.

Ap

Vierailija
27/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sokerideittailulta...

elämä on

Vierailija
28/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen kyllä jotenkuten hänen kanssaan toimeen, mutta mieluummin pääsisin hänestä kokonaan eroon, koska hän vaikeuttaa elämääni paljon.

Ap

Vierailija
29/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen kyllä jotenkuten hänen kanssaan toimeen, mutta mieluummin pääsisin hänestä kokonaan eroon, koska hän vaikeuttaa elämääni paljon.

Ap

Ap. Kerran et voi kertoa mistä on uhteessa kysymys, niin ei me voida auttaa.

Vierailija
30/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap. Kerran et voi kertoa mistä on uhteessa kysymys, niin ei me voida auttaa.

En ole ap, mutta en ymmärrä miksei tuollaisessa asiassa voisi auttaa tietämättä tilanteesta kaikkea. On olemassa varmaan paljon konsteja, joilla saa etäisyyttä ihmisiin varsin monenlaisissa tilanteissa.

Vierailija
31/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos teeskentelisit olevasi ihastunut häneen? Vai innostuisiko siitä vain lisää?

Vierailija
32/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systerini selitti jalkaa särkee vuosia,estynyt tapaaman ! Nyt on jo vuoden käsi särkennyt ,Estynyt tapaaman! Ymmärrän jo yskän! Asutaan kyllä niin että ei matka este ja ihan samaa kauppakeskusta käytämme. Toisin itse käyn aamupäivällä ja hän tapaa ystävänsä siellä ilta päivällä,vaikka käsi on kipeä!Joten keksi teko syitä,jos et suoraan kehtaa sanoa kuten systeri mnulle.

Vierailija
33/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, pakko myt myöntää että yritin vain johta teitä harhaan. Kyse todellakin on siis padel-porukasta. Jotenkin nolottaa vain myöntää että kyse on näinkin turhamaisesta asiasta. Toisaalta haluan että hän jatkaa porukassamme, mutta en halua että hän sanoo minulle sanaakaan padel pelien ulkopuolella.

Ap

Vierailija
34/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, pakko myt myöntää että yritin vain johta teitä harhaan. Kyse todellakin on siis padel-porukasta. Jotenkin nolottaa vain myöntää että kyse on näinkin turhamaisesta asiasta. Toisaalta haluan että hän jatkaa porukassamme, mutta en halua että hän sanoo minulle sanaakaan padel pelien ulkopuolella.

Ap

Tuokaan ei ole minun viestini. Jos tähän keskusteluun tulee viestejä, jossa kerrotaan joku juttu siitä millainen minun ja sen henkilön suhde tarkalleen on, niin mikään niistä ei ole minun kirjoittamani.

Ap

Vierailija
35/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos teeskentelisit olevasi ihastunut häneen? Vai innostuisiko siitä vain lisää?

Ei varmasti innostuisi, koska on hetero ja olemme samaa sukupuolta. En kuitenkaan osaisi uskottavasti esittää ihastunutta, etenkin kun hän tietää, että olen jo rakastunut aivan eri henkilöön.

Ap

Vierailija
36/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että harrastat satanismia, ja harkitset ritualistisia tekoja.

Tuo varmaankin johtaisi sitoumuksen purkamiseen, johon minulla ei ole tällä hetkellä varaa. Eli siitä seuraisi vain pahempia ongelmia.

Ap

Eli elät toisen ihmisen kustannuksella, etkä rakasta häntä? Hyi sua.

Itse asiassa minä en elä hänen kustannuksellaan, vaan hän minun. Totta kyllä on, että en rakasta häntä, vaan vihaan.

Ap

Eli asut/olet yhdessä ihmisen kanssa joka elää sinun kustannuksellasi, mutta et voi kenkästä pihalle koska siitä seuraisi sinulle kuluja?

En kyllä ymmärrä miksi tässä pitää olla niin helkkarin salamyhkäinen.

Sanonpa vaan, että joskus siitä elämisen tasosta pitää olla valmis vähän maksamaan. Jos todella vihaat kyseistä henkilöä niin asia pöydälle ja eroon vaan. Kerran se kirpaisee.

Kiintymyksen teeskentely rahan vuoksi on eräänlaista h*uoraamista, eikä tee kenellekään hyvää. Ainakaan sinulle.

Vierailija
37/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunkeeko hän siis seuraasi väkisin?

En ole Ap, mutta kuvailtu tilanne kuulostaa tutulta. Olen pariin otteeseen ollut tilanteessa, että tutustuin uuteen ihmiseen. Hän  oli alussa ok. Pidetiin yhteyttä kännykällä, oli yhteisiä harrastuksia ja juttua riitti. Yllättäen tuttavasta tuli häiriötekijä. Hän otti yhteyttä tosi kummalliseen aikaan kuten aikaisin aamulla. Ja silloin, kun tiesi minun olevan menossa omiin juttuihini. Hänellä oli aina ehdotuksia mihin pitäisi mennä hänen kanssaan. Sana "ei" oli tälle henkilölle täysin tuntematon. Oli hirveää jankkaamista, että pitää tehdä sitä ja tätä hänen kanssaan.

Vierailija
38/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö lapsi teillä tukiperheessä? Ehdotan, että sanot vaan suoraan..... Olisi aika reilua mielestäni.

Vierailija
39/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunkeeko hän siis seuraasi väkisin?

En ole Ap, mutta kuvailtu tilanne kuulostaa tutulta. Olen pariin otteeseen ollut tilanteessa, että tutustuin uuteen ihmiseen. Hän  oli alussa ok. Pidetiin yhteyttä kännykällä, oli yhteisiä harrastuksia ja juttua riitti. Yllättäen tuttavasta tuli häiriötekijä. Hän otti yhteyttä tosi kummalliseen aikaan kuten aikaisin aamulla. Ja silloin, kun tiesi minun olevan menossa omiin juttuihini. Hänellä oli aina ehdotuksia mihin pitäisi mennä hänen kanssaan. Sana "ei" oli tälle henkilölle täysin tuntematon. Oli hirveää jankkaamista, että pitää tehdä sitä ja tätä hänen kanssaan.

Nojaa. Hiljennät puhelut jne. Kyllä ne sitten pikkuhiljaa lakkaavat.

Tämä on erilainen juttu, kun tässä on taloudellinen kytkös jonka vuoksi ap kokee olevansa velvoitettu suhteeseen.

Vierailija
40/89 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...mulla myös tuttava jota en halua tavata tai vain hyvin harvoin. Meillä on yhteisiä ystäviä joten en voi laittaa välejä poikki, Siksi usein kun hän ehdottaa tapaamista, keksin jonkin tekosyyn etten ehdi tavata. Tämä onkin aika helppoa koska teen paljon töitä ja vapaa-aikaa vähän. Ja olen yksinhuoltaja, huolehdin myös iäkkäistä sukulaisista. Joten aina olen "kiireinen"vaikken aina oisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän